Katalog

Agnieszka Depa, 2015-07-22
Rzeszów

Język angielski, Konspekty

Konspekt zajęć w klasie maturalnej: Opis ilustracji.

- n +

Lesson plan
AGE/ WIEK: 19
LEVEL/ POZIOM: Intermediate/ Zaawansowany
TIME/ CZAS: 45 min
MATERIALS/ Materiały
• Multirom z materiałami do matury ustnej
• Kserokopie zadań maturalnych z Repetytorium maturalnego poziom podstawowy
• CD z przykładową realizacją zadań maturalnych

ASSUMED KNOWLEDGE/ DOTYCHCZASOWO POZNANE ZWROTY I STRUKTURY:
• The expressions for describing pictures, choosing and rejecting pictures/ wyrażenia do opisywania obrazków, wybierania i odrzucania obrazków
• The ways of expressing opinion/ Sposoby wyrażania opinii.
• Vocabulary connected with describing people / Słownictwo związane z tematem Człowiek.

AIMS:
• To practise describing pictures and answering questions
• To practise listening for specific information and identifying information provided by a candidate.
• To revise words and expressions connected with describing people.
CELE LEKCJI:
Uczeń:
• Potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące materiału ilustracyjnego
• Rozumie usłyszane informacje dotyczące opisu ilustracji
• Zna zwroty dotyczące opisu osób.

TEMAT: Powtórzenienie wiadomości leksykalnych z tematu Człowiek – opis ilustracji.


STAGE 1: Checking the list / Czynności organizacyjne, sprawdzenie obecności
TIME: 2 min

STAGE 2: Describing pictures: asking and answering questions/ Opis ilustracji i odpowiadanie na pytania z nią związane.
AIM: To practise structures and expressions used for describing pictures/ Opanowanie struktur używanych przy opisywaniu ilustracji.

Step 1: Revision of the vocabulary necessary for the task (personal features: decribing)/ Powtórzenie słownictwa związanego z tematem człowiek (cechy charakteru: opisywanie)
TIME: 10 min
Step 2: Listening to the example description/ identifying candidate’s problems/ słuchanie przykładowego opisu, rozpoznawanie problemów kanydata.
TIME: 2 min


Step 3: Describing the picture: What can you see in the picture? What are the people doing? (pair work)/ Opis ilustracji: Co przedstawia obrazek? Co robią ludzie na obrazku? (praca w parach)
TIME: 5 min
Step 4: Listening to an example realization of the task, comparing it with student’s ideas/ Słuchanie: porównanie przykładowej realizacji zadania z opisami uczniów.
TIME: 5 min
Step 5: Answering the questions connected with the picture (pair work)/ Odpowiadanie na pytania związane z ilustracją (praca w parach)
TIME: 5 min
Step 6: Feedback – a whole-class discussion/ Prezentacja opisów przez poszczególne pary.
TIME: 4 min



STAGE 3: Talking about the stimulus material/ Rozmowa na podstawie materiału stymulującego
AIM: To practise speaking,choosing and rejecting options presented/ Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych, wyboru i odrzucania zaprezentowanych opcji

Step 1: Warm-up: describing the clothes the students are wearing/ Wprowadzenie: opis ubioru wybranych osób z klasy
TIME: 5 min
Step 2: Choosing and rejecting pictures (pair work)/ Wybieranie i odrzucanie obrazków (praca w parach)
TIME: 5 min
HOMEWORK/ ZADANIE DOMOWE
Opis kolejnej ilustracji i odpowiedź na pytania z nią związane


Wyświetleń: 349


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.