![]() |
![]() |
Katalog Magdalena Kałużny, 2020-05-22 Łącko Język rosyjski, Projekty edukacyjne PROJEKT EDUKACYJNY j.rosyjski w hotelarstwiePROJEKT EDUKACYJNY Na 2 jednostki lekcyjne. Klasa 2h technik hotelarstwa (przedmiot – język rosyjski w hotelarstwie) Temat: Projekt ulotki reklamowej hotelu w języku rosyjskim z ofertą i zdjęciami. Głównym celem projektu jest sporządzenie oferty reklamowej, świąteczno-noworocznej w języku rosyjskim wybranego przez uczniów obiektu hotelowego znajdującego się w naszym regionie. CELE PROJEKTU: poszerzenie leksyki dotyczącej usług w hotelu kształcenie umiejętności pracy w parach, grupach doskonalenie umiejętności selekcji ważnych informacji poszerzanie zainteresowań badawczych i innowacyjnych wykorzystanie programu Swift Publisher 5.5.1 do tworzenia ulotki (ulotka w formie elektronicznej) tworzenie ulotek przy pomocy artykułów piśmienniczych (tradycyjna ulotka papierowa) zapoznanie się z ofertą hoteli w naszym regionie analiza ulotek hoteli sporządzonych w języku polskim METODY PRACY: oglądowe, CZAS TRWANIA PROJEKTU: 2 jednostki lekcyjne (11 grudnia oraz 18 grudnia 2019) GŁÓWNE ZADANIA ETAP I LEKCJA 1 zapoznacie uczniów z tematem uczniowie dzielą się na zespoły 4 osobowe przygotowanie niezbędnego słownictwa (określającego usługi w obiekcie hotelowym) słowniczek tematyczny nr.1 (słownictwo znane uczniom), uczniowie wyszukują leksykę w materiałach, notatkach sporządzonych na lekcjach w okresie wrzesień – grudzień 2019 uczniowie otrzymują ulotki hoteli w j. polskim, odnajdują w nich nowe słownictwo dotychczas nie przetłumaczone na j. rosyjski, tłumaczą nowe leksemy na język rosyjski przy pomocy słowników sporządzenie słowniczków tematycznych nr 2, zawierających słownictwo, które odnaleźli sami uczniowie selekcjonowanie informacji sporządzenie planu pracy wybranie obiektu hotelowego, do którego zostanie sporządzona oferta świąteczna lub noworoczna LEKCJA 2 projekt ulotek nakręcenie filmiku sporządzenie zdjęć ETAP 2 omówienie prac wymiana doświadczeń SPODZIEWANE EFEKTY: wzrost zainteresowania nauką j. rosyjskiego w branży turystyczno-hotelarskiej umiejętność współpracy w grupie, wzajemna pomoc w sytuacjach trudnych; nabycie umiejętności plastycznych i graficznych;- umiejętność korzystania z różnych źródeł informacji; pogłębienie zainteresowań uczniów; nabycie przez uczniów umiejętności efektywnego poszukiwania właściwych informacji; dostrzeganie walorów miejsca, w którym uczniowie mieszkają. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |