Katalog Małgorzata Porebińska -Niesmaczny, 2018-01-05 Mokrzesz Język angielski, Scenariusze Konspekt lekcji otwartej dla rodziców w oddziale przedszkolnymKONSPEKT LEKCJI OTWARTEJ DLA RODZICÓW Przedmiot: Język angielski Klasa: Oddział przedszkolny Temat: Zwierzęta/Animals Czas trwania zajęć: 30 min Nauczyciel: mgr Małgorzata Porębińska-Niesmaczny Data: 22.11.2017 Cele główne: powtórzenie poznanego słownictwa:zabawki, liczby, zwierzęta domowe i dzikie. rozwijanie sprawności językowych: słuchanie, mówienie. Cele szczegółowe: uczeń: - zna nazwy zabawek i potrafi policzyć do 10 -potrafi podać podstawowe nazwy dzikich i domowych zwierząt -potrafi odpowiedzieć na krótkie pytania nauczyciela używając wcześniej poznanych zwrotów -potrafi nazwać podstawowe kolory w j. angielskim - zna przymiotniki big/small -śpiewa i odgrywa wcześniej poznane piosenki -reaguje na polecenia nauczyciela w j. angielskim -zna i pamięta o procedurach rozpoczęcia i zakończenia zajęć. Metody pracy: audiolingwalna, praktyczne (ćwiczeniowe), komunikacyjne, TPR. Formy pracy: indywidualna, zbiorowa Środki dydaktyczne: pacynka, płyty CD, karty obrazkowe, plakaty, kostka edukacyjna, torebka na prezenty, różdżka, plakat magic tree, Przebieg zajęć: CZĘŚĆ WSTĘPNA/WARM UP 1. Powitanie uczniów: Hello children. How are you today? Are you happy or sad today? Pacynka Bud wita się z każdym dzieckiem. Piosenka Hello. Wyjaśnienie tematu zajęć. 2. Powtórzenie liczb i zabawek. Uczniowie liczą do 10 następnie śpiewają piosenkę Dogs. Nauczyciel pokazuje karty z zabawkami,uczniowie podają nazwy. Następnie nauczyciel chowa karty z zabawkami w torbie na prezenty, uczniowie podchodzą, losują i podają nazwę. 3. Uczniowie śpiewają piosenkę Hokey Pokey CZĘŚĆ WŁAŚCIWA 1. Nauczyciel umieszcza karty z dzikimi zwierzętami w kostce edukacyjnej, uczniowie rzucają do siebie kostkę i podają nazwy. 2. Nauczyciel pokazuje karty ze zwierzętami domowymi i gospodarskim, a uczniowie podają nazwę zwierzątka. What animal is it?Potem nauczyciel podaje nazwy zwierząt, raz poprawnie, a raz błędnie i wtedy dzieci poprawiają. Następnie nauczyciel włącza muzykę a dzieci podają sobie karty. Kiedy muzyka przestaje grać, nauczyciel mówi Hold up a pig/cat itd. 3. Zabawa w czary. Let’s play, I’m a fairy and I can do magic. You are horses, cows, lions etc.(Pobawmy się, jestem bajkową wróżką I potrafię czarować. Jesteście krowami, lwami itp.) 4. Piosenka o zwierzątkach: A yellow duck 5. Ćwiczenie uzupełniające: opis zwierząt z użyciem kolorów i przymiotników big/small. CZĘŚĆ KOŃCOWA (PODSUMOWUJĄCA) 1. Podsumowanie zajęć. Naklejki 2. Piosenka na pożegnanie Goodbye 3. Pożegnanie dzieci z pacynką i nauczycielem. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |