AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Izabela Jasionowska, 2012-04-13
ŁĘCZNA

Język niemiecki, Plany rozwoju zawodowego

plan rozwoju zawodowego

- n +

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO
NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO




1. Imię i nazwisko nauczyciela: Izabela Jasionowska
2. Miejsce pracy: Gimnazjum nr 2 w Lublinie, ul. Lwowska 11
3.Data rozpoczęcia stażu: 01.09.2011 r.
4. Data zakończenia stażu: 31.05.2014 r.









Opracowany plan rozwoju zawodowego zawiera zadania wynikające z Rozporządzenia MEN z dnia 1grudnia 2004 roku, w sprawie uzyskiwania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli.


Wymagania kwalifikacyjne umożliwiające uzyskanie awansu na stopień nauczyciela dyplomowanego Działania podjęte w kierunku realizacji wymagań umożliwiających uzyskanie stopnia awansu zawodowego
Termin realizacji

Potwierdzenie realizacji określonego działania

Uwagi

§8 ust.2 pkt 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły.












2.Udział w zewnętrznym doskonaleniu zawodowym poprzez:
a) udział w spotkaniach
z doradcą metodycznym;
b)udział w szkoleniach
i kursach organizowanych przez LSCDN, Awans, Kursor w celu pozyskiwania wiedzy na temat nowych rozwiązań metodycznych oraz wzbogacania jej, a przez co doskonalenia własnej pracy
i podniesienia jakości pracy placówki.
3. Działania związane z pracą zespołu do przeprowadzania ewaluacji wewnętrznej.

2011/2012





okres stażu


okres stażu







2011/2012
zaświadczenie o ukończeniu kursu,





zaświadczenia


zaświadczenia






opracowane narzędzia badawcze 2011/2012

§8 ust.2 pkt 2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej
i komunikacyjnej.

1. Działania mające na celu wykorzystanie komputera jako edytora tekstu:
a)wykonanie ogłoszeń, zaproszeń, dokumentacji, sprawozdań, konspekty, zawiadomień, scenariuszy, dyplomów, pomoce dydaktyczne;
b)wykorzystanie Internetu jako źródła informacji:
a)korzystanie ze stron internetowych instytucji oświatowych,
2. Ukończenie kursu „Sztuka prezentacji – POWER POINT”.
3.Komunikowanie się przez Internet z:
a) www.profesor.pl
b) www.literka.pl
c) www.interklasa.pl

okres stażu













2011/2012



okres stażu
pomoce dydaktyczne
scenariusze, zaproszenia, dyplomy

opracowane materiały










kserokopia zaświadczenia ukończenia kursu


artykuły, konspekty, testy z języka niemieckiego dla klas I-III gimnazjum

§8 ust.2 pkt 3
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie otwartych zajęć, w szczególności dla nauczycieli stażystów
i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć. 1.Udział w pracach zespołu samokształceniowego nauczycieli języków obcych.
2.Dzielenie się wiedzą z innymi nauczycielami.
3.Prowadzenie zajęć otwartych.
4.Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem za pośrednictwem publikacji.
okres stażu

okres stażu






potwierdzenie dyrektora


konspekty


konspekty, scenariusze, testy


§8 ust.2 pkt 4 ppkt a
Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawie nieletnich.
1. Opracowanie i wdrożenie programu własnego pt.:


2. Opracowanie i wdrożenie programu







program, opis i analiza realizacji programu,
ewaluacja, scenariusze zajęć,

potwierdzenie dyrektora,

§8 ust.2 pkt 4 ppkt c Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.



1.Współorganizowanie oraz udział w akcjach charytatywnych
2. coś cyklicznego……

Okres stażu












§8 ust.2 pkt 4 ppkt e
Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami.

1. Aktywna współpraca z instytucjami działającymi na rzecz młodzieży.

okres stażu Zaświadczenia, podziękowania

§8 ust.2 pkt 5
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.



1.Opis i analiza przypadku rozpoznawania i rozwiązywania problemu dydaktyczno- wychowawczego.

okres stażu studium przypadku potwierdzone przez dyrektora





Zgłoś błąd    Wyświetleń: 900


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.