Katalog

Maria Pudłowska, 2015-06-22
Jelenia Góra

Zajęcia artystyczne, Scenariusze

Scenariusz imprezy "Mam Talent".

- n +

SCENARIUSZ IMPREZY INTERNATOWEJ „MAM TALENT” 2014

Miejsce imprezy:
Korytarz na trzecim piętrze internatu

Czas trwania imprezy:
2,5 h (rozpoczęcie o godzinie 16:00)

Uczestnicy imprezy:
Wychowankowie i wychowawcy internatu

Cel główny:
Zaprezentowanie talentów i umiejętności wychowanków

Cele szczegółowe:
Wychowanek:
• Wykazuje inwencję i aktywność twórczą
• Rozwija zdolności i zainteresowania
• Nabiera odwagi do publicznych wystąpień
• Wzmacnia poczucie własnej wartości
• Uczy się autoprezentacji
• Zdobywa nowe doświadczenia
• Pokonuje stres i tremę
• Zaspokaja potrzebę ekspresji
• Poznaje smak sukcesu
• Wie, jak radzić sobie z porażką
• Umie wspólnie bawić się
• Integruje się ze społecznością internatową
Formy pracy:
Grupowa, indywidualna, w parach, zbiorowa

Metody pracy:
Słowne, zadaniowe, praktyczne, aktywizujące, ekspresyjne, zabawowe

Środki dydaktyczne:
Arkusze białego brystolu, kolorowe gazety ,blok techniczny z kolorowymi kartkami ,szpilki ,farby plakatowe, mazaki ,klej, zszywacz, sprzęt grający, ekran, rzutnik, laptop, pendrive ze zdjęciami, płyty z muzyką, aparat fotograficzny, dyplomy, nagrody.

Organizacja imprezy:

Część przedwstępna
1. Wykonanie plakatu zachęcającego do udziału w „Mam talent”
2. Wywieszenie afiszu na tablicy ogłoszeń.
3. Zapisanie wychowanków na listę uczestników.
4. Namalowanie farbami plakatowymi na białym kartonie dużego napisu „Mam talent”.
5. Przygotowanie rekwizytów do punktacji-patyczki ze zrolowanych stronic kolorowych gazet z przyczepionymi zszywaczem kółkami z cyframi od 1-5( do podnoszenia w górę).
6. Tabelki do wpisywania wyników (załącznik nr 1)
7. Zrobienie losów i plakietek z numerami do przypięcia.
8. Zakupienie dyplomów.
9. Zorganizowanie nagród.

Przebieg imprezy

Część wstępna
1. Przygotowanie korytarza na piętrze- zawieszenie napisu „Mam talent” .
2. Rozłożenie ekranu, podłączenie rzutnika do laptopa.
3. Wyniesienie krzeseł dla publiczności i ustawienie ich w rzędach.
4. Wydzielenie miejsca dla jury wraz z potrzebnymi do oceny rekwizytami.
5. Zbiórka całego internatu- zajęcie miejsc.

Część właściwa
1. Powitanie wszystkich:
• Zapoznanie z celem i programem imprezy- nawiązanie do poprzedniej edycji „Mam talent”.
• Powołanie trzyosobowego jury z panią Kierownik jako przewodniczącą.
• Wyjaśnienia dotyczące punktacji i kryteriów oceny (regulamin konkursu).
2. Zaproszenie uczestników do losowania decydującego o kolejności występów- przypięcie plakietek z wylosowanymi numerkami.
3. Zapowiedź niespodzianki, która rozpocznie tegoroczną imprezę (występ wychowawców IV grupy – poza konkursem).
4. Występy kolejnych uczestników poprzedzone krótką autoprezentacją.
5. Zapisywanie w tabelkach ilości punktów przyznawanych przez jury.
6. Wygłoszenie opinii członków komisji po każdym występie.
7. Podziękowanie uczestnikom za prezentacje.
8. Zliczenie punktów przez jury, w tym czasie publiczność ogląda zdjęcia poprzednich edycji „Mam talent” na dużym ekranie.


Część końcowa

1. Podsumowanie występów przez przewodniczącą jury.
2. Wręczenie dyplomów i nagród- podziękowania za wspólną zabawę przy piosence „We are the champions”.
3. Zrobienie zdjęcia zwycięzcom, a także wszystkim uczestnikom.
4. Rozejście się grup do swoich pomieszczeń.
5. Porządkowanie miejsca imprezy.

Wyświetleń: 403


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.