![]() |
![]() |
Katalog Justyna Dolna, 2016-12-16 Kościerzyna Język angielski, Konspekty Scenariusz lekcji j.angielskiegoKONSPEKT LEKCJI Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO Szkoła Podstawowa w Tuszkowach Klasa: IV Temat: The Magic Mirror – historyjka obrazkowa Cele lekcji: Po zakończeniu lekcji uczeń: Potrafi: rozpoznawać przymiotniki dotyczące samopoczucia Zadawać pytania: Are you hungry?, Is she sad? How are sou today?, Fine, thank you./ Not great. I’m tired Używać pytań przy pomocy czasownika „be” Zna: słownictwo: bored, happy, tired, hungry, cold, hot, thirsty, sad, octopus, shark Pomoce: podręcznik „Discover English” Starter odtwarzacz CD karty ze zdjęciami przedstawiającymi uczucia, Formy pracy: praca indywidualna, praca w parach Metoda: komunikacyjna 1. Moment organizacyjno-porządkowy 2. Omówienie celów lekcji. 3. Rozgrzewka językowa How are you today?I'm fine thank you. And you? How old are you?” Are you happy?” 4. Część główna lekcji: a) wprowadzenie słownictwa happy, sad za pomocą rysunków b) nazywania uczuć przy pomocy kart obrazkowych– nauczyciel jednocześnie pokazuje odpowiednie uczucia za pomocą mimiki twarzy. – powtarzanie słownictwa ex.1, p. 15 c) słuchanie historyjki obrazkowej „ The Magic Mirror” – uczniowie poznają kontekst, zaznaczają znane im słowa następnie dopasowują uczucia do osób – ex.2, p. 15 d) zadawanie pytań typu: Are you hungry?, No, Im’not; Is she cold?, No, she isn’t. itp. e) uczniowie zapoznają się z tabelką Grammar – to be: questions i nauczyciel wyjaśnia podane zagadnienia f) uczniowie uzupełniają zadanie w podręczniku 3 p. 15 – następnie sprawdzają w parach podane odpowiedzi g) praca w parach – zadawanie pytań i tworzenie krótkich odpowiedzi na podstawie poznanego słownictwa h) słuchanie nagrania, powtarzanie i ćwiczenie minidialogu: How are you today? I’m fine thanks. 5. Podsumowanie lekcji – powtórzenie poznanego słownictwa oraz zwrotów przy pomocy odgrywania scenek z historyjki 6. Zadanie pracy do domu: nauka na pamięć zwrotów poznanych na lekcji. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |