![]() |
![]() |
Katalog Magdalena Sobczyszyn, 2018-06-26 gorzyce Język angielski, Konspekty Tourist attractions in London.KONSPEKT LEKCJI KOLEŻEŃSKIEJ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ KLASA: IVb DATA: 14.05 2018r MIEJSCE: sala lekcyjna CZAS TRWANIA: 45 min. TEMAT : TOURIST ATTRACTIONS IN LONDON. CEL GŁÓWNY LEKCJI: -poszerzenie wiedzy na temat dziedzictwa kulturowego W. Brytanii, zachęcanie uczniów do ciekawości i otwartości wobec innych kultur przy wykorzystaniu technologii informacyjno –komunikacyjnej (TIK) CELE SZCZEGÓŁOWE: -budowanie otwartości oraz tolerancji wobec innych kultur (poznanie miasta anglojęzycznego), -doskonalenie umiejętności pracy w parach i grupach - doskonalenie umiejętności pracy z tablicą multimedialną - wyszukiwanie w materiale video konkretne informacje - poznawanie miejsc związanych z kulturą i historią Zjednoczonego Królestwa, METODY AKTYWIZUJĄCE:, metoda oglądowa: prezentacja multimedialna metoda gamifikacji słuchanie/oglądanie filmu i zaznaczanie prawidłowych odpowiedzi, FORMY PRACY: praca indywidualna, praca w grupach, praca w parach. ŚRODKI DYDAKTYCZNE: filmy edukacyjne pochodzące ze źródeł You Tube, prezentacja multimedialna utworzona w interaktywnej aplikacji LearningApps, multimedialne gry – dopasuj pary, odkryj właściwe – opracowane w aplikacji LearningApps. laptop z dostępem do internetu (interaktywne aplikacje w LearningApps), rzutnik multimedialny. PRZEBIEG LEKCJI: 1. Prezentacja za pomocą tablicy utworzonej w LearningApps podstawowych informacji o Wielkiej Brytanii (hymn, flaga, Rodzina Królewska itp.) 2. Prezentacja najsłynniejszych miejsc Londynu w krótkich filmach z You Tube: a) Houses of Parliament and Big Ben, b)Madame Tussauds c) The London Eye, d)Tower of London, e) Tower Bridge, f) Buckingham Palace, g) Natural History Museum, itp. Uczniowie uważnie oglądają filmy z prezentacji multimedialnej i zaznaczają na rozdanych wcześniej kartach pracy miejsca, które pojawiły się w filmach. Po dwukrotnym oglądnięciu materiału źródłowego sprawdzanie poprawnych odpowiedzi za pomocą gry z aplikacji LearningApps.(Zaznacz miejsca, które widziałeś w filmach) 3. Podział klasy na 3 grupy poprzez rozdanie cukierków o smaku cytrynowym, pomarańczowym i wiśniowym. Dzieci rywalizują ze sobą bawiąc się w szukanie par( zdjęcie,film, nagranie głosowe łączymy z nazwą) –gra utworzona w aplikacji LearningApps. Dwie przegrane grupy dostają nazwy ciekawych miejsc w Londynie i maja przygotować na następną lekcje krótka informacje na jego temat korzystając z Internetu. 4. Podsumowanie lekcji i podziękowanie uczniom za aktywną pracę na lekcji Dodatkowe informacje: Wszystkie materiały na lekcje zostały opracowane przeze mnie w aplikacji LearningApps. Można je odnaleźć i wykorzystać wchodząc na stronę www.learningapps.com Są to: London attractions -odsłoń obrazek, Films about London – plansza, Sightseeing In London – pasujące pary, London – plansza. Opracowała: Magdalena Sobczyszyn Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |