AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Danuta Śmiechowska, 2016-01-14
Człuchów

Uroczystości, Scenariusze

Dyplomy czas rozdać.

- n +

„DYPLOMY CZAS ROZDAĆ…”- scenariusz przedstawienia
z okazji Dnia Edukacji Narodowej

Data: 21.10.2010 r.
Cele:
• rozwijanie umiejętności współdziałania w grupie;
• zintegrowanie uczniów i nauczycieli poprzez stworzenie warunków do wspólnych przeżyć;
• zapewnienie wspólnej, dobrej zabawy.
• wywołanie uczuć: zaciekawienia, przełamania onieśmielenia, czerpania radości z zabawy.


PRZEBIEG APELU:

Uczeń I
Dzień dobry, czy wszyscy zajęli już swoje miejsca?
Damian, zajmij już proszę swoje miejsce, twoja klasa jest o tam, po prawej stronie…
Widzę, że wszyscy znaleźli już swoje miejsca, więc możemy zaczynać nasz apel. Troszeczkę się spóźniliśmy, ale to chyba nikogo nie zdziwiło. Tutaj, na Szczecińskiej, wszystko toczy się jakby wolniej, inaczej, ale może już zacznijmy.

Uczeń II
Właśnie, właśnie Rajmund – zacznijmy już.
Zebraliśmy się tutaj, żeby uczcić Święto Edukacji Narodowej…

Uczeń III
Przepraszam, przepraszam, gdzie ja mam postawić te dzienniki? Tutaj? Niżej? Wyżej?

Uczeń I
Jak to gdzie? W pokoju nauczycielskim.

Uczeń III
Ale w którym? W naszym? Waszym?

Uczeń II
Dobrze, niech już je Pan postawi o tutaj… A my wróćmy do naszego apelu.
Jak już mówiłam zebraliśmy się aby uczcić Święto Edukacji Narodowej, które obchodziliśmy w czwartek, 14 października. To piękny dzień, tylko jeden taki w roku szkolnym, kiedy możemy powiedzieć sobie to, o czym dobrze wiemy, ale o czym wstydliwie milczymy...
Witam Was serdecznie drodzy nauczyciele, wychowawcy, pedagodzy, pracownicy Ośrodka oraz całą społeczność uczniowską, czyli was drogie koleżanki i koledzy.

Uczeń I
Jak wszyscy pamiętacie, tuż przed feriami przeżyliśmy jako szkoła szok wielki, który sprawił, że spakowaliśmy się w dwa dni i dyla z Koszalińskiej na Szczecińską…

(muzyka)

Nikt nie spodziewał się, że będzie tutaj tak fantastycznie, osobliwie, ruchliwie, niewłaściwie, prawdziwie…

Uczeń II
Nikt nie spodziewał się, że w tym składzie, pokoju, spokoju odkryjemy tyle talentów…

Uczeń I
Za szczególne osiągnięcia edukacyjne, sportowe, organizacyjne chcielibyśmy dziś wręczyć dyplomy naszym nauczycielom i pracownikom szkoły. Mamy nadzieję, że zostaną one mile przyjęte…

Uczeń II
Budować każdy może - jeden lepiej, a drugi trochę gorzej lecz o to właśnie chodzi, jak co komu wychodzi…
Pierwszy dyplom dla osoby, której motto życiowe brzmi: „Tu na razie jest niby wszystko, ale będzie fest szkolnisko!”
Panie dyrektorze - dziękujemy za codzienny trud w budowaniu naszej nowej szkolnej rzeczywistości, za odkrywanie nowych talentów wśród tych, którzy wydawałoby się, że są już wypaleni zawodowo, za udowadnianie każdego dnia, że to co niemożliwe staje się możliwym…
Dziękujemy, dziękujemy, dziękujemy…

Uczeń I
Prosimy do nas pana …………………, a dyplom wręczy nasza koleżanka …………………...

(muzyka)

Dziękujemy.

Nie jeden chciałby mieć to coś, co ma ten ktoś. Niezwykła wprost cierpliwość i wytrwałość w tolerancji niskiej elegancji, Francji…
Powołany, jedyny, niepowtarzalny, pośrednik, przewodnik, mistrz w swojej profesji. Niczym szwajcarski zegarek, na froncie radzi sobie doskonale. W środku tyka tyk… tyk… tyk…, ale nie wybucha w mig!

Uczeń II
Zapraszamy spokoju wzór niedościgniony – pana ………………….. Dyplom wręczy nasza koleżanka …………………….

(muzyka)

Dziękujemy.

Żadna szkoła nie może obejść się bez sekretariatu i sekretarki.
Pomimo obecnych warunków lokalowych i powszechnej ciasnoty ta Pani wszystko ci uporządkuje, oprawi i opieczętuje. Ciągle robotą zawalona sekretarka ulubiona!
Ten szyk, ta sylwetka, ta uroda…
Dziękujemy Pani, że pomimo chaosu wszystko tutaj jest na swoim miejscu: ksero, pisaki, mazaki, komputery, herbatka – zielona, czerwona, sypana, drapana, szukana, kawka – espresso, late, makiete…
Nic dodać, nic ująć.
Niezależnie kto wejdzie, rzetelnie załatwiony będzie!

Uczeń I
Prosimy naszą kochaną panią ……………………….. o wystąpienie, a dyplom wręczy kolega ………………………..

(muzyka)

Dziękujemy.


Przed naszą szkołą każdego ranka czeka na ciebie nielada zagadka. Próbujesz iść w prawo, w lewo… jednymi drzwiami, drugimi, trzecimi…
Ile by ich nie było, to zawsze jakieś są zamknięte.
Kiedy emocje sięgają zenitu ona jedna z mistrzowskim spokojem wprowadza spokój, ład i harmonię. Kieruje ruchem, kluczy tak sprawnie, że bez problemu trafisz na swoje miejsce dokładnie.

Uczeń II
Teraz poprosimy do nas panią ………………………, a dyplom wręczy ……………………..

(muzyka)

Dziękujemy.

W naszej szkole każdy nauczyciel potrafi się dzielić, ale są wśród nich tacy, którzy robią to w sposób szczególny. Wspaniałomyślnie oddali miejsce wszystkim potrzebującym.
Biblioteko – po prostu tyś jedyna! Cała masa zainteresowanych, dyrektorów, edukatorów, stos mapek, ciapek, źródeł, pudeł, książek, czytadeł i pisadeł.
Dziękujemy:
 za pakowanie i rozpakowywanie,
 za rozpakowywanie i układanie,
 za układanie i przekładanie,
 za nurkowanie wśród lektur, tektur, magnetofonów, mikrofonów,
 za poszukiwanie słowników, podręczników, encyklopedii, atlasów, poezji, a nawet finezji…

Uczeń II
Prosimy o wystąpienie panią …………………., a dyplom wręczy kolega ……………………

(muzyka)

Dziękujemy.

Teraz dyplom dla osoby od zadań bojowych, propagatora nienagannego zachowania.
Jak wiecie, każdego dnia napotykamy w szkole, na swojej drodze większe lub mniejsze problemy: kłótnie, przepychanki, wyzywanki, szarpanki…
Dziękujemy za ich rozwiązywanie, za rady w sali numer 2, za porady w sali numer 6, za rozmowy w sekretariacie pod czujnym okiem dyrektora, za każde słowo usłyszane za szafą, obok szafy, między komputerami, kartonami, regałami… i tak dalej, i tak dalej, i tak dalej…

Uczeń I
Prosimy panią …………………….. o wystąpienie a dyplom wręczy kolega …………………
Korzystając z okazji gratulujemy znalezienia swojego miejsca!!!

(muzyka)

Dziękujemy.
Nie przedłużajmy. Bo kawa stygnie, ciasto czeka, a napięcie rośnie.
Przejdźmy do kolejnych wyróżnionych.
Uczniowie i nauczyciele naszej szkoły nie marnują czasu. Uczą się i rozwijają liczne talenty. W pewnej sali każdy czuje się jak wniebowzięty. Gwar, śmiech, wrzawa, oblężenie i obawa wielka, gdzie pójdziemy, skąd weźmiemy, co przeniesiemy, czy wszystko znajdziemy?
To się jeszcze okaże, a póki co gratulujemy odkrycia przepisu na najlepszy kogel-mogel w powiecie… Uwaga!
Oto składniki:
 jedno pomieszczenie
 masa uczniów
 cztery nauczycielki
 garnki, dzbanki, filiżanki
 trochę śmiechu
 szczypta łez
 innych emocji wiele…
Wszystko wymieszano i otrzymano nowy ład, skład, porządek, początek.

Uczeń II
Zapraszamy do nas panią …………………, panią ……………….., panią ………………… oraz panią ……………. Dyplomy wręczą ………………………….

(muzyka)

Dziękujemy.

W naszej szkole jak wiadomo w-f to przedmiot fest sportowy, wyjątkowo sprawnościowy.
Każdy mistrzem zostać chce, a trenować nie ma gdzie. Pudła puzzli, co za pech, już odciski robią się!
Gdzie są piłki, rakiety, rolki pachołki? Mamy aulisko, a gdzie boisko?
Nasi w-fiści mają na to radę – place zabaw zaliczone, miejsce w parku załatwione, ćwiczą dzielnie, codziennie, jeszcze miesiąc, może dwa i kondycja na sto dwa!

Uczeń II
Prosimy do nas panią …………………., panią …………………… oraz …………………….. Dyplomy wręczy nasza koleżanka …………………

(muzyka)

Dziękujemy.

Uczeń I
Dyplomy rozdane. Mamy nadzieję, że zostały one przyjęte z dużym poczuciem humoru. Wszystkim nagrodzonym gratulujemy. Niestety nie byliśmy w stanie wyróżnić każdego…
Uczeń II
Dlatego specjalnie dla tych nagrodzonych, a także dla tych, którym w tym roku nie udało się zdobyć dyplomu mamy niespodziankę w postaci występu naszego kolegi …………………….

(muzyka)

Dziękujemy Arkowi. Prosimy o wielkie brawa.

Uczeń I
Apel dobiega końca. Mimo wielu przeciwności nasza szkoła przetrwała, zmieniła tylko nieco swoją formę i dojrzała treściowo…

Uczeń II
Do wszystkich pracowników szkoły kierujemy słowa podziękowania za ich troskę i ofiarną pomoc. Mamy świadomość, że „Wykształcenie to dobro, którego nic nie jest w stanie nas pozbawić”. Dziękujemy za przekazaną wiedzę, za cierpliwość i dobre słowo. Życzymy spokojnej pracy i wiele satysfakcji z niej płynącej. Dobrego zdrowia i samopoczucia, spełnienia marzeń i realizacji zawodowych planów.

Uczeń I
Z naszej strony to już wszystko. Czy ktoś chciałby jeszcze zabrać głos?
(wystąpienie dyrektora)
Dziękujemy panie dyrektorze. Na tym kończymy nasz apel.

Uczeń II
Dziękujemy za uwagę i do zobaczenia za rok.




Opracowała: Danuta Śmiechowska
Zgłoś błąd    Wyświetleń: 173


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.