Katalog Beata Przeperska, 2017-05-04 Bolesławiec Język angielski, Konspekty Culture - Glastonbury Festival - lekcja otwarta z kl. V z języka angielskiegoCULTURE. BRITISH MUSIC FESTIVALS.PODSUMOWANIE DZIAŁU VII. METODA PROJEKTU 1.Podanie celów lekcji. 2.Dialog na dworcu. * -Good morning + Good morning. What do you wish? *One ticket to Glastonbury. +Here you are. *Thank you. 3.Dialog w pociągu. (inne osoby) *Hallo. +Hi. *Can I sit here? +Yes, please. Where are you going? *To Glastonbury Festival. +It’s wonderful, because I am too. *This Festival is very, very big. *About 60.000 people go to this festival each year. +You can hear music of all types, from lots of different countries. *Have you now a ticket? +:Yes, I bought online. *And I have to bay on the spot. 4.Dialog przed festiwalem. (inne osoby) *Please, one ticket for Celine Dion. +Here you are. 5.Wyświetlenie filmu o festiwalu. Czytanie wiadomości o tym festiwalu przez 4 osoby. WYCISZYĆ fonię, zostawić tylko wizję (pierwszy raz goście oglądają film) 6.Śpiew uczennicy piosenki (Power of love- Celine Dion) 7.Wywiad z Celine Dion (z uczennicą). *Can you give me an interview? (inny uczeń kręci kamerą toczący się wywiad). Uczennica zamiast Celine Dion: Ok, no problem. *Are you a star? Uczennica zamiast Celine Dion: I can sing very well and I sold 50.000 albums in Europe. I think, I’m a star. *What is your favorite song? Uczennica zamiast Celine Dion: ,Power of love”. *I wish you a pleasant stay and thank you for the interview. 8.Wykonywanie zdjęć na festiwalu. *I’ll do the picture. Come guickly. +Super, we have it. 9.Rozmowa o ulubionych solistach lub zespołach. *What is your favourite band or soloist? +Greg Upson. *What do you like best? +His voice and dance. 10.Posiłek na terenie festiwalu (pieczone na grilu warzywa)- czas 1 minuta *Come, we eat something. I want to eat backed vegetables, and you? +I would like dinner with meat and vegetables. *I’m very hungry. WSPÓLNY POSIŁEK, POCZĘSTOWANIE GOŚCI 11.Omówienie festiwalu. *Super was the present day. We saw o lot of artists, bands. The stage was well lighted. +Yes, there were today: drums, flute, guitar, piano, recorder, violin, trumpet, saxophone and so many of my friends and fans. 12.Zakończenie dnia na festiwalu. *Hi, there. I can play the flute. Do you want to hear? Wszyscy: No, please! Today, we have a lot of experience. +Now, we want to go to sleep. Good night. *Good night. 13.Wykonanie w parach zadań z Unitu 7 (książka nauczyciela) Evolution plus DVD& CD-Rom A)Obejrzyj film i wstaw znak + obok zdań prawdziwych (true) lub fałszywych (false). FILM oglądany trzeci raz B)Spójrz na rysunek. Następnie obejrzyj film i ponumeruj zaznaczone miejsca w kolejności, w jakiej są wspomniane w filmie. Film obejrzany czwarty raz C)Połącz wyrażenia z kolumny A z ich tłumaczeniem z kolumny B. D)Uzupełnij dialogi wyrazami z ramki. E)Przetłumacz wyrazy na język angielski i rozwiąż krzyżówkę (1.listen, 2.singer, 3.interview, 4 tent, 5. drums, 6. audience, 7. stage, 8.guitar, 9. actress . Następnie odczytaj hasło (hasło- live music).Sprawdź w słowniku, co ono oznacza. Live music- is performer at the time of viewing (muzyka na żywo). 14.Przedstawienie przez uczniów, co znajduje się na ich plakatach (4 osoby). ,,This is my poster. There are:…..” 15.Omówienie, jakie zespoły i jacy soliści są na plakatach (2 osoby). ,,On these posters are bands and solists: ….” 16.Zaznaczenie na konturach Wielkiej Brytanii Londynu i Glastonbury. 17.Rozdanie kartek z wiadomościami, które zebrali uczniowie o Glastonbury i festiwalu. Dzieci decydują, które informacje wybiorą, aby je zapisać na kartce i zawiesić na konturze, a następnie przeczytać. W tym czasie włączam nagranie z wizją śpiewu całej klasy piosenki ,,We are the champions” zespołu Queen. 18.Podsumowanie lekcji i wyrażenie w języku angielskim opinii na temat swojego poczucia na zajęciach. 19.Pożegnanie gości. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |