Katalog Agnieszka Depa, 2015-07-22 Rzeszów Język angielski, Konspekty Konspekt zajęć w klasie maturalnej: Opis ilustracji.Lesson plan AGE/ WIEK: 19 LEVEL/ POZIOM: Intermediate/ Zaawansowany TIME/ CZAS: 45 min MATERIALS/ Materiały • Multirom z materiałami do matury ustnej • Kserokopie zadań maturalnych z Repetytorium maturalnego poziom podstawowy • CD z przykładową realizacją zadań maturalnych ASSUMED KNOWLEDGE/ DOTYCHCZASOWO POZNANE ZWROTY I STRUKTURY: • The expressions for describing pictures, choosing and rejecting pictures/ wyrażenia do opisywania obrazków, wybierania i odrzucania obrazków • The ways of expressing opinion/ Sposoby wyrażania opinii. • Vocabulary connected with describing people / Słownictwo związane z tematem Człowiek. AIMS: • To practise describing pictures and answering questions • To practise listening for specific information and identifying information provided by a candidate. • To revise words and expressions connected with describing people. CELE LEKCJI: Uczeń: • Potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące materiału ilustracyjnego • Rozumie usłyszane informacje dotyczące opisu ilustracji • Zna zwroty dotyczące opisu osób. TEMAT: Powtórzenienie wiadomości leksykalnych z tematu Człowiek – opis ilustracji. STAGE 1: Checking the list / Czynności organizacyjne, sprawdzenie obecności TIME: 2 min STAGE 2: Describing pictures: asking and answering questions/ Opis ilustracji i odpowiadanie na pytania z nią związane. AIM: To practise structures and expressions used for describing pictures/ Opanowanie struktur używanych przy opisywaniu ilustracji. Step 1: Revision of the vocabulary necessary for the task (personal features: decribing)/ Powtórzenie słownictwa związanego z tematem człowiek (cechy charakteru: opisywanie) TIME: 10 min Step 2: Listening to the example description/ identifying candidate’s problems/ słuchanie przykładowego opisu, rozpoznawanie problemów kanydata. TIME: 2 min Step 3: Describing the picture: What can you see in the picture? What are the people doing? (pair work)/ Opis ilustracji: Co przedstawia obrazek? Co robią ludzie na obrazku? (praca w parach) TIME: 5 min Step 4: Listening to an example realization of the task, comparing it with student’s ideas/ Słuchanie: porównanie przykładowej realizacji zadania z opisami uczniów. TIME: 5 min Step 5: Answering the questions connected with the picture (pair work)/ Odpowiadanie na pytania związane z ilustracją (praca w parach) TIME: 5 min Step 6: Feedback – a whole-class discussion/ Prezentacja opisów przez poszczególne pary. TIME: 4 min STAGE 3: Talking about the stimulus material/ Rozmowa na podstawie materiału stymulującego AIM: To practise speaking,choosing and rejecting options presented/ Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych, wyboru i odrzucania zaprezentowanych opcji Step 1: Warm-up: describing the clothes the students are wearing/ Wprowadzenie: opis ubioru wybranych osób z klasy TIME: 5 min Step 2: Choosing and rejecting pictures (pair work)/ Wybieranie i odrzucanie obrazków (praca w parach) TIME: 5 min HOMEWORK/ ZADANIE DOMOWE Opis kolejnej ilustracji i odpowiedź na pytania z nią związane Wyświetleń: 349
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |