![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AWANS | INFORMACJE | FORUM | Dla nauczyciela | Dla ucznia | LOGOWANIE |
![]() |
![]() |
Katalog Daria Madej, 2011-12-20 Marki Język angielski, Konspekty Scenariusz zajeć z języka angielskiego dla kl 1 SPTemat: HOW MANY? UTRWALENIE LICZEBNIKÓW OD 1 D0 10. Cele: a) poznawcze - przedstawienie nowego słownictwa: pears, bananas - zapoznanie dzieci ze sposobem przygotowywanie się zwierząt do snu zimowego - przedstawienia postaw właściwych i pożądanych zachowań b) dydaktyczne - utrwalanie liczebników od 1 do 10 i nazw owoców - kształtowanie umiejętności poprawnego odpowiadania na zadawane pytania Who’s this?, How many? - utrwalenie zwrotów języka potocznego w klasie: stand up, sit down,sing a song, write the number,open your book, pick up a pencil… Metody pracy: metoda kombinowana ( słuchanie, śpiew, pisanie, mówienie, rysowanie, zabawa edukacyjna ) Formy pracy: - praca w parach lub 3-osobowych grupach - zbiorowa jednolita - zbiorowa indywidualna Środki dydaktyczne: Podręcznik, zeszyt ćwiczeń, zeszyt przedmiotowy, karta pracy Tablica interaktywna, i-Tools, płyta CD, Ilustracja przedstawiające bohaterów opowiadania, flashcards z liczbami, klej, magnesy Przebieg zajęć : Wprowadzenie 1. Przywitanie. 2. Sprawdzenie listy obecności. 3. Wspólne zaśpiewanie piosenki wspieranej gestami i ruchami ciała „HOW MANY APPLES.” Rozwinięcie 4. Nauczyciel podnosi karty obrazkowe przedstawiające bohaterów opowiadania i pyta Who’s this?. Dzieci odpowiadają It’s Swish, It’s Roly, It’s Tricky. 5. Praca z podręcznikiem str 14. Nauczyciel w języku angielskim prosi dzieci, aby otworzyły podręczniki i zapisuje nr strony na tablicy. Następnie pyta w języku polskim uczniów: Gdzie są zwierzęta?, Co robią bohaterowie?, Jaka jest pora roku? 6. Wspólne obejrzenie historyjki wspierane materiałem dźwiękowym i tablicą interaktywną. 7. Analiza i podsumowanie postaw bohaterów opowieści. Nauczyciel pyta: Jak postąpił Tricky?, Czy było to właściwe zachowanie?, Jak mógłby naprawić swój błąd? 8. Praca z zeszytem przedmiotowym- karta pracy. Zadaniem dzieci jest przejście przez labirynt, aby policzyć ile owoców zebrał dany bohater. Nauczyciel pyta How many apples/bananas/pears? Dzieci podają konkretną liczbę i zapisują odpowiedź. Zakończenie 9. Zabawa edukacyjna. Uczniowie pracują w parach. Jeden pyta How many? I pokazuje dowolną ilość palców od 1-10. Drugi uczeń wymawia konkretną liczbę. Po trzech pytaniach uczniowie wymieniają się rolą. 10. Zadanie i objaśnienie zadania domowego-zeszyt ćwiczeń str. 8. Zadaniem dzieci jest odnaleźć ukryte owoce i wpisać ich ilość we właściwą kratkę. 11. Pożegnanie i podsumowanie zajęć. Zgłoś błąd Wyświetleń: 1612
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |