Katalog Joanna Heller, 2014-06-17 Górki Wielkie Język angielski, WSO DOSTOSOWANIE WYMAGAŃ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA UCZNIA KLASY IDOSTOSOWANIE WYMAGAŃ Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA UCZNIA KLASY I Ogólne wytyczne do pracy z uczniem o szczególnych potrzebach edukacyjnych: -zmniejszyć ilość słówek do zapamiętania, -obniżyć stopień trudności przerabianego materiału, -pozostawić większą ilość czasu na jego przyswojenie, -pozostawić dłuższy czas do odpowiedzi, -oceniać za wysiłek i zaangażowanie włożone w opanowanie danego zagadnienia, -stosować częste pochwały, zauważać nawet małe postępy, -stwarzać poczucie bezpieczeństwa, akceptacji i przynależności do zespołu klasowego, -aktywizować poprzez uczestnictwo w czynnościach np. organizacyjno-porządkowych Oceniane formy aktywności: aktywność na lekcji, prace domowe, opanowane słownictwo tzw. bierna znajomość języka umiejętność wykonywania prostych poleceń udzielanych przez nauczyciela Metody i techniki nauczania: wielokrotne powtarzanie wykorzystanie ruchu, aktywności fizycznej poznawanie obiektów bliskich i dobrze znanych wprowadzanie słownictwa bez objaśniania reguł i terminów nauka języka obcego poprzez piosenki, historyjki obrazkowe Zgodnie z Nowa Podstawą Programową, nadrzędny, celem w klasie pierwszej jest rozwijanie sprawności słuchania, która opiera się na stopniowym osłuchaniu ucznia z poleceniami nauczyciela. Na tym etapie wymagane jest od ucznia przede wszystkim poprawne niewerbalne reagowanie na dany kontekst sytuacyjny. W szczególności w przypadku Wojtka- nauka języka angielskiego w głównej mierze odbywać się będzie na zasadzie biernego opanowania języka angielskiego. Wyświetleń: 404
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |