![]() |
![]() |
Katalog Małgorzata Jaszczyk, 2019-03-06 Wrocław Język angielski, Konspekty Teatrzyk kukiełkowy na podstawie bajki pt. „Silly Billy” Anthony BrowneKONSPEKT ZAJĘĆ Z KOŁA CZYTELNICZO-ARTYSTYCZNO-MUZYCZNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO w klasie 2 i 3 Z WYKORZYSTANIEM TIK. Zajęcia przeznaczone są na trzy jednostki lekcyjne. TEMAT: Teatrzyk kukiełkowy na podstawie bajki pt. „ Silly Billy” Anthony Browne CELE: • zapoznanie dzieci z treścią bajki pt. „„ Silly Billy” Anthony Browne” • zapoznanie z nowym słownictwem związanym ze słowem „worry” • nauka płynąca z wysłuchanej baki – radzenie sobie z trudnościami • doskonalenie techniki słuchania, śpiewania i mówienia w języku angielskim • zgodna współpraca w grupie w trakcje realizowania krótkiego filmu • rozwijanie zainteresowań literaturą angielską • satysfakcja z wykonanego dobrze z zadania PRZEBIEG ZAJĘĆ: DZIEŃ 1: 1. Wprowadzenie nowego słownictwa w formie MENTAL MAP – WORRY : WORRY – be worry about, worry sb ( with sth), not to worry, worries,worring, don’t look so worry, a worring situation. 2. Odpowiedzi uczniów na pytania nauczyciela: • What are you worry about? • What worries you the most? • What makes you worry? 3. Słuchanie czytanej przez nauczyciela bajki pt. „ Silly Billy”. Sprawdzenie zrozumienia tekstu : Who was Billy? What was he worried about? Who helped him? What advice did he receive? Do you like this story? Why? DZIEŃ 2 4. Obejrzenie bajki na kanale YOUTUBE oraz nauka pierwszej zwrotki piosenki pt. „ Don’t worry be happy” Bobby McFerrina . Here's a little song I wrote You might want to sing it note for note Don't worry, be happy In every life we have some trouble But when you worry you make it double Don't worry, be happy Don't worry, be happy now don't worry (Ooh, ooh ooh ooh oo-ooh ooh oo-ooh) be happy (Ooh, ooh ooh ooh oo-ooh ooh oo-ooh) don't worry, be happy (Ooh, ooh ooh ooh oo-ooh ooh oo-ooh) don't worry (Ooh, ooh ooh ooh oo-ooh ooh oo-ooh) be happy (Ooh, ooh ooh ooh oo-ooh ooh oo-ooh) don't worry, be happy 5. Wykonanie laleczek z patyczków po lodach, papieru kolorowego. DZIEN 3. 6. Przygotowanie przedstawienia i nakręcenia krótkiego filmu za pomocą aplikacji VIDEOSHOW oraz umieszczenie jej na stronie YOUTUBE. OPRACOWANIE: Małgorzata Jaszczyk Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |