Katalog Oksana Bedeker, 2019-04-03 Łódz Różne, Konkursy Międzyszkolnym konkursie plastycznymSzkoła Podstawowa nr 37 im. Janusza Kusocińskiego 92-207 Łódź, ul. Szpitalna 9/11 tel. 042 674 19 08/ fax. 042 674 12 01 e-mail sp37@vline.pl Zapraszamy do udziału w V Międzyszkolnym konkursie plastycznym „ Ze świetlicy na rabaty – świetlicowe kwiaty” Cele oraz informacje wyjaśniające zasady udziału w konkursie zawarte są w załączonym Regulaminie. Zwracamy się do wychowawców świetlic z prośbą o zachęcenie dzieci do wzięcia aktywnego udziału w naszym konkursie REGULAMIN KONKURSU I. ORGANIZATOR Szkoła Podstawowa nr 37 im. Janusza Kusocińskiego w Łodzi, Rada Rodziców, Rada Osiedla „Stary Widzew”. Koordynatorami konkursu są nauczyciel świetlicy Oksana Bedeker i nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej Agnieszka Wilk. II. ADRESAT KONKURSU Dzieci biorące udział w zajęciach świetlicowych z klas I-III. III. CELE KONKURSU 1. Wspieranie rozwoju dziecka młodszego w zakresie twórczości plastycznej. 2. Rozwijanie sprawności manualnej w zakresie techniki origami. 3. Doskonalenie umiejętności postrzegania przedmiotów w przestrzeni oraz czytania schematów. 4. Rozwijanie wrażliwości estetycznej. IV. FORMA I TEMAT KONKURSU Praca plastyczna techniką origami płaskie i przestrzenne na temat kwiatów. Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach. Kategoria origami płaskie na formacie A4 lub A3 w oprawie. Kategoria origami przestrzenne. Każda nadesłana praca powinna zawierać metryczkę. METRYCZKA: Nazwa konkursu: Nazwa szkoły biorącej udział w konkursie: Adres: Tel. kontaktowy: Imię i nazwisko autora: Klasa: Imię i nazwisko nauczyciela przygotowującego V. STRUKTURA I PRZEBIEG KONKURSU Konkurs organizowany jest w dwóch etapach: Etap I – szkolny 1. Eliminacje przeprowadzą Szkolne Komisje Konkursowe powołane przez dyrektorów szkół uczestniczących w konkursie. 2. Mogą do nich przystąpić wszyscy zainteresowani uczniowie biorący udział w zajęciach świetlicowych z klas I-III 3. Uczniowie samodzielnie wykonują prace plastyczną zgodną z tematem konkursu. Jedną pracę wykonuje jeden uczeń. 4. Prace będą oceniane w dwóch kategoriach: - origami płaskie na formacie A4 lub A3 w oprawie. - origami przestrzenne. 5. Wielkość pracy przestrzennej - dowolna. 6. Szkolna Komisja Konkursowa dokonuje oceny, a następnie wybiera sześć najlepszych prac, które należy dostarczyć do organizatorów konkursu wraz z metryczką i kartą zgłoszeniową uczestnictwa. Etap II – ogólnołódzki 1. Eliminacje na II etapie przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 37 w Łodzi. 2. Komisja Konkursowa dokonuje oglądu prac i ustala kolejność miejsc według następujących kryteriów: - treść - zgodność pracy z tematem konkursu, - technika – origami płaskie i przestrzenne, - kompozycja, - walory dodatkowe – oryginalność, estetyka wykonania pracy. VI. TERMINARZ I MIEJSCE KONKURSU - Eliminacje szkolne do 17.04.20...r. - Dostarczenie prac wraz z kartą zgłoszenia do organizatorów do 30.04.20...r. - Powiadomienie szkół o wynikach i terminie podsumowania konkursu do 18.05.20...r. KARTĘ ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W KONKURSIE (załączniki nr1 oraz nr2) należy dostarczyć wraz z pracami uczniów do sekretariatu Szkoły Podstawowej Nr 37 w Łodzi, ul. Szpitalna 9/11 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 -15:00) tel. 42 674-19-08, fax 42 674-12-01 VII. SPOSÓB I TERMIN OGŁOSZENIA WYNIKÓW O terminie i miejscu podsumowania konkursu (rozdania nagród) szkoły zostaną powiadomione telefonicznie do 18.05.2018. VIII. NAGRODY Przewidujemy nagrody i wyróżnienia w dwóch kategoriach: 3 nagrody w kategorii origami płaskie, 3 nagrody w kategorii origami przestrzenne. IX. UWAGI KOŃCOWE Komisja Konkursowa zastrzega sobie prawo do przyznawania wyróżnień w każdej kategorii. Laureaci konkursu otrzymują dyplomy oraz nagrody rzeczowe. Nauczyciele prowadzący i ich szkoły zostaną uhonorowani dyplomami. Wyniki konkursu zatwierdzone przez Komisję Konkursową są ostateczne. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zatrzymania nadesłanych prac oraz przedłużenia terminu powiadamiania szkół o terminie podsumowania konkursu. Nagrody mogą być odbierane ze SP nr 37 w Łodzi wyłącznie przez nauczycieli szkół biorących udział w konkursie lub rodziców laureatów konkursu również po terminie podsumowania konkursu najpóźniej do dnia 15.06.20....r. Jednocześnie organizator informuje, że dyplomy i nagrody nie odebrane przez laureatów konkursu w dniu jego podsumowania, nie będą przez organizatora wysyłane i dostarczane do szkół. Dyplomy i nagrody nie odebrane przez laureatów konkursu do dnia 15.06.20....r. stają się własnością organizatora. 10. ZAŁĄCZNIKI : załącznik nr 1 – KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W KONKURSIE załącznik nr 2 – ZGODA DLA RODZICÓW NA UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH DZIECKA – UCZESTNIKA KONKURSU Załącznik nr 1 Szkoła Podstawowa nr 37 im. Janusza Kusocińskiego 92-207 Łódź, ul. Szpitalna 9/11 Tel. 42 674-19-08 / fax. 42 -674-12-01 KARTA ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA W V MIĘDZYSZKOLNYM KONKURSIE PLASTYCZNYM ,, Ze świetlicy na rabaty – świetlicowe kwiaty” Lp. Imię i nazwisko autora pracy (wypełnić drukowanymi literami) Klasa Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego (wypełnić drukowanymi literami) Podpis nauczyciela 1. 2. 3. 4. 5. 6. NAZWA SZKOŁY: ………………………………………………………………… ADRES SZKOŁY: ………………………………………………………………...... ………………………………………………………………………………………… TELEFON: ……………………………….. ……………………………………. (podpis i pieczęć Dyrektora Szkoły) Załącznik nr 2 ZGODA NA UMIESZCZANIE WIZERUNKU I PRZETWARZANIE DANYCH Na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 7 pkt 5 Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: DzU 2011 nr 101, poz.926 ze zm.) W związku z udziałem mojego dziecka (imię i nazwisko)………………………………………………. ucznia Szkoły Podstawowej nr………………….........w ...................................................... w V Międzyszkolnym Konkursie Plastycznym ,,Ze świetlicy na rabaty – świetlicowe kwiaty” wyrażam zgodę na bezterminowe: przetwarzanie danych osobowych oraz umieszczanie wizerunku mojego dziecka 1. na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 37 w Łodzi, 2. na zdjęciach, filmach wykonanych na potrzeby Szkoły i udostępnianych w galeriach, kronikach, albumach, itp. 3. w celu podejmowania akcji edukacyjnych Szkoły, prowadzenia konkursu, promocji osiągnięć i budowania pozytywnego wizerunku Szkoły. Łódź, dn……………….. podpis prawnych opiekunów 1……………………………………. 2……………………………………. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |