![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AWANS | INFORMACJE | Dla nauczyciela | Dla ucznia | LOGOWANIE |
![]() |
![]() |
Katalog Danuta Piękoś-Janulis, 2015-06-23 Ostróda Zawodowe, Plany pracy Rozkład materiału: zarządzanie działalnością handlową.Rozkład materiału: zarządzanie działalnością handlową. 1. Istota i funkcje zarządzania. 2. Polska Klasyfikacja Działalności, Europejska Klasyfikacja Działalności, Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług w działalności handlowej. 3. Funkcje i formy handlu detalicznego. 4. Dobieranie formy sprzedaży dla określonej działalności przedsiębiorstwa. 5. Zapytanie o ofertę sprzedaży. 6. Opracowywanie zapytania o ofercie do dostawcy zgodnie z zasadami-ćw. 7. Charakterystyka oferty sprzedaży. 8. Sporządzanie oferty sprzedaży-ćw. 9. Charakterystyka umowy sprzedaży. 10. Sporządzanie umowy sprzedaży-ćw. 11. Metody wybory dostawców. 12. Procedura wyboru dostawców oraz zamawiania towarów. 13. Planowanie dostawy towarów zgodnie z procedurą. 14. Planowanie dostawy towarów zgodnie z procedurą. 15. Zamawianie towarów. 16. Sporządzanie zamówienie towarów na wybranym przykładzie. 17. egocjacje z kontrahentami. Style negocjacji handlowych. 18. Umowy z dostawcami i odbiorcami towarów i usług. 19. Sporządzanie umów z dostawcami. 20. Sporządzanie umów z dostawcami. 21. Dystrybucja towarów. 22. Procesy logistyczne. 23. Procesy logistyczne. 24. Zasady sprzedaży w kraju i za granicą. 25. Procedura celna w obrocie towarowym. 26. Obliczanie marży i vatu –ćw. 27. Obliczanie marży i vatu –ćw. 28. Obliczanie marży i vatu –ćw. 29. Obliczanie marży i vatu –ćw. 30. Obliczanie marży i vatu –ćw. 31. Obliczanie marży i vatu –ćw. 32. Strategie ustalania cen sprzedaży. 33. Obliczanie ceny sprzedaży brutto. 34. Charakterystyka bonifikaty, rabatów, i upustów i skonta.. 35. Ćwiczenia w obliczaniu bonifikaty, rabatu, upustu. 36. Dokumentacja transakcji kupna/sprzedaży. 37. Dokumentacja transakcji kupna/sprzedaży. 38. Opracowywanie zasad archiwizacji dokumentów handlowych. 39. Przechowywanie dokumentów zgodnie z zasadami. 40. Oznakowanie towarów. 41. Czynniki mające wpływ na jakość towarów sprzedawanych w placówkach handlowych. 42. Zasady magazynowania artykułów spożywczych w magazynach. 43. Czynniki mające wpływ na przechowywanie artykułów spożywczych. 44. Przechowywanie artykułów nieżywnościowych. 45. Postępowanie z towarami wadliwymi, zepsutymi i uszkodzonymi. 46. Planowanie sposobu magazynowania określonego asortymentu. 47. Wykorzystanie powierzchni magazynowej do przechowywania towarów. 48. Opracowywanie organizacji gospodarki magazynowej dla określonej formy działalności handlowej. 49. Warunki racjonalnego przechowywania i magazynowania towarów i wyrobów. 50. Kontrola magazynowania wyrobów i towarów. 51. Normy i normalizacja. 52. Konserwowanie żywności. 53. Obliczanie stanu zapasów –ćw. 54. Obliczanie stanu zapasów –ćw. 55. Technika odbioru ilościowego. 56. Technika odbioru jakościowego. 57. Charakterystyka wad towarów. 58. Niezgodność towaru z umową. 59. Reklamacje artykułów żywnościowych. 60. Charakterystyka gwarancji jakości. 61. Charakterystyka karty gwarancyjnej i punktów serwisowych 62. Terminy i tryby dochodzenia roszczeń. 63. Terminy i tryby dochodzenia roszczeń-ćw. 64. Opracowywanie procedury postępowania reklamacyjnego w przypadku zakupu towaru wadliwego od dostawcy. 65. Opracowywanie procedury postępowania reklamacyjnego w przypadku zakupu towaru wadliwego od dostawcy. 66. . Sporządzanie reklamacji –ćw. 67. Środki techniczne stosowane w handlu. 68. Środki techniczne stosowane w handlu. 69. i 70. Utrwalenie wiadomości. Zgłoś błąd Wyświetleń: 150
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |