Katalog Barbara Cichoń, 2015-10-16 Jarocin Ogólne, Różne Plan ewaluacji wewnetrznej.PLAN EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ NA ROK SZKOLNY 2014/2015 ZSO 1 w Stalowej Woli Wymaganie 1. Respektowane są normy społeczne Temat * Nauczyciele podejmują działania zapewniające uczniom bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne Działania * Opracowanie planów wychowawczych na podstawie Programu Wychowawczego Szkoły i Szkolnego Programu Profilaktyki *Organizowanie pogadanek dla uczniów z pracownikami KPP w Stalowej Woli * Opracowanie i przeprowadzenie ankiet wśród uczniów Narzędzia plany wychowawcze, Program Wychowawczy Szkoły i Szkolny Program Profilaktyki, ankieta, analiza Temat *Nauczyciele i uczniowie podejmują działania mające na celu zwiększenie frekwencji uczniów na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych oraz wyeliminowanie spóźnień Działania *Comiesięczna kontrola frekwencji uczniów na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych *Zorganizowanie konkursu dotyczącego frekwencji Narzędzia Dzienniki lekcyjne, dzienniki zajęć pozalekcyjnych, plan SU Temat * Nauczyciele podejmują działania mające na celu budowanie tolerancji i szacunku do innych osób Działania * Organizowanie lekcji wychowawczych dotyczących tolerancji i szacunku do innych osób * Zorganizowanie Dnia Tolerancji Narzędzia Dzienniki lekcyjne, plan SU Temat * Uczniowie chętnie współpracują w realizacji działań SU Działania *Członkowie SU tworzą plan działań i koordynują jego realizację *Uczniowie współorganizują różnorodne imprezy i konkursy Narzędzia Plan pracy SU Wpisy na stronie szkoły Temat *Nauczyciele wspólnie z uczniami i rodzicami analizują podejmowane działania wychowawcze, w tym mające na celu wyeliminowanie zagrożeń oraz wzmocnienie właściwych zachowań Działania Opracowanie i przeprowadzenie ankiety wśród uczniów i rodziców Narzędzia Ankieta, analiza Wymaganie 2. Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów, z uwzględnieniem ich indywidualnej sytuacji Temat * Nauczyciele rozpoznają możliwości psychofizyczne i potrzeby rozwojowe oraz sytuację społeczną każdego ucznia Działania *Przeprowadzenie diagnozy gotowości szkolnej uczniów kl.”0” *Kierowanie dzieci mających trudności w nauce na badania do P P- P *Analiza opinii i orzeczeń wydanych przez P P- P Narzędzia Obserwacje, wnioski, opinie, dzienniki lekcyjne Temat *Nauczyciele współpracują z instytucjami świadczącymi pomoc uczniom i rodzicom Działania * Organizowanie spotkań, zajęć warsztatowych dla dzieci i rodziców z pracownikami P P – P Narzędzia, dzienniki lekcyjne Temat * Nauczyciele prowadzą zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia, zajęcia wyrównawcze, konsultacje Działania *Organizowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych Narzędzia Dzienniki zajęć pozalekcyjnych Temat * Nauczyciele podejmują działania antydyskryminacyjne obejmujące całą społeczność uczniowską Działania *Prowadzenie lekcji wychowawczych, *Podejmowanie tematu dyskryminacji na lekcjach Narzędzia Dzienniki lekcyjne Temat * Nauczyciele prowadzą działania uwzględniające indywidualizację procesu edukacyjnego w odniesieniu do każdego ucznia Działania *Indywidualizacja pracy na lekcjach Narzędzia Ankieta Opracowała: Barbara Cichoń Wyświetleń: 178
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |