Katalog

Agnieszka Strzelczyk, 2012-06-20
Zelów

Język angielski, Scenariusze

Scenariusz inscenizacji anglojęzycznej "It

- n +

Scenariusz inscenizacji anglojęzycznej „IT’S STORY TIME” wystawionej podczas Festynu Rodzinnego w Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie.
W scenariuszu wykorzystano teksty historyjek oraz podkłady muzyczne piosenek z podręcznika HOCUS POCUS I wyd. PWN.
„The Little Red Riding Hood”
Występują: Czerwony Kapturek, Babcia, Wilk, Mr. Green
Dekoracje i rekwizyty: domek babci zrobiony z kartonu, kwiaty do zebrania przez Kapturka, stolik ze smakołykami w domku babci, łóżko, kartonowy samochodzik
Chórek wykonuje piosenkę “ Look and listen…” (piosenka wprowadzająca historyjki w podręczniku)
Na scenę wchodzi Czerwony Kapturek i przedstawia się widzom
Czerwony Kapturek: Hello! Look at me.
I’m wearing a red hat.
I’m wearing a red coat.
I’m going to my granny.
CZ. K. wędruje i podśpiewując zbiera kwiaty
Czerwony Kapturek: a yellow flower
a blue flower
a red flower
(prezentuje zebrane kwiaty) flowers for granny
wędruje dalej schodząc ze sceny
na scenie pojawia się Wilk
Wilk: I’m a wolf.
A big bad wolf.
I’ve got a big tummy.
I’m hungry.
(zagląda przez okno do domku babci ) Mmm… Grandma. Yummy… yummy…
babcia krząta się przygotowując potrawy
Babcia: A cake. I like cakes.
Sandwiches. Mmm… I like sandwiches.
(Babcia spostrzega wilka) Oh, no! A wolf.
w pośpiechu szuka telefonu i dzwoni do Mr. Green’a
Babcia: 567 889 999 Mr. Green… Help!
szukając kryjówki babcia gubi czepek, chowa się
do domku babci dociera wilk, rozgląda się, podnosi czepek babci
Wilk : No grandma. (zakłada czepek babci i układa się w jej łóżku)
pod domek Babci podjeżdża Mr. Green, po chwili nadchodzi też Kapturek
Czerwony Kapturek: Hello, Mr. Green!
Mr. Green: Shh… Look! A wolf. Give me your hat and your coat.
Mr. Green przebiera się za Kapturka i wchodzi do domku, przygląda się Wilkowi
Wilk: You’ve got big eyes and big ears.
Mr. Green: Yes…
Wilk: You’ve got a big nose and a big mouth.
Mr. Green: Yes…
Wilk: Ups… You are Mr. Green!
Mr. Green: Yes…
Wilk: Heeeelp! (Wilk ucieka w popłochu)
wszyscy pozostali na scenie Razem : Hurray!
Piosenka : Happy Family Song (podkład muzyczny do piosenki Who’s this?) z podręcznika Hocus Pocus I , unit 5, lesson 1)
Wystepują: chórek, dziewczynka, uczniowie przebrani za tatę , mamę, babcię, dziadka
Dekoracje i rekwizyty: pies – maskotka, gitara, perkusja, akordeon, mikrofon
Dziewczynka: Now, listen to the song, Happy Family…
Chórek: Who’s this?
Dziewczynka: This is my dad. (tata prezentuję sie z gitarą) I love my dad.
Chórek: Who’s this?
Dziewczynka: This is my mum. (mama śpiewa do mikrofonu) I love my mum.
Chórek: Who’s this?
Dziewczynka: This is my grandma. (babcia szaleje na perkusji) I love my grandma.
Chórek: Who’s this?
Dziewczynka: This is my grandpa. (dziadek udaje grę na akordeonie) I love my grandpa.
Chórek: Who’s this?
Dziewczynka: This is my dog. (słychać szczekanie) I love my dog.

„Three Little Pigs”
Występują: Świnka 1, Świnka 2, Świnka 3, Mama –Świnka, Wilk, Chłopiec
Dekoracje i rekwizyty: kartonowe domki świnek (mały, wysoki, duży) , plecaczki dla Świnek, kanapki, jabłka, banany, drink do wypicia dla Wilka
Chórek wykonuje piosenkę “ Look and listen…”
na scenę kolejno wchodzą Świnki
Świnka 1: One…
Świnka 2: Two…
Świnka 3: Three…
Świnki razem: ... little pigs. Hello!
Mama : Children…!
Mama –Świnka pakuje Świnki w drogę
Mama : Sandwiches, here you are.
Świnka 1: Thank you mum.
Mama : Apples, here you are.
Świnka 2: Thank you mum.
Mama : Bananas, here you are.
Świnka 2: Thank you mum.
Mama : Goodbye children! Be careful! (macha chusteczką na pożegnanie)
Świnki ruszają w drogę, piosenka Three Little Pigs are on their way…
Następnie Świnki zajmują swoje domki, na scenie pojawia się Chłopiec, który kolejno odwiedza Świnki, za każdym razem zabierając „odwiedzoną” Świnkę ze sobą w drogę
Chłopiec: Knock, knock. Little pig, where are you?
Świnka 1: I’m in the kitchen. Come in.
Chłopiec: Your house is small.

Chłopiec: Knock, knock. Little pig, where are you?
Świnka 2: I’m in the living room. Come in.
Chłopiec: Your house is tall.

Chłopiec: Knock, knock. Little pig, where are you?
Świnka 3: I’m in the bedroom. Come in.
Chłopiec: Wow…! Your house is big.

Do ostatniego domku dociera Wilk
Wilk: Mmm… Three little pigs. I like pigs. (wskakuje do środka)

Świnki : Oh, no! A wolf. Ruuuuun!
Heeeelp.
gonitwa, Świnki chowają się do domku, Wilk biega dalej, po chwili z domku wychodzi chłopiec i podaje zmęczonemu Wilkowi napój do wypicia…
THE END 








Wyświetleń: 2024


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.