AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

AGNIESZKA WOJCZYS, 2013-06-17
PASŁĘK

Zawodowe, Sprawozdania

OPINIA PROGRAMU NAUCZANIA Z UCZNIEM ZDOLNYM

- n +

Opinia
programu nauczania z uczniem zdolnym

Program nauczania został opracowany zgodnie z określoną w rozporządzeniu MEN z dnia
23 grudnia 2008 roku podstawą programową.
Przedstawiony program nauczania z uczniem zdolnym spełnia następujące warunki:
1. stanowi opis realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych ustalonych w obowiązującej podstawie programowej
2. zawiera szczegółowe cele kształcenia i wychowania
3. zawiera treści zgodne z celami kształcenia ustalonymi w obowiązującej podstawie programowej
4. zawiera sposoby osiągania celów kształcenia i wychowania z uwzględnieniem możliwości indywidualizacji pracy w zależności od potrzeb i możliwości uczniów oraz warunków, w jakich program będzie realizowany
5. zawiera opis założonych osiągnięć ucznia
6. zawiera propozycje kryteriów oceny i metod sprawdzania osiągnięć ucznia
7. jest poprawny pod względem merytorycznym i dydaktycznym.

We wprowadzeniu autorka klarownie przedstawia ogólną charakterystykę programu i jego założenia. Program ten zawiera niezbędne wiadomości teoretyczne i ukierunkowany jest na zdobycie przez uczniów umiejętności praktycznych. Pozwolą one rozwijać zainteresowania i pobudzać do aktywnej pracy.
Program zawiera cele główne i jasno sprecyzowane cele szczegółowe. Są one spójne, mierzalne i prawidłowo zhierarchizowane.
Treści kształcenia są w pełni zgodne z treściami zawartymi w podstawie programowej.
Skupione są one w dziesięciu działach tematycznych: Podstawowe pojęcia w zarządzaniu zapasami, Analiza popyty, prognozowanie popytu, Gospodarka zapasami, gospodarka magazynowa, Poziom obsługi klienta w zarządzaniu zapasami, Systemy zamawiania, Opakowania, Funkcje i rodzaje magazynów, Procesy magazynowe, Magazynowe systemy informatyczne, Wydajność i koszty magazynowania.
Realizacja treści w poszczególnych działach ma charakter wprowadzenia, rozszerzenia lub utrwalenia. Treści te narastają w układzie spiralnym. Do treści kształcenia właściwie przyporządkowano zamierzone osiągnięcia uczniów oraz sposób ich realizacji. W programie zamieszczono procedury osiągania celów kształcenia i wychowania oraz podkreślono indywidualizację pracy z uczniem zdolnym.
Konstrukcja programu jest spójna i logiczna. Umożliwia uczniowi osiągnięcie sukcesu. Program jest poprawny pod względem merytorycznym, dydaktycznym i metodycznym, uwzględnia aktualny stan wiedzy naukowej.


Program opiniuję pozytywnie
Nauczyciel dyplomowany
…………………………………………….

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 563


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.