Katalog Mariusz Witkowski, 2019-05-15 Tuchola Język angielski, Scenariusze Scenariusz zajęć z języka angielskiego (gimnazjum)TEMAT: Where is Amy? – Gdzie jest Amy? CELE NAUCZYCIELA: - uczeń rozwija umiejętności komunikacyjne i interakcyjne - uczeń rozwija umiejętności egzaminacyjne: słuchanie ze zrozumieniem - uczeń rozwija umiejętności egzaminacyjne: czytanie ze zrozumieniem - uczeń potrafi poprawnie odpowiadać na pytania do tekstu - uczeń potrafi poprawnie wymówić wypowiedzi z dialogu - uczeń stosuje konstrukcję Present Continuous CELE UCZNIA: - potrafię odegrać jedną rolę dialogu z pomocą podręcznika NACOBEZU - umiem poprawnie wymawiać nowo poznane zwroty - rozumiem to co mówię - wiem, że jak mówię o tym co w danej chwili robię to używam czasu Present Continuous Treści między przedmiotowe: Rozwijanie zdolności interpersonalnych. Umiejętność odnajdywania się w nowych sytuacjach. Poznawanie kultury obcokrajowców. Rozumienie relacji międzypokoleniowych. Metody: aktywizujące z naciskiem na komunikacyjną zalecaną przez Radę Europejską w celu rozwoju podstawowych kompetencji ułatwiających proces kształcenia ustawicznego. Materiały: - podręcznik English Class A2+ strona 20; tablica interaktywna, komputer, płyty DVD, tablica, grzebienie, kubki Przewidywane problemy Uczniowie mogą mieć trudności z poprawną wymową niektórych zwrotów. Nauczyciel za każdym razem głośno wymawia najtrudniejsze frazy. Uczniowie mogą mieć problem z zapamiętaniem przebiegu rozmowy. Nauczyciel naprowadza ucznia, podpowiada jeśli nie jest w stanie kontynuować rozmowy. Przebieg lekcji: Wprowadzenie: - powitanie - sprawdzenie listy obecności (pytania aktywizujące) i zapisanie tematu na tablicy - nauczyciel podaje cele uczniowskie – wprowadzenie do tematu Ćwiczenia: Uczniowie słuchają i oglądają scenkę po raz pierwszy i odpowiadają na pytania stawiane przez nauczyciela. Uczniowie słuchają po raz drugi. Nauczyciel zatrzymuje nagranie po każdej wypowiedzi a uczniowie ćwiczą wymowę. Nauczyciel również upewnia się czy uczniowie rozumieją tekst. Uczniowie w trzy-osobowych grupach czytają i wstępnie odgrywają scenkę. Uczniowie odgrywają scenkę na środku klasy. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |