Katalog Joanna Musiał-Kieruczenko, 2019-06-18 Łódź Język angielski, Konspekty Lekcja otwarta język angielskiKonspekt lekcji koleżeńskiej z języka angielskiego w klasie I Tb Data: 04. 06. 2019r. Nauczyciel prowadzący: Joanna Musiał-Kieruczenko Temat lekcji: Advertising CELE LEKCJI: wprowadzenie nowego słownictwa dotyczącego reklamy ćwiczenie nowego słownictwa ćwiczenie umiejętności budowania pytań doskonalenie umiejętności pracy w parach doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem ETAPY LEKCJI: I Wprowadzenie (10 minut) Nauczyciel pyta uczniów jakie znają formy reklamy, w jaki sposób sklepy czy firmy reklamują swoje produkty lub usługi. Nauczyciel przedstawia cele lekcji. Dziś uczniowie poznają różne sposoby docierania do klientów i będą umieli nazwać je po angielsku. Nauczyciel pokazuje uczniom ilustracje i materiały autentyczne lub prezentuje fragmenty muzyczne będące formą reklamy, nazywa je wspólnie z uczniami a nowe zwroty zapisuje na tablicy. Nowe zwroty: banner, billboard, classified ads, commercial, endorsement, advertising leaflet, flyer, jingle, logo, pop-up ad, slogan, spam, stealth marketing, free samples, business card II Praktyka (5 minut) Uczniowie czytają nowe zwroty z tablicy i grają w „zmazywankę”, czytają też zmazane zwroty aż pozostanie pusta tablica. Uczniowie ćwiczą zapamiętywanie nowych wyrażeń. III Praktyka (5 minut) Uczniowie uzupełniają ćwiczenie w podręczniku nowymi słowami IV Praktyka (10 minut) Uczniowie czytają tekst ze zrozumieniem, odpowiadają na pytania do tekstu, wypisują nowe słowa z tekstu dotyczące tematu lekcji. (on special offer, glossy magazines, advertising campaigns, insider knowledge, luxury goods, marketing agency, influence, promote, research, persuade, trick, display, target, launch) V Produkcja (10 minut) Uczniowie pracując w parach układają 2 pytania z użyciem nowego słownictwa z tekstu , sprawdzają pytania z nauczycielem, zmieniają miejsca i zadają pytania innym uczniom. VI Podsumowanie (5 minut) Uczniowie ponownie przypominają sobie słowa poznane na lekcji, które były zapisane na tablicy i zostały zmazane. Nauczyciel pyta: Name positive and negative aspects of advertising. How does advertising affect our lives? Praca domowa: wykonaj ćwiczenie 5 i 6 str. 69 w podręczniku. Są to ćwiczenia leksykalne z wykorzystaniem nowego słownictwa poznanego na tej lekcji dotyczącego reklamy. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |