![]() |
![]() |
Katalog Anna Polańska, 2018-08-16 Suchań Zajęcia zintegrowane, Różne Raport analizy redagowanie spójnej wypowiedziRAPORT Z ANALIZY REDAGOWANIA SPÓJNEJ WYPOWIEDZI Badanie przeprowadzono 25 maja i objęto nim 11 uczniów klasy III. Zadaniem uczniów było napisanie listu do przyjaciela, w którym mieli zachęcić go do zwiedzenia Szczecina. Podczas analizy prac brałam pod uwagę następujące kryteria: 1. Zastosowanie formy listu. 2. Spójność wypowiedzi. 3. Przestrzeganie norm językowych. 4. Przestrzeganie norm interpunkcyjnych. 5. Przestrzeganie norm ortograficznych. 6. Dbałość o estetykę pisma. Wyniki analizy listów: Na 6 możliwych do uzyskania punktów: - 6 osób uzyskało maksymalną liczbę punktów, - 1 osoba zdobyła 5 punktów, - 3 osoby osiągnęły wynik 4 punktów, - 1 osoba zdobyła 3 punkty. Zestawienia procentowe poszczególnych kryteriów: 1. Zastosowanie formy listu – 11 p./11p. (100%). 2. Spójność wypowiedzi – 10 p./11p. (91%). 3. Przestrzeganie norm językowych – 9 p./11p. (82%). 4. Przestrzeganie norm interpunkcyjnych – 10 p./11p. (czyli 91%). 5. Przestrzeganie norm ortograficznych – 7 p./11 p. (64%) 6. Dbałość o estetykę pisma – 9 p./11p. (82%). Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia przez uczniów klasy III b to 66. Uczniowie ogółem uzyskali 56 p., co stanowi 85 %. WNIOSKI: - Uczniowie potrafią samodzielnie redagować list. - Nadal muszą pracować nad przestrzeganie norm ortograficznych i zwracać większą uwagę na estetykę pisma. - Należy zwiększyć liczbę ćwiczeń w redagowaniu spójnej wypowiedzi u ucznia, który osiągnął najsłabszy wynik w klasie. - Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |