![]() |
![]() |
Katalog Katarzyna Kęska, 2018-07-03 Człuchów Język angielski, Konspekty ValentineKONSPEKT ZAJĘĆ 1. Imię i nazwisko nauczyciela: mgr Katarzyna Kęska 2. Klasa: 4. Przedmiot: język angielski 5. Tematzajęć: Time For Sweetheart 6. Realizacja treści nauczania z podstawy programowej: • życie rodzinne i towarzyskie (święta i uroczystości) 7. Cele ogólne lekcji: • Zapoznanie z obyczajami i tradycją Dnia Świętego Walentego 8. Cele operacyjne: • utrwala słownictwo związane z Dniem Zakochanych: kitten, flowers, roses, heart, sweetheart, cupid, • Potrafi ze zrozumieniem czytać tekst na temat Dnia Zakochanych oraz wyszukać informacje, • Potrafi zrozumieć ze słuchu fragmenty piosenek o tematyce miłosnej, 9. Rodzaj kształtowanych u uczniów umiejętności kluczowych wynikających z realizacji podstawy programowej - wyszukiwanie określonych informacji w tekście; - umiejętność korzystania ze słownika dwujęzycznego oraz innych materiałów w języku angielskim - kształtowanie poszanowania dla kultur innego narodu, - umiejętność współpracy z innymi w grupach 10. Typ lekcji: ćwiczeniowa 11. Metody: • działań praktycznych, • metoda audiolingwalna (piosenka), • praca ze słownikiem, 12. Formy pracy: • indywidualna, • praca w grupach 13. Zastosowane materiały i pomoce dydaktyczne • kserokopie zadań, mapka Stanów Zjednoczonych, słowniki dwujęzyczne, płyta CD, odtwarzacz CD, fiszki 14. Zaplanowane sposoby sprawdzania pracy domowej uczniów: - Przygotowanie walentynki korzystając ze strony www.mescards.com lub przyniesienie zdjęć ciasteczek owsianych upieczonych wg podanego uczniom przepisu - dla chętnych – opis w języku angielskim tradycji związanych z Dniem Zakochanych w Polsce 15. Czy zostaną zastosowane odrębne zadania dla uczniów zdolnych oraz uczniów mających trudności w nauce? Jakie? - Uczniowie mający trudności w nauce będą wykonywać łatwiejsze ćwiczenia (np. w zadaniu polegającym na wypełnianiu luk uczeń słabszy będzie miał wypełnić mniejszą ich ilość), będzie miał również wydłużony czas pracy na sformułowanie wypowiedzi pisemnej lub ustnej 16. W jaki sposób zostanie dokonane podsumowanie lekcji oraz sprawdzenie stopnia realizacji założonych celów? -Udzielenie poprawnych odpowiedzi na pytania nauczyciela 17. Plan lekcji • Powitanie i sprawdzenie obecności • Podział na grupy • Zapisanie tematu lekcji i podanie celów • Wprowadzenie i prezentacja słownictwa • Praca z tekstem tradycji związanej z Dniem Św. Walentego w Stanach Zjednoczonych • Zadanie 1 – uzupełnianie luk • Zadanie 2- łączenie wyrazu z jego opisem • Krzyżówka • Praca z tekstem piosenki o tematyce miłosnej – uczniowie mają za zadanie wybrać jedno z dwóch wyrazów, które usłyszą podczas odtwarzania utworu „Lady in red” Chris de Burgh • Podsumowanie lekcji i ocena aktywności • Omówienie pracy domowej Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |