Katalog

Mariusz Witkowski, 2019-05-15
Tuchola

Język angielski, Scenariusze

Scenariusz zajęć z języka angielskiego (gimnazjum)

- n +


TEMAT:
Where is Amy? – Gdzie jest Amy?


CELE NAUCZYCIELA:

- uczeń rozwija umiejętności komunikacyjne i interakcyjne
- uczeń rozwija umiejętności egzaminacyjne: słuchanie ze zrozumieniem
- uczeń rozwija umiejętności egzaminacyjne: czytanie ze zrozumieniem
- uczeń potrafi poprawnie odpowiadać na pytania do tekstu
- uczeń potrafi poprawnie wymówić wypowiedzi z dialogu
- uczeń stosuje konstrukcję Present Continuous


CELE UCZNIA:

- potrafię odegrać jedną rolę dialogu z pomocą podręcznika

NACOBEZU
- umiem poprawnie wymawiać nowo poznane zwroty
- rozumiem to co mówię
- wiem, że jak mówię o tym co w danej chwili robię to używam czasu Present Continuous

Treści między przedmiotowe:
Rozwijanie zdolności interpersonalnych. Umiejętność odnajdywania się w nowych sytuacjach. Poznawanie kultury obcokrajowców. Rozumienie relacji międzypokoleniowych.

Metody: aktywizujące z naciskiem na komunikacyjną zalecaną przez Radę Europejską w celu rozwoju podstawowych kompetencji ułatwiających proces kształcenia ustawicznego.
Materiały:
- podręcznik English Class A2+ strona 20; tablica interaktywna, komputer, płyty DVD, tablica, grzebienie, kubki


Przewidywane problemy

Uczniowie mogą mieć trudności z poprawną wymową niektórych zwrotów. Nauczyciel za każdym razem głośno wymawia najtrudniejsze frazy.

Uczniowie mogą mieć problem z zapamiętaniem przebiegu rozmowy. Nauczyciel naprowadza ucznia, podpowiada jeśli nie jest w stanie kontynuować rozmowy.


Przebieg lekcji:

Wprowadzenie:
- powitanie
- sprawdzenie listy obecności (pytania aktywizujące) i zapisanie tematu na tablicy
- nauczyciel podaje cele uczniowskie – wprowadzenie do tematu


Ćwiczenia:

Uczniowie słuchają i oglądają scenkę po raz pierwszy i odpowiadają na pytania stawiane przez nauczyciela.

Uczniowie słuchają po raz drugi. Nauczyciel zatrzymuje nagranie po każdej wypowiedzi a uczniowie ćwiczą wymowę. Nauczyciel również upewnia się czy uczniowie rozumieją tekst.


Uczniowie w trzy-osobowych grupach czytają i wstępnie odgrywają scenkę.


Uczniowie odgrywają scenkę na środku klasy.


Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.