Katalog Anna Solecka, 2019-07-23 Pajęczno Język angielski, Scenariusze scenariusz lekcjiSCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Data: 15.03.2018. Temat: Food – rozpoznawanie i nazywanie produktów żywnościowych. Poziom: szkoła podstawowa, klasa Ic, dwie godziny języka angielskiego tygodniowo Pomoce dydaktyczne: karty obrazkowe, karty wyrazowe, nagrania audio, podręcznik, zeszyt ćwiczeń. Cel lekcji: wprowadzenie nowego słownictwa związanego z żywnością. Cele szczegółowe: - rozpoznawanie i nazywanie produktów żywnościowych; - czytanie i zapisywanie nazw produktów; - słuchanie i śpiewanie piosenki; - uczeń potrafi przeczytać nazwy produktów; - uczeń rozumie ze słuchu nazwy produktów oraz rozpoznaje je na obrazku. Metody pracy wykorzystywane podczas zajęć: metoda reagowania całym ciałem, metoda audio – lingwalna, burza mózgów Formy pracy podczas zajęć: praca indywidualna, praca zespołowa, praca samodzielna Zagadnienia z podstawy programowej realizowane podczas zajęć: Edukacja językowa: posługiwanie sie bardzo podstawowym zasobem środków językowych (jedzenie), reagowanie werbalne i niewerbalne na proste polecenia, rozumienie sensu bardzo prostych wypowiedzi pisemnych, rozumienie sensu krótkich wypowiedzi ustnych, wierszyków, piosenek, powtarzanie wyrazów, recytowanie wierszyków, śpiewanie piosenek, przepisywanie wyrazów, współpraca z rówieśnikami w trakcie nauki Edukacja społeczna: wykorzystywanie pracy zespołowej w procesie uczenia się Edukacja muzyczna: śpiewanie piosenek w języku obcym, przedstawianie ruchem treści muzycznych i pozamuzycznych Tok lekcji: wprowadzenie uczniów w nowy rozdział; wprowadzenie słownictwa za pomocą kart obrazkowych; zabawa we wskazywanie kart (Point to the...); słuchanie i wskazywanie odpowiednich produktów; powtarzanie słów za nagraniem; recytowanie wierszyka, wprowadzenie słowa „lunch box” (wybrane osoby podnoszą obrazki w trakcie recytacji); wprowadzenie formy pisemnej, czytanie i dopasowanie do obrazków; śpiewanie piosenki o pikniku oraz odgrywanie tekstu gestami; zabawa ruchowa – dopasowanie obrazków do napisów przy muzyce; zadanie w zeszycie ćwiczeń oraz zadanie pracy domowej. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |