Katalog Aleksandra Lewecka- Latosińska, 2012-05-30 Dębie Zajęcia zintegrowane, Ankiety ankieta- współpraca z rodzicami„Współpraca z rodzicami” - ankieta dla rodziców Proszę o podkreślenie odpowiedzi, która najlepiej wyraża Pani/Pana opinię. 1. Jak często kontaktuje się Pan/Pani ze szkołą? • Często • Sporadycznie • Nie kontaktuję się Jeśli nie, to dlaczego? ...................................................................................................................................................... 2. Czy częstotliwość kontaktu ze szkołą jest według Pana/Pani wystarczająca? • Zbyt częsta • Wystarczająca • Za rzadka 3. W jakich formach współpracy Pan/Pani uczestniczy? Proszę podać w skali od 1-3 efektywność wybranych form współpracy. Zebrania ogólne 1 2 3 Konsultacje 1 2 3 Kontakty indywidualne 1 2 3 Rozmowy telefoniczne 1 2 3 Korespondencje 1 2 3 Spotkania towarzyskie 1 2 3 Wycieczki 1 2 3 Praca na rzecz Rady Rodziców 1 2 3 Organizacja imprez szkolnych 1 2 3 Prace społeczne na rzecz szkoły 1 2 3 4. Którą z wymienionych form kontaktu Pan/Pani preferuje? (proszę krótko uzasadnić): ………………………………………………………………………………………………………………............................................................................................................................................................... 5. Czego oczekuje Pan/Pani podczas kontaktu ze szkoła? • Informacji na temat kryteriów oceniania, planu pracy szkoły itp. • Informacji na temat zachowania dziecka • Informacji na temat postępów w nauce dziecka • Informacji na temat najbliższych planów klasy i szkoły • Inne……………………………………………………………………………………………… 6. Czy sprawdza Pan/Pani systematycznie korespondencję adresowaną do Państwa? • Tak, ponieważ………………………………………………………………………………… • Nie, ponieważ………………………………………………………………………………… • Sporadycznie............................................................................................................................. 7. Jak ocenia Pan / Pani efektywność prowadzonej korespondencji? • Zadowalająco • Niezadowalająco 8. Czy zgłasza się Pan/Pani do szkoły na każde nagłe wezwanie telefoniczne lub korespondencyjne? Proszę o uzasadnienie odpowiedzi. • Tak, ponieważ……………………………………………………………………………….. • Nie, ponieważ………………………………………………………………………………… 9. Jak ocenia Pan/ Pani efektywność współpracy z poszczególnymi pracownikami szkoły? Proszę podać w skali od 1-3 czyje wskazówki uważa Pan /Pani za najistotniejsze. Wychowawca 1 2 3 Nauczyciele poszczególnych przedmiotów 1 2 3 Pedagog 1 2 3 Dyrektor 1 2 3 Inni ................... 1 2 3 10. W jaki sposób wykorzystuje Pan/Pani pozytywne informacje uzyskane od wychowawcy i nauczycieli na temat Pana/Pani dziecka? • Zatrzymuję dla siebie • Omawiam z dzieckiem motywując je do pracy • Konsultuję z współmałżonkiem/partnerem • Konsultuję z wychowawcą • Konsultuję z innymi nauczycielami • Inne............................................................................................................................................. 11. W jaki sposób wykorzystuje Pan/Pani negatywne informacje uzyskane od wychowawcy i nauczycieli na temat Pana/Pani dziecka? • Zatrzymuję dla siebie • Omawiam z dzieckiem, poszukując skutecznych rozwiązań • Stosuję kary • Omawiam z współmałżonkiem/partnerem • Konsultuję z nauczycielem i ustalamy sposoby rozwiązania problemów • Zwracam się o pomoc do pedagoga • Inne........................................... 12. W jakim stopniu wykorzystuje Pan, Pani wskazówki uzyskane od nauczyciela? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 13. Czy szkoła uwzględnia propozycje rodziców dotyczące jej pracy? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………............................................................................................................... 14. Co Państwo chcieliby poprawić w kontaktach ze szkołą, by jeszcze efektywniej wpływały na poprawę osiągnięć dziecka? • Częstsze spotkania z wychowawcą • Spotkania ze specjalistami (jakie?)…………………………………………………………….. • Inne……………………………………………………………………………………………… METRYCZKA Płeć: K M Wiek: Poniżej 30 lat 31-40 lat 41-50 lat 51- powyżej Wykształcenie: Podstawowe Wyższe Zawodowe Inne……………….. Średnie Opracowanie: Aleksandra Lewecka- Latosińska, Danuta Klemenz, Liliana Gorczyca Wyświetleń: 920
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |