|
|
Katalog Dorota Kaczmarczyk, 2022-06-02 Chełm Język angielski, Konspekty kraje i narodowościNauczyciel:........ Klasa: VII Lekcja (przedmiot): język angielski Data: Temat: Landscapes and countries- vocabulary. Krajobrazy i kraje- wprowadzenie słownictwa. Powiązanie z wcześniejszą wiedzą: użycie oraz zasady tworzenia zdań w czasie Present Perfect. Cele: Wiadomości: - zapoznanie uczniów z nazwami elementów krajobrazu, - przypomnienie nazw krajów i narodowość. Umiejętności: - praca nad umiejętnością odnoszenia zdobytej wiedzy do praktyki. Cele sformułowane w języku ucznia: - poznam nazwy elementów krajobrazu „NaCoBeZu” (na co będę zwracała uwagę): - zaangażowanie w pracę na lekcji (aktywność) (na koniec zajęć uczniowie za aktywność na lekcji dostają naklejki, które są odzwierciedleniem plusów) Metody: audiowizualna, komunikacyjna, gry i zabawy językowe, burza mózgów, dyskusja. Formy pracy: indywidualna i grupowa. Materiały i pomoce dydaktyczne: ekran dotykowy, komputer, projektor, podręcznik "English Class A2+" (e-book), zeszyt ćwiczeń, Narzędzia TIK: Liveworksheets,You Tube, Voki, Google Earth. Przebieg zajęć (metody i aktywności): Faza wprowadzająca. 1. Czynności organizacyjne: przywitanie, sprawdzenie listy obecności. https://tinyurl.com/y3wuspcs 2. Zapisanie tematu lekcji w dzienniku i na tablicy. 3. Określenie celów zajęć („NACOBEZU”). Faza realizacyjna. 1. Rozmowa na temat czasu Present Perfect. 2. Uczniowie utrwalają nazwy krajów i narodowości: nationalities and countries (liveworksheets.com) 3. Wprowadzenie nazw elementów krajobrazu: LANDSCAPES - YouTube 4. Uczniowie przygotowują notatkę w zeszycie. 5. Uczniowie słuchają piosenki Luisa armstronga "What a wonderful world" Louis Armstrong - What A Wonderful World - YouTube i uzupełniają tekst piosenki: What a wonderful world 6. Uczniowie rozwiązują zadania związane z elementami krajobrazu: Podręcznik str. 106 ćw. 2, 3,6 Zadania dodatkowe: Landscape (liveworksheets.com) Faza podsumowująca. 1. Podsumowanie aktywności uczniów. 2. Ewaluacja zajęć: • Czy pamiętasz nazwy elementów krajobrazu? • Czy ćwiczenia prezentowane na lekcji były ciekawe? • Czy odpowiadało Ci tempo pracy? Jak sprawdzę, czy cel został osiągnięty? Sprawdzę, - czy uczniowie wykonali zadania poprawnie, odpowiedzieli poprawnie na pytania, - czy wszyscy byli aktywni na miarę swoich możliwości? Na lekcji rozwijane będą kompetencje kluczowe: 1. Porozumiewanie się w języku ojczystym. 2. Porozumiewanie się w językach obcych. 3. Kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne. 4. Kompetencje informatyczne. 5. Umiejętność uczenia się. 6. Kompetencje społeczne i obywatelskie. 7. Inicjatywność i przedsiębiorczość. 8. Świadomość i ekspresja kulturalna. (proszę podkreślić odpowiednie) Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |