Katalog Agnieszka Strzelczyk, 2012-06-20 Zelów Język angielski, Scenariusze Scenariusz inscenizacji anglojęzycznej "ItScenariusz inscenizacji anglojęzycznej „IT’S STORY TIME” wystawionej podczas Festynu Rodzinnego w Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie. W scenariuszu wykorzystano teksty historyjek oraz podkłady muzyczne piosenek z podręcznika HOCUS POCUS I wyd. PWN. „The Little Red Riding Hood” Występują: Czerwony Kapturek, Babcia, Wilk, Mr. Green Dekoracje i rekwizyty: domek babci zrobiony z kartonu, kwiaty do zebrania przez Kapturka, stolik ze smakołykami w domku babci, łóżko, kartonowy samochodzik Chórek wykonuje piosenkę “ Look and listen…” (piosenka wprowadzająca historyjki w podręczniku) Na scenę wchodzi Czerwony Kapturek i przedstawia się widzom Czerwony Kapturek: Hello! Look at me. I’m wearing a red hat. I’m wearing a red coat. I’m going to my granny. CZ. K. wędruje i podśpiewując zbiera kwiaty Czerwony Kapturek: a yellow flower a blue flower a red flower (prezentuje zebrane kwiaty) flowers for granny wędruje dalej schodząc ze sceny na scenie pojawia się Wilk Wilk: I’m a wolf. A big bad wolf. I’ve got a big tummy. I’m hungry. (zagląda przez okno do domku babci ) Mmm… Grandma. Yummy… yummy… babcia krząta się przygotowując potrawy Babcia: A cake. I like cakes. Sandwiches. Mmm… I like sandwiches. (Babcia spostrzega wilka) Oh, no! A wolf. w pośpiechu szuka telefonu i dzwoni do Mr. Green’a Babcia: 567 889 999 Mr. Green… Help! szukając kryjówki babcia gubi czepek, chowa się do domku babci dociera wilk, rozgląda się, podnosi czepek babci Wilk : No grandma. (zakłada czepek babci i układa się w jej łóżku) pod domek Babci podjeżdża Mr. Green, po chwili nadchodzi też Kapturek Czerwony Kapturek: Hello, Mr. Green! Mr. Green: Shh… Look! A wolf. Give me your hat and your coat. Mr. Green przebiera się za Kapturka i wchodzi do domku, przygląda się Wilkowi Wilk: You’ve got big eyes and big ears. Mr. Green: Yes… Wilk: You’ve got a big nose and a big mouth. Mr. Green: Yes… Wilk: Ups… You are Mr. Green! Mr. Green: Yes… Wilk: Heeeelp! (Wilk ucieka w popłochu) wszyscy pozostali na scenie Razem : Hurray! Piosenka : Happy Family Song (podkład muzyczny do piosenki Who’s this?) z podręcznika Hocus Pocus I , unit 5, lesson 1) Wystepują: chórek, dziewczynka, uczniowie przebrani za tatę , mamę, babcię, dziadka Dekoracje i rekwizyty: pies – maskotka, gitara, perkusja, akordeon, mikrofon Dziewczynka: Now, listen to the song, Happy Family… Chórek: Who’s this? Dziewczynka: This is my dad. (tata prezentuję sie z gitarą) I love my dad. Chórek: Who’s this? Dziewczynka: This is my mum. (mama śpiewa do mikrofonu) I love my mum. Chórek: Who’s this? Dziewczynka: This is my grandma. (babcia szaleje na perkusji) I love my grandma. Chórek: Who’s this? Dziewczynka: This is my grandpa. (dziadek udaje grę na akordeonie) I love my grandpa. Chórek: Who’s this? Dziewczynka: This is my dog. (słychać szczekanie) I love my dog. „Three Little Pigs” Występują: Świnka 1, Świnka 2, Świnka 3, Mama –Świnka, Wilk, Chłopiec Dekoracje i rekwizyty: kartonowe domki świnek (mały, wysoki, duży) , plecaczki dla Świnek, kanapki, jabłka, banany, drink do wypicia dla Wilka Chórek wykonuje piosenkę “ Look and listen…” na scenę kolejno wchodzą Świnki Świnka 1: One… Świnka 2: Two… Świnka 3: Three… Świnki razem: ... little pigs. Hello! Mama : Children…! Mama –Świnka pakuje Świnki w drogę Mama : Sandwiches, here you are. Świnka 1: Thank you mum. Mama : Apples, here you are. Świnka 2: Thank you mum. Mama : Bananas, here you are. Świnka 2: Thank you mum. Mama : Goodbye children! Be careful! (macha chusteczką na pożegnanie) Świnki ruszają w drogę, piosenka Three Little Pigs are on their way… Następnie Świnki zajmują swoje domki, na scenie pojawia się Chłopiec, który kolejno odwiedza Świnki, za każdym razem zabierając „odwiedzoną” Świnkę ze sobą w drogę Chłopiec: Knock, knock. Little pig, where are you? Świnka 1: I’m in the kitchen. Come in. Chłopiec: Your house is small. Chłopiec: Knock, knock. Little pig, where are you? Świnka 2: I’m in the living room. Come in. Chłopiec: Your house is tall. Chłopiec: Knock, knock. Little pig, where are you? Świnka 3: I’m in the bedroom. Come in. Chłopiec: Wow…! Your house is big. Do ostatniego domku dociera Wilk Wilk: Mmm… Three little pigs. I like pigs. (wskakuje do środka) Świnki : Oh, no! A wolf. Ruuuuun! Heeeelp. gonitwa, Świnki chowają się do domku, Wilk biega dalej, po chwili z domku wychodzi chłopiec i podaje zmęczonemu Wilkowi napój do wypicia… THE END Wyświetleń: 2024
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |