Katalog PAULINA OCHAL, 2017-12-05 Świdwin Zajęcia przedszkolne, Scenariusze scenariusz zajęć otwartych z języka angielskiegoSCENARIUSZ ZAJĘĆ OTWARTYCH Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO PROWADZĄCA: PAULINA OCHAL GRUPA: 5-LATKI DATA: 29.11.2017 R. TEMAT: CHRISTMAS – poznajemy świąteczne oznaki. Cele ogólne – dziecko: Uczestniczy w zabawach muzycznych, ruchowych, Rozumie proste polecenia w języku angielskim i reaguje na nie, Śpiewa angielskie piosenki w grupie, Osłuchuje się z językiem angielskim, Doskonali rozumienie języka angielskiego, Próbuje samodzielnie wymawiać proste słówka w języku angielskim. Cele szczegółowe – dziecko: Wita się i żegna w języku angielskim, Nazywa po angielsku świąteczne oznaki, Postępuje zgodnie z konkretnymi instrukcjami i poleceniami. Formy pracy: Grupowa Indywidualna Metody: Reagowanie całym ciałem (total physical response) Środki dydaktyczne: Piosenka „hello”, Karty przedstawiające świąteczne oznaki, Rekwizyty: sanki, choinka, Mikołaj, bałwan, prezent, skarpeta Mikołaja, Piosenka „Bye Bye”, Karty flashcard z kolorami, Piosenka o kolorach „the colours song”. Przebieg zajęć: 1. Nauczyciel zaprasza dzieci do koła i wspólnego powitania się piosenką „Hello”. 2. Następnie dzieci siadają w kole na dywanie i powtarzają najpierw z nauczycielem zwrot za pomocą jakiego mogą się przedstawić „My name is ……”. Następnie zadaniem dzieci jest samemu powtórzyć powyższy zwrot. 3. Utrwalenie słownictwa z poprzednich zajęć czyli kolorów. Nauczyciel za pomocą kart flashcard pyta dzieci „What is the colours?”, a dzieci odpowiadają podając nazwę przedstawionego koloru. 3. Nauczyciel prosi dzieci aby ustawiły się w kole „Let’s make a circle, please”. Następnie wspólnie śpiewamy piosenkę „The colours song”. 4. „Magix box” – prezentacja nowego słownictwa. Nauczyciel za pomoc flashcard prezentuje nowe słownictwo dotyczące oznak Świąt Bożonarodzeniowych. Najpierw nauczyciel mówi dany wyraz, a potem dzieci powtarzają po nauczycielu. 5. „What is the missing?” – zabawa spostrzegawcza czego brakuje. Nauczyciel kładzie rekwizyty na dywanie, prosi dzieci o zamknięcie oczu „Closed your eyes”, po czym chowa jedną rzecz, dzieci „Open your eyes” i odgadują czego brakuje. 6. Nauczyciel żegna się z dziećmi piosenką „Bye bye” and see you next time!. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |