Katalog

Julia Kokot, 2012-04-30
sosnowiec

Język angielski, Scenariusze

BIU

- n +

Scenariusze do zajęć
Klasa IV


I Friday I’m in love.

Cele:- uczeń potrafi nazwać dni tygodnia,
- uczeń potrafi uzupełnić ze słuchu braki w tekście,
- uczeń potrafi ułożyć rozsypany tekst w odpowiedniej kolejności.
Przebieg lekcji:
1.Warm-up: Uczniowie zgadują dni tygodnia napisane na tablicy w rozsypance literowej ( poznane na poprzedniej lekcji).
2.Nauczyciel puszcza nagranie piosenki pt.: „Friday I’m In love” prosząc uczniów, aby policzyli ile razy padają w piosence nazwy dni tygodnia i czy są one śpiewane po kolei.
3.Nauczyciel dzieli uczniów na pięć grup rozdając im kawałki tekstu z wyrazami do uzupełnienia. Uczniowie najpierw uzupełniają swoje teksty, a następnie ustawiają się w takiej kolejności jak śpiewany jest ich kawałek piosenki.
4.Na koniec możemy wspólnie zaśpiewać piosenkę.
5.Praca domowa: uczeń losuje sobie jedną zwrotkę piosenki i tworzy do niej ilustrację.



I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too Grupa 1(podreślone wyrazy do uzupełnienia)
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday, Wednesday break my heart Grupa 2
Oh, Thursday doesn't even start
It's Friday I'm in love

Saturday, wait
And Sunday always comes too late Grupa 3
But Friday, never hesitate...

I don't care if Monday's black
Tuesday, Wednesday - heart attack Grupa 4
Thursday, never looking back
It's Friday, I'm in love
Monday, you can hold your head
Tuesday, Wednesday stay in bed
Or Thursday - watch the walls instead Grupa 5
It's Friday, I'm in love
Wyświetleń: 1077


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.