![]() |
![]() |
Katalog Agnieszka Leśniak-Nowak, 2018-04-09 Zdzieszowice Taniec, Projekty edukacyjne KARTA WDROŻENIA INNOWACJI TANECZNY FALOCHRONKARTA WDROŻENIA INNOWACJI ROK SZKOLNY 2017-2018 TYTUŁ INNOWACJI: „TANECZNY FALOCHRON” I. INFORMACJE DOTYCZĄCE AUTORA / AUTORÓW INNOWACJI. 1. Imię nazwisko Agnieszka Leśniak-Nowak II. INFORMACJE DOTYCZĄCE NAUCZYCIELI WDRAŻAJĄCYCH INNOWACJE. 1) Imię i nazwisko: Agnieszka Leśniak-Nowak 2. Kwalifikacje zawodowe: trener tańca nowoczesnego, magister filologii angielskiej 3. Zajmowane stanowisko w szkole: nauczyciel języka angielskiego; trener Szkolnego Zespołu Tanecznego „Super Stars” 4. Stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany 5. Autor posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia działalności innowacyjnej: tak nie (wybraną odpowiedź proszę podkreślić ). III. INFORMACJE DOTYCZĄCE OPRACOWANIA INNOWACYJNEGO. 1. Rodzaj innowacji: programowa, organizacyjna, metodyczna, (wybraną odpowiedź proszę podkreślić ) 2. Zakres innowacji: a)kto zostanie nią objęty (szkoła, klasa, grupa uczniów) : uczniowie uczęszczający na zajęcia taneczne Szkolnego Zespołu Tanecznego „Super Stars” b)zajęcia edukacyjne, które obejmuje innowacja: zajęcia taneczne c) czas trwania innowacji : od 01.09.2017r. do 31.08.2018r. d)przyczyny wdrożenia innowacji : - przyczyną wdrożenia innowacji w głównej mierze było zapotrzebowanie uczniów na kreatywne spędzanie wolnego czasu i rozwijanie różnych zainteresowań, jak i również wyjście naprzeciw problemom dojrzewającej młodzieży w dzisiejszych zabieganych czasach, gdzie często sami, muszą stawiać czoła zagrożeniom cywilizacyjnym; głównym celem programu są działania profilaktyczne mające na celu pokazanie dzieciom i młodzieży, jak radzić sobie ze stresem, jak być asertywnym, jakie szkodliwe działanie na zdrowie człowieka mają używki, dopalacze, jak właściwie się odżywiać by uniknąć anoreksji i otyłości i wiele innych e)na czym polega nowatorstwo opracowania - możliwość udziału w zajęciach tanecznych pozalekcyjnych w szkole; zapoznanie w różnymi stylami tanecznymi - możliwość darmowego udziału w warsztatach z jogi, hip-hop, akrobatyki, tańca współczesnego, pasjonatami gór, oraz dietetykiem i instruktorem fitness (warsztaty w szkole lub wyjazdowe) - nauka współdziałania w grupie, samodyscypliny - przełamywanie własnych słabości podczas występów tanecznych przed większą publicznością - liczne pogadanki i warsztaty profilaktyczne; wystawy na korytarzu szkolnym, apele f)przewidywane efekty (korzyści wdrożenia innowacji): - zwiększenie ogólnego rozwoju fizycznego u uczniów - rozwinięcie i zaszczepienie różnych pasji u uczniów - zwiększenie kultury osobistej u uczniów - zwiększenie świadomości zagrożeń cywilizacyjnych u uczniów oraz pokazanie sposobów radzenia sobie z nimi g) sposoby ewaluacji: ankieta dla uczniów i rodziców 3.Finansowanie innowacji a) innowacja nie wymaga dodatkowego finansowania b)innowacja wymaga dodatkowego finansowania: (proszę określić skąd pozyskano środki finansowe) (wybraną odpowiedź proszę podkreślić ) IV. DOKUMENTY - ZAŁĄCZNIKI WYNIKAJĄCE Z ROZPORZĄDZENIA O DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ. a)uchwała rady pedagogicznej w sprawie wprowadzenia innowacji, b) zgoda autora lub zespołu autorskiego na jej wprowadzenie w szkole, c)zgoda nauczycieli, którzy będą uczestniczyć w innowacji, Czytelne podpisy autorów : Pieczątka i podpis dyrektora …………………………………. ………………………………… Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |