AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

ILONA ŚMIGIELSKA, 2019-03-05
RUDA ŚLĄSKA

Historia, Sprawozdania

Szkolenie Time to become 21 st century teacher& new teaching methodologies to motivaty and innovation in the classroom realizowany ze środków PO WER Ponadnarodowa mobilność kadry edukacji szkolnej

- n +

Chciałam się podzielić wrażeniami z odbytego kursu "TIME TO BECOME 21 ST CENTURY TEACHER & NEW TEACHING METHODOLOGIES TO MOTIVATE CREATIVITY AND INNOVATION IN THE CLASSROOM" trwającego w dniach 10 -16 luty 2019 w Turcji z Erazmus + program POWER oraz zachęcić do udziału w tym kursie lub podobnych.
Celem kursu było wzbogacenie warsztatu pracy nauczyciela poprzez poznanie nowych narzędzi interaktywnych, które ułatwią prowadzenie lekcji.
Pierwszego dnia kursu TIME TO BECOME 21 ST CENTURY TEACHER & NEW TEACHING METHODOLOGIES TO MOTIVATE CREATIVITY AND INNOVATION IN THE CLASSROOM trwającego w dniach 10 -16 luty 2019 w Turcji z Erazmus + program POWER miało miejsce spotkanie z koordynatorem projektu Ismailem Teke. Prowadzący przedstawił program szkolenia a następnie przeszedł do ćwiczeń integrujących -“ Targ międzynarodowy”. Celem zajęć było przedstawienie uczestników kursu. Następnego dnia Ismail Take zaprezentował turecki system edukacji i wprowadził do programu „Autokolażu”, po czym przeszliśmy do zajęć z wykorzystaniem tego programu. Jest to program, za pomocą którego można w bardzo atrakcyjny sposób przedstawiać lekcje dotyczące historii sztuki, kultury itp. Kolejnym punktem był wykład na temat „Mind Mapping Method” and Practical workshop „ Mind Mapping „ ( Metody Mapy Myśli i ćwiczenia praktyczne z użyciem Mapy Myśli). Celem wykładu było zaprezentowanie innowacyjnych metod nauczania, aby zmotywować uczniów do kreatywności i współpracy z użyciem sztuki, muzyki i kreatywności. Dzięki poznaniu interaktywnych narzędzi Mapy Myśli ( Popplet, Padelt, Mentimer, Taxego, Wordnet) moje lekcje na pewno będą bardziej różnorodne. Po wykładzie podzieliliśmy się uwagami na temat roli nauczyciela 21 wieku oraz roli edukacji w przyszłości z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania. Kolejne wykłady i zajęcia praktyczne przekonały mnie, że stosowanie nowoczesnych technologii podczas zajęć uatrakcyjnia lekcje. Bardzo interesującym dla mnie doświadczeniem było poznanie platformy Kahoot i Plickers, dzięki której samemu można tworzyć quizy bądź wykorzystywać już istniejące. Zamierzam korzystać z tych platform, ponieważ w bardzo szybki sposób pozwalają przygotować quizy na lekcje historii, będę je wykorzystywać na lekcjach powtórzeniowych.
Uważam, że udział w szkoleniu Erazmus + programu POWER pozytywnie wpłynie na moją pracę w szkole oraz zwiększy przeze mnie wykorzystanie nowoczesnych technologii w szkole.
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.