Katalog

Małgorzata Kuna, 2019-04-03
Tuszyn

Uroczystości, Regulaminy

Regulamin dyskotek szkolnych

- n +

Regulamin dyskotek szkolnych
w Szkole Podstawowej nr 5 im. G.Piramowicza w Pabianicach

Dyskoteka jest imprezą dającą wzór aktywnego i kulturalnego sposobu spędzania czasu wolnego.
Niniejszy regulamin przedstawia zasady organizowania i przebiegu dyskotek szkolnych.

1. W szkole, w czasie wolnym od nauki mogą odbywać się dyskoteki szkolne, jako forma zagospodarowania czasu wolnego uczniów. Wyjątek stanowi bal karnawałowy dla uczniów klas młodszych, który jest organizowany w ramach zajęć dydaktycznych
2. Organizatorem dyskotek może być samorząd uczniowski.
3. Organizatorem sklepiku jest klasa wybrana drogą losowania podczas spotkania rady SU
4. Dyskoteki szkolne są odpłatne dla uczestników, bilet w cenie 2 zł
5. W czasie trwania dyskotek działa sklepik szkolny z żywnością i napojami, w którym mogą pomagać rodzice klasy, odpowiedzialnej za jego organizację.
6. Dyskoteki odbywają się w godzinach 16.00-19.00.
7. Obowiązuje zmiana obuwia na dyskotekę.
8. W czasie dyskoteki uczniowie mogą korzystać tylko z wyznaczonych pomieszczeń w drugiej części szkoły. Wejście i wyjście znajduje się od ul. Poniatowskiego
9. W trakcie trwania dyskoteki obowiązuje zakaz wychodzenia na zewnątrz budynku.
10. Uczniowie mogą proponować muzykę, która będzie odtwarzana na dyskotece oraz konkurencje w ramach konkursów
11. Obsługa sprzętu muzycznego i demontaż wyłącznie przez sekcję imprezową.
12. Zabrania się przesiadywania przy sprzęcie osób do tego niepowołanych.
13. Dla zapewnienia bezpieczeństwa bawiących się podczas dyskoteki uczniów oraz zabezpieczenia obiektu szkolnego, opiekę na dyskotece powinno sprawować co najmniej trzech nauczycieli. Nauczycieli mogą wspierać rodzice.
14. Wszystkim uczniom bezwzględnie zabrania się palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania jakichkolwiek środków odurzających.
15. W czasie trwania dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy zagrażające zdrowiu uczestników imprezy.
16. W przypadku nieprzestrzegania postanowień niniejszego regulaminu organizator ma prawo usunąć uczestnika dyskoteki z budynku szkoły po telefonicznym zawiadomieniu rodzica bądź opiekuna. Uczeń usunięty z dyskoteki musi zostać odebrany przez rodziców lub upoważnioną przez nich osobę dorosłą.
17. Konsekwencją nieodpowiedniego zachowania ucznia na dyskotece jest zakaz udziału w kolejnych dyskotekach.
18. Straty materialne (zawinione) powstałe podczas dyskoteki pokrywane są przez ucznia i jego rodziców.
19. Nauczyciel - opiekun dyskoteki ma obowiązek informowania wychowawcę klasy o złym zachowaniu uczniów .
20. Za pozostawienie w czystości pomieszczeń w drugiej części szkoły odpowiedzialni są uczestnicy dyskoteki.
21. Regulamin obowiązuje od chwili ogłoszenia. Wychowawcy zapoznają uczniów z regulaminem dyskotek na godzinie wychowawczej oraz rodziców na zebraniu rodziców.
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.