AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Danuta Piękoś-Janulis, 2015-06-23
Ostróda

Zawodowe, Plany pracy

Rozkład materiału: zarządzanie działalnością handlową.

- n +

Rozkład materiału: zarządzanie działalnością handlową.

1. Istota i funkcje zarządzania.
2. Polska Klasyfikacja Działalności, Europejska Klasyfikacja Działalności, Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług w działalności handlowej.
3. Funkcje i formy handlu detalicznego.
4. Dobieranie formy sprzedaży dla określonej działalności przedsiębiorstwa.
5. Zapytanie o ofertę sprzedaży.
6. Opracowywanie zapytania o ofercie do dostawcy zgodnie z zasadami-ćw.
7. Charakterystyka oferty sprzedaży.
8. Sporządzanie oferty sprzedaży-ćw.
9. Charakterystyka umowy sprzedaży.
10. Sporządzanie umowy sprzedaży-ćw.
11. Metody wybory dostawców.
12. Procedura wyboru dostawców oraz zamawiania towarów.
13. Planowanie dostawy towarów zgodnie z procedurą.
14. Planowanie dostawy towarów zgodnie z procedurą.
15. Zamawianie towarów.
16. Sporządzanie zamówienie towarów na wybranym przykładzie.
17. egocjacje z kontrahentami. Style negocjacji handlowych.
18. Umowy z dostawcami i odbiorcami towarów i usług.
19. Sporządzanie umów z dostawcami.
20. Sporządzanie umów z dostawcami.
21. Dystrybucja towarów.
22. Procesy logistyczne.
23. Procesy logistyczne.
24. Zasady sprzedaży w kraju i za granicą.
25. Procedura celna w obrocie towarowym.
26. Obliczanie marży i vatu –ćw.
27. Obliczanie marży i vatu –ćw.
28. Obliczanie marży i vatu –ćw.
29. Obliczanie marży i vatu –ćw.
30. Obliczanie marży i vatu –ćw.
31. Obliczanie marży i vatu –ćw.
32. Strategie ustalania cen sprzedaży.
33. Obliczanie ceny sprzedaży brutto.
34. Charakterystyka bonifikaty, rabatów, i upustów i skonta..
35. Ćwiczenia w obliczaniu bonifikaty, rabatu, upustu.
36. Dokumentacja transakcji kupna/sprzedaży.
37. Dokumentacja transakcji kupna/sprzedaży.
38. Opracowywanie zasad archiwizacji dokumentów handlowych.
39. Przechowywanie dokumentów zgodnie z zasadami.
40. Oznakowanie towarów.
41. Czynniki mające wpływ na jakość towarów sprzedawanych w placówkach handlowych.
42. Zasady magazynowania artykułów spożywczych w magazynach.
43. Czynniki mające wpływ na przechowywanie artykułów spożywczych.
44. Przechowywanie artykułów nieżywnościowych.
45. Postępowanie z towarami wadliwymi, zepsutymi i uszkodzonymi.
46. Planowanie sposobu magazynowania określonego asortymentu.
47. Wykorzystanie powierzchni magazynowej do przechowywania towarów.
48. Opracowywanie organizacji gospodarki magazynowej dla określonej formy działalności handlowej.
49. Warunki racjonalnego przechowywania i magazynowania towarów
i wyrobów.
50. Kontrola magazynowania wyrobów i towarów.
51. Normy i normalizacja.
52. Konserwowanie żywności.
53. Obliczanie stanu zapasów –ćw.
54. Obliczanie stanu zapasów –ćw.
55. Technika odbioru ilościowego.
56. Technika odbioru jakościowego.
57. Charakterystyka wad towarów.
58. Niezgodność towaru z umową.
59. Reklamacje artykułów żywnościowych.
60. Charakterystyka gwarancji jakości.
61. Charakterystyka karty gwarancyjnej i punktów serwisowych
62. Terminy i tryby dochodzenia roszczeń.
63. Terminy i tryby dochodzenia roszczeń-ćw.
64. Opracowywanie procedury postępowania reklamacyjnego w przypadku zakupu towaru wadliwego od dostawcy.
65. Opracowywanie procedury postępowania reklamacyjnego w przypadku zakupu towaru wadliwego od dostawcy.
66. . Sporządzanie reklamacji –ćw.
67. Środki techniczne stosowane w handlu.
68. Środki techniczne stosowane w handlu.
69. i 70. Utrwalenie wiadomości.



Zgłoś błąd    Wyświetleń: 150


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.