Katalog Marzena Buchart, 2018-11-16 Kielce Zawodowe, Ćwiczenia test powtórzeniowy - usługi gastronomiczneImię i nazwisko .............. Ocena .......... 1. Podaj definicję usługi gastronomicznej ....................................................... 2. Wymień usługi świadczone przez zakład gastronomiczny a) .............. b) .............. c) .............. 3.Do usług uzupełniających świadczonych przez zakład gastronomiczny należą: a) sprzedaż towarów handlowych i napojów b) organizacja przyjęć i sprzedaż posiłków na wynos c) sprzedaż wyrobów cukierniczych i napojów d) sprzedaż posiłków i organizowanie występów 4. Zakłady gastronomiczne zaliczane do sieci zakładów otwartych to: a. restauracje, stołówki szkolne b. bary mleczne, stołówki przedszkolne c. restauracje, bary przekąskowe 5. Do zakładów typu uzupełniającego należą: a) bistro, piwiarnia b) jadłodajnia, winiarnia c) kawiarnia, cukiernia d) restauracja, lodziarnia 6. Do punktów gastronomicznych zaliczamy: a. restauracje b. bufety c. bary przekąskowe 7. Jadłodajnia jest zakładem zbiorowego żywienia, w którym nie podaje się: a. dań gorących b. deserów c. napojów alkoholowych 8. Dokonaj charakterystyki zakładów gastronomicznych uwzględniając typ, obsługę, świadczone usługi żywieniowe i uzupełniające a) restauracja ........................................................................................................................................................................ b) bistro................................................................................................................ c) smażalni......................................................................................................................................................................... 9.Do gastronomii hotelowej zaliczmy: a) bar pomocniczy b) bar aperitif c) koktajlbar 10.Oferta usług gastronomicznych powinna zawierać: a) ................. b) ................. c) ................. d) ................. e) ................. 11.Funkcje promocji usług a) ................. b) ................. c) ................. 12.Do narzędzi promocji nie zaliczamy: a) reklamy b) public relations c) sprzedaży osobistej d) kanałów bezpośrednich 13.Do środków reklamy zewnętrznej zaliczamy: a) reklamę mobilną b) broszury c) katalogi d) kino 14.Do usług uzupełniających świadczonych przez zakład gastronomiczny należą: a) sprzedaż towarów handlowych i napojów b) organizacja przyjęć i sprzedaż posiłków na wynos c) sprzedaż wyrobów cukierniczych i napojów d) sprzedaż posiłków i organizowanie występów 15.Do środków reklamy drukowanej zaliczamy: a) ................. b) ................. c) ................. d) ................. 16. Wyjaśnij pojęcia a) logotyp- .................................. b) monogram- .................................. .................................. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |