Katalog

Magdalena Awin, 2011-05-24
malbork

Język angielski, Konspekty

Lekcja języka angielskego w klasie I.Feelings and needs. BINGO 1B

- n +

SCENARIUSZ LEKCJI
JĘZYKA ANGIELSKIEGO



Uczeń ma prawo do błędu!
Uczeń ma prawo do ciszy!
Uczeń czeka na pochwałę!



TEMAT: Expressing feelings moods and needs.

TEMAT dla ucznia: Feelings and needs- Uczucia i potrzeby.

CELE GŁÓWNE: Swobodne rozpoznawanie przez dzieci podstawowych odczuć i potrzeb i ich nazw w języku angielskim. Uświadomienie uczniom ważności wyrażania uczuć w języku obcym. Omówienie różnic i podobieństw w pisowni i wymowie.
CELE OPERACYJNE: Uczeń nazywa poznane „uczucia i potrzeby”, rozpoznaje je słuchowo, Reaguje na polecenia nauczyciela w ramach „Classroom language”.

ROZPOCZĘCIE LEKCJI
Greeting-Przywitanie się z uczniami i przedstawienie się, zapytanie „How are You today?” Wyraźne zarysowanie początku lekcji. Omówienie co będzie działo się na lekcji i na co szczególnie uczniowie powinni zwrócić uwagę. Podanie tematu lekcji, omówienie kiedy przydać mogą nam się poznane słowa.
I ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO
Wprowadzenie nowego słownictwa: flashcards, omówienie z uczniami kiedy, w jakich okolicznościach odczuwają np.: radość, złość.Listening – prezentacja wymowy nowego słownictwa przez praktykanta (omówienie różnic w pisowni i wymowie słów)Listening and speaking- uczniowie powtarzają rzędami, w parach, dziewczynki-chłopcy, indywidualnie-ochotnicy wskazany przez nauczyciela flashcard (poprawianie błędów wymowy trudnych słów)
II ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO
Speaking and doing- uczniowie wymawiają i naśladują mimiką twarzy i ruchem ciała wylosowaną przez siebie kartę z obrazkiem.
III ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO
Speaking, reading and doing- zabawa z kostką. Uczniowie nazywają uczucia oraz naśladują je ruchem ciała- zabawa grupowa.
IV ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO
Reading and writing- uzupełnianie krzyżówki obrazkowej odpowiednimi wyrazami z tablicy (flashcards).
V ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO
Speaking and doing- zabawa w głuchy telefon-zabawa grupowa
VI ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO
Listening and speaking- Utrwalanie wyrazów, powtarzanie po praktykancie i dopasowywanie flashcards.
UWAGI
Problem z pisownią i wymową słów hungry i angry, problem z pisownią podwójnej literki p w wyrazie happy. Dodatkowe ćwiczenie w domu: wycięcie twarzy z gazet wyrażającej poznane uczucia, poprawne wpisanie nazwy.


METODY: classroom language, Total Physical Response.
FORMY: indywidualna, zbiorowa,
ŚRODKI DYDAKTYCZNE: flashcards, kostka do gry, krzyżówka obrazkowa, karty obrazkowe.




Wyświetleń: 3129


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.