![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AWANS | INFORMACJE | Dla nauczyciela | Dla ucznia | LOGOWANIE |
![]() |
![]() |
Katalog Małgorzata Klingsporn, 2013-06-21 Grodzisk Biologia, Plany rozwoju zawodowego Plan rozwoju na nauczyciela dyplomowanego PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO przygotowany w związku z ubieganiem się o stopień nauczyciela dyplomowanego w okresie stażu od 1 września 2010r. do 31 maja 2013r. Zakład Poprawczy w Grodzisku Wlkp. Gimnazjum nr 3 mgr Małgorzata Klingsporn wrzesień 2010 r. I. Przebieg pracy zawodowej. 1. Staż pracy 11 lat 2. Posiadany stopień Nauczyciel mianowany 3. Specjalność wyuczona : Magister pedagogiki opiekunczej i resocjalizacyjnej 4. Ukończone formy doskonalenia Studia Podyplomowe z matematyki Studia Podyplomowe z informatyki Studia podyplomowe z biologii (2009/2011) 5. Dodatkowe zadania. pełnienie funkcji wychowawcy klas gromadzenie pomocy i środków dydaktycznych jako opiekun pracowni matematycznej II Główne cele do realizacji 1. Podnoszenie jakości pracy szkoły poprzez współpracę z Dyrekcją i Gronem Pedagogicznym. 2. Doskonalenie warsztatu i metod pracy, dzielenie się zdobytą wiedzą z innymi nauczycielami. 3. Praca z uczniem słabym i zdolnym. 4. Rozwijanie umiejętności właściwego klimatu współpracy z uczniami . 5. Zdobycie stopnia awansu nauczyciela dyplomowanego Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art. 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela - uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją (rozp. § 8 ust. 2 pkt. 1) Zadania Formy realizacji Termin Wynik potwierdzający zaplanowane efekty 1 2 3 4 Doskonalenie własnego warsztatu pracy i podniesienie jakości pracy w szkole • zdefiniowanie potrzeb rozwoju własnego • współpraca z doradcą metodycznym ds. matematyki • organizacja i prowadzenie koła zainteresowań • uczestniczenie w kursach, warsztatach i szkoleniach doskonalących własny warsztat pracy • współpraca z pedagogiem, psychologiem, • prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczniów mających problemy z nauką • opracowanie i aktualizacja terminarza pracy nauczyciela • opracowanie porównania wyników z egzaminów gimnazjalnych na podstawie edukacyjnej wartości dodanej. IX 2010 cały okres stażu cały okres stażu cały okres stażu • program rozwoju zawodowego • program spotkań , wypisy z dziennika zajęć • potwierdzenia, zaświadczenia z odbytych zajęć Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej (rozp. § 8 ust. 2 pkt. 2) Zadania Formy realizacji Termin Wynik potwierdzający zaplanowane efekty 1 2 3 4 Wykorzystanie umiejętności stosowania TI w pracy nauczyciela. • Doskonalenie wiedzy informatycznej umożliwiającej pozyskiwanie, gromadzenie i opracowanie informacji oraz organizowanie swojej pracy • przygotowanie materiałów do zamieszczania na stronach www. Instytucji związanych z oświatą • wykorzystanie połączeń internetowych do gromadzenia i upowszechniania wiedzy z matematyki i biologii • przechowywanie informacji za pomocą bazy danych • komputerowe opracowanie testów i sprawdzianów dla uczniów • wykorzystanie technologii informacyjnej w czasie lekcji matematyki i biologii cały okres stażu cały okres stażu cały okres staż • materiały zamieszczone na stronach www. • zestaw adresów internetowych Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć (rozp. § 8 ust. 2 pkt. 3) Zadania Formy realizacji Termin Wynik potwierdzający zaplanowane efekty 1 2 3 4 Praca na rzecz Rady pedagogicznej Aktywna praca w zespole przedmiotowym: praca z uczniem słabym i uczniem zdolnym Upowszechnianie nowości wydawniczych z zakresu nauczania matematyki i biologii Opracowanie i gromadzenie różnych dokumentów, konspektów lekcji, scenariuszy zajęć, testów Układanie testu kompetencji dla klas I z przedmiotów matematyczno- przyrodniczych. Pomoc nauczycielom ubiegającym się o niższe stopnie awansu zawodowego Współpraca z innymi nauczycielami w zakresie integracji międzyprzedmiotowej Praca w zespole wychowawczym oraz przedmiotowym cały okres stażu cały okres stażu wrzesień 2010 Opracowanie i wdrożenie programu dotyczącego działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich (rozp. § 8 ust. 2 pkt 4a) Zadania Formy realizacji Termin Wynik potwierdzający zaplanowane efekty 1 2 3 4 Działania edukacyjne, wychowawcze i opiekuncze Opracowanie programu kółka matematycznego i biologicznego Inspirowanie uczniów do wykorzystania w nauce technik multimedialnych Aktywna realizacja zadań wychowawczych i opiekuńczych nauczyciela wychowawcy Opracowanie programu pracy z uczniem słabym Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych (rozp. § 8 ust. 2 pkt 4c), Zadania Formy realizacji Termin Wynik potwierdzający zaplanowane efekty 1 2 3 4 Poszerzenie działań szkoły dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych • doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela matematyki i biologii • wdrażanie i ewaluacja przedmiotowego systemu oceniania z matematyki i biologii • prowadzenie zajęć pozalekcyjnych • aktywny udział w wybranych formach doskonalenia organizowanych przez ODN i inne uprawnione instytucje • udział w szkoleniowych posiedzeniach rady pedagogicznej • zwiekszenie ilości zajęć prowadzonych metodami aktywnymi, opracowanie scenariuszy tych zajęć • opracowanie narzędzia i przedstawienie na radzie pedagogicznej raportu z testu kompetencji klas I matematyczno- przyrodniczej oraz porównanie z wynikami z lat wczesniejszych • Poświadczenie Pana Dyrektora szkół § 8 ust. 2 pkt. 4d Posługiwanie się językiem obcym na poziomie zaawansowanym. Niniejszy plan ma charakter otwarty i możliwe są jego modyfikacje zgodnie z potrzebami szkoły i własnymi. ……………………………… opracowała Plan rozwoju zawodowego zatwierdzam / nie zatwierdzam /* ……………………………. ………………………………… data podpis dyrektora Zgłoś błąd Wyświetleń: 1190
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |