Katalog Maria Pudłowska, 2015-06-22 Jelenia Góra Zajęcia artystyczne, Scenariusze Scenariusz imprezy "Mam Talent".SCENARIUSZ IMPREZY INTERNATOWEJ „MAM TALENT” 2014 Miejsce imprezy: Korytarz na trzecim piętrze internatu Czas trwania imprezy: 2,5 h (rozpoczęcie o godzinie 16:00) Uczestnicy imprezy: Wychowankowie i wychowawcy internatu Cel główny: Zaprezentowanie talentów i umiejętności wychowanków Cele szczegółowe: Wychowanek: • Wykazuje inwencję i aktywność twórczą • Rozwija zdolności i zainteresowania • Nabiera odwagi do publicznych wystąpień • Wzmacnia poczucie własnej wartości • Uczy się autoprezentacji • Zdobywa nowe doświadczenia • Pokonuje stres i tremę • Zaspokaja potrzebę ekspresji • Poznaje smak sukcesu • Wie, jak radzić sobie z porażką • Umie wspólnie bawić się • Integruje się ze społecznością internatową Formy pracy: Grupowa, indywidualna, w parach, zbiorowa Metody pracy: Słowne, zadaniowe, praktyczne, aktywizujące, ekspresyjne, zabawowe Środki dydaktyczne: Arkusze białego brystolu, kolorowe gazety ,blok techniczny z kolorowymi kartkami ,szpilki ,farby plakatowe, mazaki ,klej, zszywacz, sprzęt grający, ekran, rzutnik, laptop, pendrive ze zdjęciami, płyty z muzyką, aparat fotograficzny, dyplomy, nagrody. Organizacja imprezy: Część przedwstępna 1. Wykonanie plakatu zachęcającego do udziału w „Mam talent” 2. Wywieszenie afiszu na tablicy ogłoszeń. 3. Zapisanie wychowanków na listę uczestników. 4. Namalowanie farbami plakatowymi na białym kartonie dużego napisu „Mam talent”. 5. Przygotowanie rekwizytów do punktacji-patyczki ze zrolowanych stronic kolorowych gazet z przyczepionymi zszywaczem kółkami z cyframi od 1-5( do podnoszenia w górę). 6. Tabelki do wpisywania wyników (załącznik nr 1) 7. Zrobienie losów i plakietek z numerami do przypięcia. 8. Zakupienie dyplomów. 9. Zorganizowanie nagród. Przebieg imprezy Część wstępna 1. Przygotowanie korytarza na piętrze- zawieszenie napisu „Mam talent” . 2. Rozłożenie ekranu, podłączenie rzutnika do laptopa. 3. Wyniesienie krzeseł dla publiczności i ustawienie ich w rzędach. 4. Wydzielenie miejsca dla jury wraz z potrzebnymi do oceny rekwizytami. 5. Zbiórka całego internatu- zajęcie miejsc. Część właściwa 1. Powitanie wszystkich: • Zapoznanie z celem i programem imprezy- nawiązanie do poprzedniej edycji „Mam talent”. • Powołanie trzyosobowego jury z panią Kierownik jako przewodniczącą. • Wyjaśnienia dotyczące punktacji i kryteriów oceny (regulamin konkursu). 2. Zaproszenie uczestników do losowania decydującego o kolejności występów- przypięcie plakietek z wylosowanymi numerkami. 3. Zapowiedź niespodzianki, która rozpocznie tegoroczną imprezę (występ wychowawców IV grupy – poza konkursem). 4. Występy kolejnych uczestników poprzedzone krótką autoprezentacją. 5. Zapisywanie w tabelkach ilości punktów przyznawanych przez jury. 6. Wygłoszenie opinii członków komisji po każdym występie. 7. Podziękowanie uczestnikom za prezentacje. 8. Zliczenie punktów przez jury, w tym czasie publiczność ogląda zdjęcia poprzednich edycji „Mam talent” na dużym ekranie. Część końcowa 1. Podsumowanie występów przez przewodniczącą jury. 2. Wręczenie dyplomów i nagród- podziękowania za wspólną zabawę przy piosence „We are the champions”. 3. Zrobienie zdjęcia zwycięzcom, a także wszystkim uczestnikom. 4. Rozejście się grup do swoich pomieszczeń. 5. Porządkowanie miejsca imprezy. Wyświetleń: 403
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |