Katalog

Małgorzata Porebińska -Niesmaczny, 2018-01-05
Mokrzesz

Język angielski, Scenariusze

Konspekt lekcji otwartej dla rodziców w oddziale przedszkolnym

- n +

KONSPEKT LEKCJI OTWARTEJ DLA RODZICÓW

Przedmiot: Język angielski
Klasa: Oddział przedszkolny
Temat: Zwierzęta/Animals
Czas trwania zajęć: 30 min
Nauczyciel: mgr Małgorzata Porębińska-Niesmaczny
Data: 22.11.2017

Cele główne:
powtórzenie poznanego słownictwa:zabawki, liczby, zwierzęta domowe i dzikie.
rozwijanie sprawności językowych: słuchanie, mówienie.

Cele szczegółowe:
uczeń:
- zna nazwy zabawek i potrafi policzyć do 10
-potrafi podać podstawowe nazwy dzikich i domowych zwierząt
-potrafi odpowiedzieć na krótkie pytania nauczyciela używając wcześniej poznanych zwrotów
-potrafi nazwać podstawowe kolory w j. angielskim
- zna przymiotniki big/small
-śpiewa i odgrywa wcześniej poznane piosenki
-reaguje na polecenia nauczyciela w j. angielskim
-zna i pamięta o procedurach rozpoczęcia i zakończenia zajęć.

Metody pracy: audiolingwalna, praktyczne (ćwiczeniowe), komunikacyjne, TPR.

Formy pracy: indywidualna, zbiorowa

Środki dydaktyczne: pacynka, płyty CD, karty obrazkowe, plakaty, kostka edukacyjna, torebka na prezenty, różdżka, plakat magic tree,

Przebieg zajęć:

CZĘŚĆ WSTĘPNA/WARM UP
1. Powitanie uczniów: Hello children. How are you today? Are you happy or sad today? Pacynka Bud wita się z każdym dzieckiem. Piosenka Hello. Wyjaśnienie tematu zajęć.
2. Powtórzenie liczb i zabawek. Uczniowie liczą do 10 następnie śpiewają piosenkę Dogs. Nauczyciel pokazuje karty z zabawkami,uczniowie podają nazwy. Następnie nauczyciel chowa karty z zabawkami w torbie na prezenty, uczniowie podchodzą, losują i podają nazwę.
3. Uczniowie śpiewają piosenkę Hokey Pokey
CZĘŚĆ WŁAŚCIWA
1. Nauczyciel umieszcza karty z dzikimi zwierzętami w kostce edukacyjnej, uczniowie rzucają do siebie kostkę i podają nazwy.
2. Nauczyciel pokazuje karty ze zwierzętami domowymi i gospodarskim, a uczniowie podają nazwę zwierzątka. What animal is it?Potem nauczyciel podaje nazwy zwierząt, raz poprawnie, a raz błędnie i wtedy dzieci poprawiają. Następnie nauczyciel włącza muzykę a dzieci podają sobie karty. Kiedy muzyka przestaje grać, nauczyciel mówi Hold up a pig/cat itd.
3. Zabawa w czary. Let’s play, I’m a fairy and I can do magic. You are horses, cows, lions etc.(Pobawmy się, jestem bajkową wróżką I potrafię czarować. Jesteście krowami, lwami itp.)
4. Piosenka o zwierzątkach: A yellow duck
5. Ćwiczenie uzupełniające: opis zwierząt z użyciem kolorów i przymiotników big/small.

CZĘŚĆ KOŃCOWA (PODSUMOWUJĄCA)
1. Podsumowanie zajęć. Naklejki
2. Piosenka na pożegnanie Goodbye
3. Pożegnanie dzieci z pacynką i nauczycielem.
Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.