Katalog

Beata Przeperska, 2017-05-04
Bolesławiec

Język angielski, Konspekty

Culture - Glastonbury Festival - lekcja otwarta z kl. V z języka angielskiego

- n +

CULTURE. BRITISH MUSIC FESTIVALS.PODSUMOWANIE DZIAŁU VII.
METODA PROJEKTU
1.Podanie celów lekcji.
2.Dialog na dworcu.
* -Good morning
+ Good morning. What do you wish?
*One ticket to Glastonbury.
+Here you are.
*Thank you.
3.Dialog w pociągu. (inne osoby)
*Hallo.
+Hi.
*Can I sit here?
+Yes, please. Where are you going?
*To Glastonbury Festival.
+It’s wonderful, because I am too.
*This Festival is very, very big.
*About 60.000 people go to this festival each year.
+You can hear music of all types, from lots of different countries.
*Have you now a ticket?
+:Yes, I bought online.
*And I have to bay on the spot.
4.Dialog przed festiwalem. (inne osoby)
*Please, one ticket for Celine Dion.
+Here you are.
5.Wyświetlenie filmu o festiwalu. Czytanie wiadomości o tym festiwalu przez 4 osoby. WYCISZYĆ fonię, zostawić tylko wizję (pierwszy raz goście oglądają film)
6.Śpiew uczennicy piosenki (Power of love- Celine Dion)
7.Wywiad z Celine Dion (z uczennicą).
*Can you give me an interview? (inny uczeń kręci kamerą toczący się wywiad).
Uczennica zamiast Celine Dion: Ok, no problem.
*Are you a star?
Uczennica zamiast Celine Dion: I can sing very well and I sold 50.000 albums in Europe. I think, I’m a star.
*What is your favorite song?
Uczennica zamiast Celine Dion: ,Power of love”.
*I wish you a pleasant stay and thank you for the interview.
8.Wykonywanie zdjęć na festiwalu.
*I’ll do the picture. Come guickly.
+Super, we have it.
9.Rozmowa o ulubionych solistach lub zespołach.
*What is your favourite band or soloist?
+Greg Upson.
*What do you like best?
+His voice and dance.
10.Posiłek na terenie festiwalu (pieczone na grilu warzywa)- czas 1 minuta
*Come, we eat something. I want to eat backed vegetables, and you?
+I would like dinner with meat and vegetables.
*I’m very hungry.
WSPÓLNY POSIŁEK, POCZĘSTOWANIE GOŚCI
11.Omówienie festiwalu.
*Super was the present day. We saw o lot of artists, bands. The stage was well lighted.
+Yes, there were today: drums, flute, guitar, piano, recorder, violin, trumpet, saxophone and so many of my friends and fans.
12.Zakończenie dnia na festiwalu.
*Hi, there. I can play the flute. Do you want to hear?
Wszyscy: No, please! Today, we have a lot of experience.
+Now, we want to go to sleep. Good night.
*Good night.
13.Wykonanie w parach zadań z Unitu 7 (książka nauczyciela) Evolution plus DVD& CD-Rom
A)Obejrzyj film i wstaw znak + obok zdań prawdziwych (true) lub fałszywych (false). FILM oglądany trzeci raz
B)Spójrz na rysunek. Następnie obejrzyj film i ponumeruj zaznaczone miejsca w kolejności, w jakiej są wspomniane w filmie. Film obejrzany czwarty raz
C)Połącz wyrażenia z kolumny A z ich tłumaczeniem z kolumny B.
D)Uzupełnij dialogi wyrazami z ramki.
E)Przetłumacz wyrazy na język angielski i rozwiąż krzyżówkę (1.listen, 2.singer, 3.interview, 4 tent, 5. drums, 6. audience, 7. stage, 8.guitar, 9. actress . Następnie odczytaj hasło (hasło- live music).Sprawdź w słowniku, co ono oznacza. Live music- is performer at the time of viewing (muzyka na żywo).
14.Przedstawienie przez uczniów, co znajduje się na ich plakatach (4 osoby). ,,This is my poster. There are:…..”
15.Omówienie, jakie zespoły i jacy soliści są na plakatach (2 osoby). ,,On these posters are bands and solists: ….”
16.Zaznaczenie na konturach Wielkiej Brytanii Londynu i Glastonbury.
17.Rozdanie kartek z wiadomościami, które zebrali uczniowie o Glastonbury i festiwalu. Dzieci decydują, które informacje wybiorą, aby je zapisać na kartce i zawiesić na konturze, a następnie przeczytać. W tym czasie włączam nagranie z wizją śpiewu całej klasy piosenki ,,We are the champions” zespołu Queen.
18.Podsumowanie lekcji i wyrażenie w języku angielskim opinii na temat swojego poczucia na zajęciach.
19.Pożegnanie gości.



Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.