Katalog Sylwia Klenczar, 2018-05-30 Góra Język angielski, Konspekty Lekcja z tablicą interaktywnąKarta Obserwacji W Zespol Szkolno-Przedszkolnym nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach Rok szkolny 2017/2018 Nazwisko prowadzącego Sylwia Klenczar Data zajęć 09.05.2018 Klasa/Grupa 7a Przedmiot/rodzaj zajęć Język angielski Zagadnienie z podstawy programowej Uczeń rozumie proste wypowiedzi ustne artykułowane wyraźnie w standardowej odmianie języka a także proste wypowiedzi pisemne. Uczeń samodzielnie formułuje krótkie, proste wypowiedzi ustne i pisemne, uczeń uczestniczy w rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały. Temat lekcji The most dangerous animals in the world Przewidywane osiągnięcia uczniów Uczniowie przećwiczą sprawność rozumienia tekstu czytanego, selekcjonowania nformacji oraz słuchania ze zrozumieniem Stosowane metody i formy pracy Burza mózgów, praca zespołowa, praca indywidualna, metoda quizu na podsumowanie Wykorzystywane pomoce dydaktyczne i środki audiowizualne Komputer, tablica interaktywna, program kahoot Uczniowie wymagający indywidualizacji pracy ( nazwiska), przewidywane formy pomocy Grażyna Baraniak – pomaga nauczyciel wspierający Tok zajęć w punktach z wyodrębnieniem poszczególnych etapów, części lekcji ( część wstępna, właściwa, podsumowanie) Część wstępna - nauczyciel pyta uczniów o podanie najbardziej niebezpiecznych zwierząt według uczniów ( burza mózgów) - nauczyciel wypisuje niebezpieczne zwierzęta na tablicy i tłumaczy je razem z uczniami Część właściwa - nauczyciel dzieli uczniów na zespoły i podaje im zwierzęta do opracowania. Uczniowie muszą wejść na podaną przez nauczyciela stronę i znaleźć informacje dotyczące ich miejsca zamieszkania, jedzenia oraz wyglądu zewnętrznego - po opracowaniu przez uczniów zwierząt uczniowie wychodzą na środek i przedstawiają swoje zwierzę - po przedstawieniu uczniowie zadają swoim kolegom pytania dotyczące przedstawionych zwierząt - w trakcie prezentacji nauczyciel wypisuje trudne słówka na tablicy i omawia je z uczniami Podsumowanie - nauczyciel powtarza trudne słówka a następnie uczniowie w ramach powtórki rozwiązują quiz na podstawie programu kahoot Forma ewaluacji zajęć ( mikroewaluacja pracy własnej) Lekcja była przeprowadzona prawidłowo, uczniowie mieli okazje przećwiczyć sprawności językowe oraz powtórzyć poznane słownictwo Przewidywane sposoby aktywizacji uczniów Burza mózgów, dyskusja, rozwiązywanie quizu Przewidywana forma oceny ucznia Plusy za aktywność na lekcji Podsumowanie obserwacji Wnioski nauczyciela po przeprowadzonych zajęciach Lekcja była przeprowadzona prawidłowo, uczniowie mieli okazję przećwiczyć sprawności językowe oraz powtórzyć nowo poznane słownictwo Mocne strony Różne formy i metody aktywizujące uczniów Zalecenia i kierunki do dalszej pracy wydane przez obserwatora Brzeszcze, dnia 09.05.2018 podpis nauczyciela podpis obserwatora Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |