Katalog Paulina Mełgieś-Szostak, 2015-06-24 Lublin Język angielski, Konspekty Scenariusz zajęć jęz. angielskiego - Co teraz robisz?- czas teraźniejszy ciągły.SCENARIUSZ LEKCJI OTWARTEJ Język angielski, klasa VI (1 godz.) Data: 14.09.2012 r. 1. Temat lekcji: Co teraz robisz? - czas teraźniejszy ciągły. 2. Cele lekcji: Uczeń: – tworzy formę ciągłą czasownika – buduje zdania w czasie teraźniejszym ciągłym – zna określenia charakterystyczne dla czasu teraźniejszego ciągłego oraz używa ich w odpowiednim miejscu w zdaniu – tworzy krótkie dialogi wykorzystując czas teraźniejszy ciągły 3. Metody nauczania: praca z tekstem ćwiczenia praca w parach 4. Środki dydaktyczne: Podręcznik New Friends 3 wyd. Pearson Longman Zeszyt ćwiczeń New Friends 3 wyd. Pearson Longman 5. Tok lekcji: praca z tekstem – historyjka obrazkowa „Crazy Detectives” - wysłuchanie, odczytanie, pytania dotyczące tekstu krótkie przypomnienie wiadomości na temat odmiany czasownika „być” w czasie teraźniejszym odnalezienie przez uczniów formy ciągłej czasownika w tekście przypomnienie uczniom zasad tworzenia formy ciągłej czasownika oraz budowy zdań w czasie teraźniejszym ciągłym tworzenie minidialogów w parach z wykorzystaniem czasu teraźniejszego ciągłego Tłumaczenie zdań (ćwiczenie z zeszyty ćwiczeń) Praca domowa: ćw. 2, 3, 4 str. 5 zeszyt ćwiczeń Wyświetleń: 105
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |