Katalog Julia Kokot, 2012-04-30 sosnowiec Język angielski, Scenariusze BIUScenariusze do zajęć Klasa IV I Friday I’m in love. Cele:- uczeń potrafi nazwać dni tygodnia, - uczeń potrafi uzupełnić ze słuchu braki w tekście, - uczeń potrafi ułożyć rozsypany tekst w odpowiedniej kolejności. Przebieg lekcji: 1.Warm-up: Uczniowie zgadują dni tygodnia napisane na tablicy w rozsypance literowej ( poznane na poprzedniej lekcji). 2.Nauczyciel puszcza nagranie piosenki pt.: „Friday I’m In love” prosząc uczniów, aby policzyli ile razy padają w piosence nazwy dni tygodnia i czy są one śpiewane po kolei. 3.Nauczyciel dzieli uczniów na pięć grup rozdając im kawałki tekstu z wyrazami do uzupełnienia. Uczniowie najpierw uzupełniają swoje teksty, a następnie ustawiają się w takiej kolejności jak śpiewany jest ich kawałek piosenki. 4.Na koniec możemy wspólnie zaśpiewać piosenkę. 5.Praca domowa: uczeń losuje sobie jedną zwrotkę piosenki i tworzy do niej ilustrację. I don't care if Monday's blue Tuesday's gray and Wednesday too Grupa 1(podreślone wyrazy do uzupełnienia) Thursday I don't care about you It's Friday, I'm in love Monday you can fall apart Tuesday, Wednesday break my heart Grupa 2 Oh, Thursday doesn't even start It's Friday I'm in love Saturday, wait And Sunday always comes too late Grupa 3 But Friday, never hesitate... I don't care if Monday's black Tuesday, Wednesday - heart attack Grupa 4 Thursday, never looking back It's Friday, I'm in love Monday, you can hold your head Tuesday, Wednesday stay in bed Or Thursday - watch the walls instead Grupa 5 It's Friday, I'm in love Wyświetleń: 1077
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |