![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AWANS | INFORMACJE | Dla nauczyciela | Dla ucznia | LOGOWANIE |
![]() |
![]() |
Katalog Anna Jasińska, 2011-05-25 Niemce Lekcja wychowawcza, Konspekty Konspekt lekcji wychowawczejKonspekt lekcji wychowawczej Poziom: gimnazjum Jednostka lekcyjna: 45 minut Cele: uczeń zna mnemotechnikę – system cyfrowo-literowy uczeń rozumie znaczenie treningu funkcji intelektualnych uczeń umie zastosować w praktyce system cyfrowo-literowy Metody pracy: mini wykład ćwiczenia praktyczne Formy pracy: indywidualna grupowa Środki dydaktyczne: kartki, długopisy, opis systemu cyfrowo-literowego, kartki z datami Przebieg lekcji: 1. Czynności organizacyjne 2. Powitanie Uczestnicy siedzą i po kolei witają się nawzajem używając formuł typu: „Witam wszystkich, którzy mają na sobie coś niebieskiego” itp. Posumowanie brzmi : „Witam wszystkich, którzy nie poczuli się powitani” 3. Zapoznanie uczniów z celami lekcji 4. Przypomnienie znaczenia rozwijania funkcji intelektualnych 5. Ćwiczenie „Książka telefoniczna” Cel: rozwijanie wyobraźni Przebieg: Uczniowie wybierają literkę alfabetu. Następnie w grupach wymyślają osobę, której imię i nazwisko zaczyna się na tę literkę. Wymyślają adres, zawód i krótką biografię. Prezentują wymyślone postacie i ich życiorysy. 6. Zapoznanie z metodą cyfrowo-numerową 7. Praca w grupach : zakodowanie dat 1517 – protest Marcina Lutra 1536 – Jan Kalwin ogłasza nową wiarę 1571 – noc św. Bartłomieja 1598 – edykt w Nantes 8. Podsumowanie pracy przez nauczyciela 9. Pożegnanie zajączków Anna Jasińska Zgłoś błąd Wyświetleń: 1417
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |