![]() |
![]() |
Katalog Katarzyna Sosnowska, 2022-06-02 radwanice Język angielski, Konspekty Konspekt lekcji język angielskiKONSPEKT ZAJĘĆ Nauczyciel: Katarzyna Sosnowska-Pawluk Klasa: 5 Temat: Having fun. CELE: -uczeń zna wyrażania związane z wydarzeniami, -uczeń zna różne formy zaproszeń, -uczeń potrafi rozmawiać o ulubionych wydarzeniach, formach spędzania czasu, -uczeń potrafi pracować z monitorem multimedialnym, - uczeń potrafi poprawnie wymawiać nowe słownictwo, -uczeń potrafi pracować w grupie POMOCE DYDAKTYCZNE -zeszyt, tablica, podręcznik, monitor multimedialny, karty pracy dla uczniów -linki: FORMY PRACY - zbiorowa, indywidualna, grupowa METODY PRACY: -słowna -zabawa dydaktyczna -ćwiczebna -pokaz -ekspresyjna PRZEBIEG ZAJĘĆ: 1. Przywitanie. 2. Sprawdzenie obecności. 3. Praca samodzielna. Nauczyciel zapisuje na tablicy napis EVENTS i pyta o znaczenie. BOOKS CLOSED Zadaje pytania: Who likes football matches? Who likes birthday parties? BOOKS OPEN: uczniowie otwierają podręczniki na 108 stronie i zachęca uczniów, by odgadnęli o czym będzie dzisiejsza lekcja. Nauczyciel zadaje pytania: who’s birthday party i sit? What day is it? Nauczyciel mówi, że dzisiaj będzie mowa o wydarzeniach i datach. 4. Praca w parach. Uczniowie patrzą na obrazki i dyskutują w parach czego dotyczą przypięte karteczki. Omawiamy przypuszczenia uczniów. 5. Nauczyciel modeluje wymowę, uczniowie powtarzają i tłumaczą. Zapisują te, które są nowe. BARBECUE, BIRTHDAY PARTY, CONCERT, FOOTBALL MATCH, PICNIC. Ex. 2 pg.109 # słuchanie Uczniowie powtarzają i tłumaczą dalsze słownictwo. 6. Praca w grupach. Uczniowie łączą obrazki ze strony 108 z nazwami w niebieskiej ramce. 7. Praca w parach. Nauczyciel zapisuje na tablicy kredowej wyrazy: sleepover, fancy-dress party, talent competition – uczniowie rozmawiają o tych wydarzeniach, o tym czy tam się je, tańczy… 8. Praca z monitorem. Nauczyciel tłumaczy różnicę pomiędzy wyrazem a talent competition https://www.youtube.com/watch?v=SxS3NDACZmQ i a dance show https://www.youtube.com/watch?v=LKcZL8q1eBw 9. Praca indywidualna. Ex. 3 pg. 109 uczniowie uzupełniają luki poznanymi wyrazami. Porównują odpowiedzi, odczytujemy zadanie. 10. Praca w parach.Ex.4 pg. 109 Wspólnie tłumaczymy wyrażenia nad obrazkami, uczniowie zapisują zdania o poszczególnych wydarzeniach. 11. Praca samodzielna #słuchanie ex.5 pg.109 uczniowie słuchają o trzech wydarzeniach, zapisują informacje do zeszytu. 12. Karta Pracy. Uczniowie dopisują brakujące litery w poznanych dzisiaj wyrazach. Stosując poznane wcześniej liczebniki porządkowe rozmawiają z partnerem o zaplanowanych wydarzeniach. 13. Podsumowanie. Drillingujemy na tablicy😊 14. HOMEWORK. Uczniowie zastanawiają się w jakim wydarzeniu sami brali niedawno udział i opisują je w dwóch zdaniach korzystając ze zwrotów na str.108 • Fast finishers (szybko kończący) rozpisują plany na weekend majowy • Weak students (słabi) kopiują odpowiedzi z tablicy Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |