Katalog

Magdalena Chojecka, 2011-07-21
Jastrzębie-Zdrój

Język angielski, Ankiety

Ankieta podsumowująca realizację programu własnego

- n +

Odpowiedz na następujące pytania, wybierając jedną lub kilka podanych odpowiedzi.

1. Które podstawowe umiejętności językowe pomógł ci rozwinąć na poziomie rozszerzonym program realizowany podczas zajęć:
a) Pisanie
b) Czytanie
c) Mówienie
d) Słuchanie
2. W której dziedzinie leksykalnej zauważyłaś u siebie największy postęp:
a) Czasowniki frazowe
b) Idiomy
c) Wyrażenia przyimkowe
d) Kolokacje
e) Powiedzenia / przysłowia
f) Inne – jakie? ……………………………………….
3. Która z części egzaminu ustnego na poziomie rozszerzonym sprawiała ci na początku kursu najwięcej trudności:
a) Opis materiału w nawiązaniu do tematu
b) Odpowiedź na pytania do tematu
c) Prezentacja własnego tematu
d) Dyskusja
e) Wszystkie
f) Żadna
4. W której z wyżej wymienionych części poczyniłaś, twoim zdaniem, największe postępy:
a) Opis materiału w nawiązaniu do tematu
b) Odpowiedź na pytania do tematu
c) Prezentacja własnego tematu
d) Dyskusja
e) We wszystkich
f) W żadnej
5. Co sprawiło ci najwięcej trudności w prowadzeniu rozmowy w języku angielskim:
a) Wyrażanie opinii
b) Uzasadnianie zdania
c) Odnoszenie się do informacji zawartych w tabelach, wykresach, diagramach, etc.
d) Porównywanie
e) Rozwijanie myśli
f) Spekulowanie
g) Przekonywanie do swoich racji
h) Inne – jakie? …………………………….
6. Czy uważasz, że ćwiczenia w oparciu o słownictwo z zakresu zagadnień maturalnych wykonywane były:
a) Zbyt często
b) Zbyt rzadko
c) Wystarczająco często
7. Która dziedzina, w twoim odczuciu, została podczas zajęć przerobiona w stopniu adekwatnym do poziomu rozszerzonego:
a) Gramatyka
b) Słownictwo
c) Elementy wiedzy o krajach anglojęzycznych
8. Jaki rodzaj materiałów dydaktycznych uznałabyś za najbardziej skuteczne:
a) Podręcznik
b) Płyta
c) Ksera dodatkowe
d) Linki przesyłane na maila
e) Prezentacje nauczyciela
f) Inne – jakie? …………………………
9. Które metody lub formy pracy były, twoim zdaniem, najbardziej efektywne w przyswajaniu wiedzy:
a) Zadania domowe
b) Robienie notatek podczas zajęć
c) Wspólne rozwiązywanie zadań z nauczycielem
d) Uczenie się w domu, korzystając z materiałów internetowych, przesłanych przez nauczyciela
e) Inne – jakie? ……………………………….
10. Czego brakowało ci w realizacji programu:
a) Opanowania umiejętności płynnego wypowiadania się
b) Opanowania gramatyki na zaawansowanym poziomie
c) Opanowania umiejętności domyślania się słów z kontekstu
d) Zadań domowych
e) Możliwości pracy w grupie / parze
f) Innych – jakich? …………………
11. W której z dziedzin czujesz się pewniejszy po zakończeniu zajęć:
a) Leksykalnej (słówka)
b) Gramatycznej
c) Kulturowej
d) Osobistej – otworzenie się na inne obyczaje, tradycje, stanie się bardziej tolerancyjnym, wyrozumiałym, poprzez zapoznanie się z istniejącymi różnicami kulturowymi
e) Inne – jakie? …………………..
12. Na ile uważasz zrealizowane zajęcia pomogły ci w zdobyciu lepszego wyniku z egzaminu maturalnego:
a) Pomogły mi w dużym stopniu
b) Pomogły mi, ale tylko w niektórych częściach egzaminu
(których? ………………………………………………………)
c) Mało mi pomogły (dlaczego? ……………………………………………………… )
d) W ogóle mi nie pomogły (dlaczego? ………………………………………………….)

Jakie masz sugestie, uwagi, pomysły na to, aby program mógł być realizowany bardziej efektywnie? …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Co było najmocniejszym punktem programu?
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Co było najsłabszym punktem programu?
……………………………………………………………………………………………………………………………………
Czy gdybyś mogła kontynuować zajęcia, wzięłabyś w nich udział w następnym roku szkolnym?
……………………………………………………………………………………………………………………………………


Dziękuję za wypełnienie ankiety
Wyświetleń: 1096


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.