Katalog Agnieszka Pytel, 2011-06-06 Mietne Język niemiecki, Ankiety AnkietaAnkieta dla nauczycieli Temat lekcji: Historia Muru Berlińskiego Data: ………………………………….. Oceń w skali od 1 do 6 (1 - zdecydowanie nie ; 6 - zdecydowanie tak) I. Stopień zaangażowania nauczyciela 1. Przygotowanie merytoryczne 1 2 3 4 5 6 Uwagi:…………………………………………………………………………………............... ……………………………………………………………………………………………………………………… 2.Stosowane metody 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3. Usystematyzowane przekazywanie wiadomości 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 4. Aktywizacja uczniów 1 2 3 4 5 6 Uwagi:…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Komunikacja werbalna a) sposób zwracania się do uczniów 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. b) intonacja głosu 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. c) dobór słownictwa 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 6. Komunikacja niewerbalna a) gestykulacja 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. b) mimika twarzy 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. c) sposób poruszania się 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 7. Czy wyznaczone cele zostały zrealizowane 1 2 3 4 5 6 Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... 8. Panowanie nad klasą 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… II. Stopień zaangażowania uczniów 1. Współpraca z nauczycielem 1 2 3 4 5 6 Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... 2. Współpraca z kolegami 1 2 3 4 5 6 Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... 3. Stosunek uczniów do nauczyciela 1 2 3 4 5 6 Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 4. Zainteresowanie lekcją 1 2 3 4 5 6 Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... 5. Zachowanie uczniów na lekcji 1 2 3 4 5 6 Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………... III. Uwagi dotyczące wykorzystania na lekcji gazetki jako pomocy dydaktycznej (Podkreśl swoją odpowiedź) 1. Czy tego typu gazetki stanowią dobrą pomoc dydaktyczną? tak nie nie koniecznie Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2. Czy Twoim zdaniem taka tematyka powinna być omawiana na lekcji języka obcego w języku polskim? tak nie nie wiem Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3. Czy informacje przekazane uczniom na podstawie gazetki uważasz za przydatne? tak nie nie koniecznie Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 4. Czy przeprowadzone zajęcia są dobrym sposobem na przygotowanie uczniów do konkursu tematycznego? tak nie nie koniecznie Uwagi:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5. Czy omówienie gazetki wzbudziło Twoim zdaniem zainteresowanie uczniów przedstawionym tematem? tak nie nie koniecznie Uwagi:………………………………………………………………………………………….. ……………………………………………………………………………………………………………………… Ankieta dla uczniów Temat lekcji: Historia Muru Berlińskiego Data:………………………………………………………………… Klasa:………………… I. Podkreśl wybraną odpowiedź 1. Temat lekcji był: a) ciekawy b) nudny c) częściowo ciekawy Uwagi: ……………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………… 2. Nauczyciel był: a) dobrze przygotowany b) częściowo przygotowany c) nie przygotowany Uwagi: ……………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………................................... 3. Prezentacja materiału była przekazana w sposób: a) zrozumiały b) jasny, lecz tempo było za szybkie c) skomplikowany – trudno było coś zrozumieć Uwagi: ……………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………. 4. Atmosfera podczas zajęć była: a) przyjazna b) stresująca c) mało przyjazna Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. 5. Czy spotkałeś/spotkałaś się już z tym tematem wcześniej? a) nie b) tak Jeżeli tak, to gdzie? ………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. 6. Czy przed zajęciami posiadałeś/ posiadałaś wiedzę na ten temat? a) nie b)tak c) częściowo Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………. 7. Czy Twoim zdaniem zajęcia o tematyce realioznawczej lub historycznej powinny być prowadzone: a) w języku niemieckim b) w języku polskim c) częściowo w języku niemieckim Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 8. Czy Twoim zdaniem lekcja była: a) udana b) nie udana c) częściowo udana Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 9. Czy wykorzystanie gazetki jako pomocy dydaktycznej podoba Ci się? a) tak b) nie c) nie wiem Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 10. Czy przeprowadzone zajęcia wzbudziły Twoje zainteresowanie omawianym tematem? a) tak b) nie c) częściowo Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 11. Oceń przeprowadzoną lekcję w skali od 1 do 6 (1-ocena negatywna, 6-ocena pozytywna) 1 2 3 4 5 6 Uwagi:………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ……................................. Opracowała: Agnieszka Pytel nauczyciel jęz. niemieckiego w ZSR CKP i CKU im. St. Staszica w Miętnem Wyświetleń: 978
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |