Katalog Agnieszka Gryla, 2015-06-24 Wolbrom Język angielski, Projekty edukacyjne "W jaki sposób święto zakochanych obchodzone jest w różnych częściach świata?"Obszar tematyczny projektu: Elementy wiedzy o krajach angielskiego, niemieckiego obszaru językowego i innych Problem do rozwiązania: Jakie zwyczaje walentynkowe dominują na świecie, a jakie w Polsce Temat projektu: W jaki sposób święto zakochanych obchodzone jest w różnych częściach świata? Główny cel projektu: Poznanie zwyczajów walentynkowych z różnych częściach świata Cele szczegółowe: Uczeń zna zwyczaje walentynkowe na świecie i w Polsce; Uczeń zna wersję współczesną Kopciuszka w języku angielskim; Uczeń potrafi dokonać porównania polskich i pochodzących z innych krajów zwyczajów walentynkowych Kompetencje kluczowe kształcone podczas prac nad projektem: 4.1. Kompetencja porozumiewania się w języku obcym 2. Kształcenie umiejętności samodzielnej pracy 3. Kształcenie umiejętności pracy w parach 4. Posługiwanie się strategiami komunikacyjnymi 5. Świadomość społeczna 6. Kształcenie umiejętności poprawnego ustnego formułowania wypowiedzi Treści podstawy programowej: 1. 1. 1.15 Elementy wiedzy o krajach angielskiego obszaru językowego ( i innych) 2. 2.1 Uczeń reaguje na polecenia 3. 3.3 Uczeń znajduje ( w tekście pisanym ) określone informacje 4. 4.1 Uczeń opisuje ludzi, przedmioty, miejsca, zjawiska i czynności 5. 8.2 Uczeń przekazuje w języku polskim główne myśli lub wybrane informacje z tekstu w języku obcym 6. Uczeń korzysta ze źródeł informacji w języku obcym Realizacja projektu: Wyszukanie informacji na temat zwyczajów walentynkowych na świecie; Wszyscy uczniowie; Zaprezentowanie wyszukanych informacji i zestawienie ich ze zwyczajami polskimi; rozmowa z całą grupą projektową na lekcjach języka angielskiego i niemieckiego na temat tych zwyczajów – podobieństw i różnic; Przygotowanie napisów, serc oraz Walentynek dla nauczycieli z życzeniami w języku angielskim i niemieckim Wybrani uczniowie; Wspólne przygotowywanie życzeń w językach obcych; poznanie zwrotu ,,kocham cię'' w wielu językach; Poznanie słynnych piosenek o miłości, ich autorów i wykonawców; Cała grupa projektowa; Tłumaczenie wersji angielskich i niemieckich na język polski; wybór najciekawszych piosenek (podział chłopcy i dziewczyny); Poznanie wersji współczesnej bajki Kopciuszek w języku angielskim; Cała grupa projektowa; Czytanie bajki, podział ról, wybór podkładów muzycznych, dekoracji, właściwych strojów; Przygotowanie zaproszeń dla gości na prezentację całego projektu; Wybrani uczniowie; Wykonanie zaproszeń z informacją o tym, gdzie, kiedy i przez kogo projekt został przygotowany. Wyświetleń: 105
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |