Katalog Karolina Kozłowska, 2014-07-22 Burzenin Język angielski, Konspekty konspekt przybory szkolneTemat: Przybory szkolne. Data zajęć: 31.10.2013 Godzina zajęć: 12.30-13.00 Klasa: 0b Podręcznik: Incredible English Starter Cele lekcji: - powtórzenie wymowy liczebników 1-10 - utrwalenie piosenek „Hello song”, „Number song” i „Where's monkey?” z PlayTime B - utrwalenie historyjki pt. „Where's the monkey?” - wprowadzenie nazw przyborów :pencil, rubber, pencil case, notebook, crayon, ruler. Cele operacyjne lekcji: - uczniowie utrwalili sobie wymowę liczebników 1-10 oraz piosenki „Hello song”,„Number song” i „Where's monkey?” - uczniowie rozumieją treść bajki pt. „Where's monkey?” - uczniowie znają i poprawnie wymawiają nazwy przyborów: pencil, rubber, pencil case, notebook, crayon, ruler. Nowy materiał językowy: Nazwy przyborów szkolnych:pencil, rubber, pencil case, notebook, crayon, ruler. Realizacja Podstawy Programowej: - uczeń rozumie proste polecenia i właściwie na nie reaguje - nazywa obiekty w najbliższym otoczeniu - recytuje wierszyki i rymowanki, śpiewa piosenki z repertuaru dziecięcego - rozumie sens opowiedzianych historyjek, gdy są wspierane obrazkami, gestami, przedmiotami. Przebieg lekcji: 1. Powitanie. Piosenka „Hello song”. 2. Powtórzenie wymowy liczebników 1-10 3. Piosenka „Number song” 4. Bajka pt. „Where's monkey?” 5. Piosenka pt. „Where's monkey?”. Zabawa ruchowa- szukanie małpki. 6. Wprowadzenie nazw przyborów za pomocą kart obrazkowych. 7. Praca w książkach. Uczniowie słuchają nagrania z ćw. 1. 8. Uczniowie losują przedmiot z torby i nazywają poszczególne przybory szkolne. Ćwiczenie dodatkowe (opcjonalnie) 9. Uczniowie słuchają nagrania i wklejają naklejki przedstawiające przybory szkolne. Pomoce pracy: - podręcznik - magnetofon oraz płyta CD - karty obrazkowe - pluszowa małpka - torba Formy pracy: - praca zbiorowa - praca indywidualna Metoda pracy: - metoda eksponująca- słuchanie nagrania/ piosenki - metoda podająca- prezentacja nowego słownictwa - metoda „posłuchaj i powtórz” - metoda „posłuchaj i powiedz” - metoda „posłuchaj i uzupełnij obrazek naklejkami” Wyświetleń: 1222
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |