Katalog Magdalena Chojecka, 2011-07-21 Jastrzębie-Zdrój Język angielski, Ankiety Ankieta podsumowująca realizację programu własnegoOdpowiedz na następujące pytania, wybierając jedną lub kilka podanych odpowiedzi. 1. Które podstawowe umiejętności językowe pomógł ci rozwinąć na poziomie rozszerzonym program realizowany podczas zajęć: a) Pisanie b) Czytanie c) Mówienie d) Słuchanie 2. W której dziedzinie leksykalnej zauważyłaś u siebie największy postęp: a) Czasowniki frazowe b) Idiomy c) Wyrażenia przyimkowe d) Kolokacje e) Powiedzenia / przysłowia f) Inne – jakie? ………………………………………. 3. Która z części egzaminu ustnego na poziomie rozszerzonym sprawiała ci na początku kursu najwięcej trudności: a) Opis materiału w nawiązaniu do tematu b) Odpowiedź na pytania do tematu c) Prezentacja własnego tematu d) Dyskusja e) Wszystkie f) Żadna 4. W której z wyżej wymienionych części poczyniłaś, twoim zdaniem, największe postępy: a) Opis materiału w nawiązaniu do tematu b) Odpowiedź na pytania do tematu c) Prezentacja własnego tematu d) Dyskusja e) We wszystkich f) W żadnej 5. Co sprawiło ci najwięcej trudności w prowadzeniu rozmowy w języku angielskim: a) Wyrażanie opinii b) Uzasadnianie zdania c) Odnoszenie się do informacji zawartych w tabelach, wykresach, diagramach, etc. d) Porównywanie e) Rozwijanie myśli f) Spekulowanie g) Przekonywanie do swoich racji h) Inne – jakie? ……………………………. 6. Czy uważasz, że ćwiczenia w oparciu o słownictwo z zakresu zagadnień maturalnych wykonywane były: a) Zbyt często b) Zbyt rzadko c) Wystarczająco często 7. Która dziedzina, w twoim odczuciu, została podczas zajęć przerobiona w stopniu adekwatnym do poziomu rozszerzonego: a) Gramatyka b) Słownictwo c) Elementy wiedzy o krajach anglojęzycznych 8. Jaki rodzaj materiałów dydaktycznych uznałabyś za najbardziej skuteczne: a) Podręcznik b) Płyta c) Ksera dodatkowe d) Linki przesyłane na maila e) Prezentacje nauczyciela f) Inne – jakie? ………………………… 9. Które metody lub formy pracy były, twoim zdaniem, najbardziej efektywne w przyswajaniu wiedzy: a) Zadania domowe b) Robienie notatek podczas zajęć c) Wspólne rozwiązywanie zadań z nauczycielem d) Uczenie się w domu, korzystając z materiałów internetowych, przesłanych przez nauczyciela e) Inne – jakie? ………………………………. 10. Czego brakowało ci w realizacji programu: a) Opanowania umiejętności płynnego wypowiadania się b) Opanowania gramatyki na zaawansowanym poziomie c) Opanowania umiejętności domyślania się słów z kontekstu d) Zadań domowych e) Możliwości pracy w grupie / parze f) Innych – jakich? ………………… 11. W której z dziedzin czujesz się pewniejszy po zakończeniu zajęć: a) Leksykalnej (słówka) b) Gramatycznej c) Kulturowej d) Osobistej – otworzenie się na inne obyczaje, tradycje, stanie się bardziej tolerancyjnym, wyrozumiałym, poprzez zapoznanie się z istniejącymi różnicami kulturowymi e) Inne – jakie? ………………….. 12. Na ile uważasz zrealizowane zajęcia pomogły ci w zdobyciu lepszego wyniku z egzaminu maturalnego: a) Pomogły mi w dużym stopniu b) Pomogły mi, ale tylko w niektórych częściach egzaminu (których? ………………………………………………………) c) Mało mi pomogły (dlaczego? ……………………………………………………… ) d) W ogóle mi nie pomogły (dlaczego? ………………………………………………….) Jakie masz sugestie, uwagi, pomysły na to, aby program mógł być realizowany bardziej efektywnie? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… Co było najmocniejszym punktem programu? …………………………………………………………………………………………………………………………………… Co było najsłabszym punktem programu? …………………………………………………………………………………………………………………………………… Czy gdybyś mogła kontynuować zajęcia, wzięłabyś w nich udział w następnym roku szkolnym? …………………………………………………………………………………………………………………………………… Dziękuję za wypełnienie ankiety Wyświetleń: 1096
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |