Katalog Agnieszka Sierszchuła, 2018-07-20 Czarnków Język niemiecki, Scenariusze Wie viel Uhr ist es? scenariusz lekcjiScenariusz lekcji Nauczyciel: Agnieszka Sierszchuła Termin: Klasa: Temat: Wie viel Uhr ist es? Która jest godzina? Cel zajęć otwartych: Wymiana doświadczeń z innymi nauczycielami języków obcych Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem Cele ogólne: Utrwalenie liczebników głównych i użycie ich w celu określania czasu Rozszerzenie słownictwa związanego z podawaniem godziny Cele szczegółowe: • Uczeń zna liczebniki główne 1-100. • Uczeń potrafi zapytać o czas zegarowy . • Uczeń umie określić czas zegarowy i podać rozmówcy godzinę. Odniesienie do podstawy programowej: Cele kształcenia wymagania ogólne - Rozumienie wypowiedzi (ustnej)- uczeń rozróżnia formalny i nieformalny styl wypowiedzi II.6 - Rozumienie wypowiedzi (pisemnej) -uczeń znajduje w tekście określone informacje III.4 -Reagowanie (ustne) – uczeń uzyskuje przekazuje informacje i wyjaśnienia. V.3 Formy pracy: • Praca z całą klasą • Praca indywidualna uczniów • Metody pracy: • Metoda komunikacyjna • Metoda audiowizualna Środki dydaktyczne: Podręcznik(Magnet smart 2 wyd.Lektorklett), zeszyt ćwiczeń, laptop, projektor, karty pracy Przebieg lekcji: I Faza wstępna Przywitanie uczniów, podanie przez nauczyciela tematu oraz celu lekcji. II Wprowadzenie Przypomnienie liczebników głównych 1-100. Przypomnienie pytań: Wie spät ist es?/ Wie viel Uhr ist es? Przypomnienie słownictwa potrzebnego do określania czasu. III Faza ćwiczeń • Uczniowie podają czas oficjalnie i nieoficjalnie- zapisują przykłady na tablicy. • Uczniowie wykonują zadania w zeszycie ćwiczeń. (1,2,3,4 str.16) III Podsumowanie zajęć Powtórzenie zagadnień omawianych na lekcji. IV Objaśnienie pracy domowej. Karta pracy z zegarami. Lekcję obserwowali: Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |