Katalog Patrycja Tutak, 2019-06-18 Lubin Język angielski, Konspekty Scenariusz Lekcji OtwartejSCENARIUSZ LEKCJI OTWARTEJ Nauczyciel: Patrycja Tutak Przedmiot: Języka angielski Klasa: VIII A 1. Czas trwania: 45 minut 2. Temat lekcji: „Graffiti: school art or vandalism? Graffiti - sztuka czy wandalizm?”. Rozwijanie umiejętności czytania i mówienia. 3. Dotychczasowa wiedza I umiejętności uczniów a) uczniowie znają: podstawowe słownictwo związane ze sztuką. b) uczniowie potrafią: odpowiadać na pytania w czasie teraźniejszym. 4. Cele językowe lekcji: Po lekcji uczeń powinien: a) zapamiętać i utrwalić: słownictwo związane ze sztuką uliczną (wandalizm, sztuka uliczna, kontrowersyjny itp) b) rozumieć: pytania, wypowiedź na temat sztuki ulicznej c) umieć: wydawać opinie na temat sztuki ulicznej 5. Cele wychowawcze: praca indywidualna, praca w parach/grupach PRZEBIEG LEKCJI Faza wstępna: Powitanie: Nauczyciel wita się z klasą I sprawdza obecność Nauczyciel przedstawia klasie temat lekcji oraz omawia jej cele. Rozgrzewka Językowa: Nauczyciel zadaje klasie pytanie „What is graffiti?” Uczniowie zastanawiają sie nad terminem „grafitti” - ochotnicy odpowiadają na pytanie Faza ćwiczeniowa: Uczniowie odpowiadają na pytania w parach Nauczyciel prosi ochotników o odpowiedź c) Uczniowie czytają tekst a następnie wybierają poprawne odpowiedzi d) Nauczyciel sprawdza odpowiedzi e) Uczniowie odpowiadają na pytania zgodnie z treścią tekstu f)Nauczyciel sprawdza odpowiedzi g) Uczniowie oglądają fragment programu BBC na temat graffiti w angielskim mieście Bristol. Na podstawie informacji zawartych w nagraniu wybierają właściwą odpowiedź, którą zapisują w zeszycie. h)Nauczyciel sprawdza odpowiedzi i)Uczniowie w parach odpowiadają na pytania na temat sztuki ulicznej j) Nauczyciel prosi kilku uczniów o odpowiedź Zakończenie lekcji: Uczniowie w grupach rozmawiają na temat graffiti - wydają opinie , czy ich zdanie, czy jest to sztuka czy wandalizm? Nauczyciel wyświetla klasie zdjęcia lubińskich graffiti, pyta uczniów o opinię, następnie podsumowuje lekcję a następnie żegna się z klasą. ZADANIE DODATKOWE: wisielec learningapps.org. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |