AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Dominika Hilska, 2019-06-18
Piotrków Trybunalski

Język francuski, Scenariusze

Scenariusz zajęć - klasa I szkoły podstawowej - język angielski

- n +

25. 01. 2016r.
Klasa Ia
Temat: Toys – rozpoznawanie i nazywanie zabawek.

Cele:
Uczeń:
rozpoznaje wybrane zabawki,
nazywa zabawki po angielsku,
śpiewa piosenkę: Sing la la la la,

Czas: 45 minut
Środki dydaktyczne: karty obrazkowe – zabawki, karty wyrazowe - zabawki, płyta CD.
Dominujące techniki i metody pracy:
aktywizujące metody pracy:
zabawy z kartami obrazkowymi, nazywanie obrazków, dopasowywanie napisów do ilustracji,
słuchanie wyliczanki o zabawkach oraz piosenki.
Formy pracy: praca całą klasą.
Przebieg zajęć:
1. Wstęp
Powitanie i sprawdzenie obecności.
Przypomnienie wiadomości z poprzednich zajęć (spring, It’s rainy, umbrella, caterpillar, snail, grass)

2. Prezentacja nowego słownictwa za pomocą kart obrazkowych:
Nauczyciel kolejno wskazuje karty przedstawiające zabawki i nazywa je po angielsku, uczniowie powtarzają kilka razy.
Nauczyciel wskazuje karty i zadaje pytanie: What is it? (Co to jest?). Zachęca uczniów do odpowiadania np. a car.
Nauczyciel prosi do tablicy kilku uczniów i mówi: Point to a car (Pokaż samochód). Uczniowie wskazują wybrane zabawki.
Nauczyciel ponownie wymienia nazwy wszystkich zabawek i umieszcza pod kartami obrazkowymi odpowiednią kartę wyrazową.

3. Utrwalenie nowego słownictwa:
Uczniowie otwierają podręczniki na stronie 40. Nauczyciel prosi uczniów, aby opisali co widzą na rysunku.
Uczniowie wskazują właściwe zabawki słuchając nagrania.
Uczniowie ponownie słuchają i w jego trakcie powtarzają nazwy zabawek.
Uczniowie słuchają wyliczanki o zabawkach.
Nauczyciel prosi do tablicy sześcioro uczniów. Rozdaje im karty obrazkowe prezentujące zabawki. Ponownie odtwarza nagranie. Prosi uczniów, aby unosili karty obrazkowe, gdy zabawka zostanie wymieniona w nagraniu.
Piosenka : Sing la la la la . Kilkukrotne wysłuchanie piosenki, zachęcenie dzieci do udawania, że bawimy się wymienionymi w tekście zabawkami, wydajemy dźwięki charakterystyczne dla tych zabawek.

4. Podsumowanie zajęć:
Powtórzenie nowych wyrazów: zabawa z kartami obrazkowymi i wyrazowymi.
Wspólne zaśpiewanie piosenki Sing la la la la
Ocena pracy uczniów, udzielenie pochwał.
Zaznaczenie w zeszytach ćwiczeń pracy domowej (str.37) i wyjaśnienie pracy domowej.
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.