Katalog

Sylwia Klenczar, 2018-05-30
Góra

Język angielski, Konspekty

Lekcja z tablicą interaktywną

- n +

Karta Obserwacji
W Zespol Szkolno-Przedszkolnym nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach
Rok szkolny 2017/2018
Nazwisko prowadzącego Sylwia Klenczar
Data zajęć 09.05.2018
Klasa/Grupa 7a
Przedmiot/rodzaj zajęć Język angielski
Zagadnienie z podstawy programowej Uczeń rozumie proste wypowiedzi ustne artykułowane wyraźnie w standardowej odmianie języka a także proste wypowiedzi pisemne. Uczeń samodzielnie formułuje krótkie, proste wypowiedzi ustne i pisemne, uczeń uczestniczy w rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały.
Temat lekcji The most dangerous animals in the world
Przewidywane osiągnięcia uczniów Uczniowie przećwiczą sprawność rozumienia tekstu czytanego, selekcjonowania nformacji oraz słuchania ze zrozumieniem
Stosowane metody i formy pracy Burza mózgów, praca zespołowa, praca indywidualna, metoda quizu na podsumowanie
Wykorzystywane pomoce dydaktyczne i środki audiowizualne Komputer, tablica interaktywna, program kahoot
Uczniowie wymagający indywidualizacji pracy ( nazwiska), przewidywane formy pomocy Grażyna Baraniak – pomaga nauczyciel wspierający
Tok zajęć w punktach z wyodrębnieniem poszczególnych etapów, części lekcji ( część wstępna, właściwa, podsumowanie) Część wstępna
- nauczyciel pyta uczniów o podanie najbardziej niebezpiecznych zwierząt według uczniów ( burza mózgów)
- nauczyciel wypisuje niebezpieczne zwierzęta na tablicy i tłumaczy je razem z uczniami
Część właściwa
- nauczyciel dzieli uczniów na zespoły i podaje im zwierzęta do opracowania. Uczniowie muszą wejść na podaną przez nauczyciela stronę i znaleźć informacje dotyczące ich miejsca zamieszkania, jedzenia oraz wyglądu zewnętrznego
- po opracowaniu przez uczniów zwierząt uczniowie wychodzą na środek i przedstawiają swoje zwierzę
- po przedstawieniu uczniowie zadają swoim kolegom pytania dotyczące przedstawionych zwierząt
- w trakcie prezentacji nauczyciel wypisuje trudne słówka na tablicy i omawia je z uczniami
Podsumowanie
- nauczyciel powtarza trudne słówka a następnie uczniowie w ramach powtórki rozwiązują quiz na podstawie programu kahoot
Forma ewaluacji zajęć ( mikroewaluacja pracy własnej) Lekcja była przeprowadzona prawidłowo, uczniowie mieli okazje przećwiczyć sprawności językowe oraz powtórzyć poznane słownictwo
Przewidywane sposoby aktywizacji uczniów Burza mózgów, dyskusja, rozwiązywanie quizu
Przewidywana forma oceny ucznia Plusy za aktywność na lekcji


Podsumowanie obserwacji


Wnioski nauczyciela po przeprowadzonych zajęciach Lekcja była przeprowadzona prawidłowo, uczniowie mieli okazję przećwiczyć sprawności językowe oraz powtórzyć nowo poznane słownictwo
Mocne strony Różne formy i metody aktywizujące uczniów
Zalecenia i kierunki do dalszej pracy wydane przez obserwatora


Brzeszcze, dnia 09.05.2018




podpis nauczyciela podpis obserwatora
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.