Katalog Magdalena Awin, 2011-05-24 malbork Język angielski, Konspekty Lekcja języka angielskego w klasie I.Feelings and needs. BINGO 1BSCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Uczeń ma prawo do błędu! Uczeń ma prawo do ciszy! Uczeń czeka na pochwałę! TEMAT: Expressing feelings moods and needs. TEMAT dla ucznia: Feelings and needs- Uczucia i potrzeby. CELE GŁÓWNE: Swobodne rozpoznawanie przez dzieci podstawowych odczuć i potrzeb i ich nazw w języku angielskim. Uświadomienie uczniom ważności wyrażania uczuć w języku obcym. Omówienie różnic i podobieństw w pisowni i wymowie. CELE OPERACYJNE: Uczeń nazywa poznane „uczucia i potrzeby”, rozpoznaje je słuchowo, Reaguje na polecenia nauczyciela w ramach „Classroom language”. ROZPOCZĘCIE LEKCJI Greeting-Przywitanie się z uczniami i przedstawienie się, zapytanie „How are You today?” Wyraźne zarysowanie początku lekcji. Omówienie co będzie działo się na lekcji i na co szczególnie uczniowie powinni zwrócić uwagę. Podanie tematu lekcji, omówienie kiedy przydać mogą nam się poznane słowa. I ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Wprowadzenie nowego słownictwa: flashcards, omówienie z uczniami kiedy, w jakich okolicznościach odczuwają np.: radość, złość.Listening – prezentacja wymowy nowego słownictwa przez praktykanta (omówienie różnic w pisowni i wymowie słów)Listening and speaking- uczniowie powtarzają rzędami, w parach, dziewczynki-chłopcy, indywidualnie-ochotnicy wskazany przez nauczyciela flashcard (poprawianie błędów wymowy trudnych słów) II ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking and doing- uczniowie wymawiają i naśladują mimiką twarzy i ruchem ciała wylosowaną przez siebie kartę z obrazkiem. III ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking, reading and doing- zabawa z kostką. Uczniowie nazywają uczucia oraz naśladują je ruchem ciała- zabawa grupowa. IV ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Reading and writing- uzupełnianie krzyżówki obrazkowej odpowiednimi wyrazami z tablicy (flashcards). V ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Speaking and doing- zabawa w głuchy telefon-zabawa grupowa VI ĆWICZENIE MATERIAŁU JĘZYKOWEGO Listening and speaking- Utrwalanie wyrazów, powtarzanie po praktykancie i dopasowywanie flashcards. UWAGI Problem z pisownią i wymową słów hungry i angry, problem z pisownią podwójnej literki p w wyrazie happy. Dodatkowe ćwiczenie w domu: wycięcie twarzy z gazet wyrażającej poznane uczucia, poprawne wpisanie nazwy. METODY: classroom language, Total Physical Response. FORMY: indywidualna, zbiorowa, ŚRODKI DYDAKTYCZNE: flashcards, kostka do gry, krzyżówka obrazkowa, karty obrazkowe. Wyświetleń: 3129
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |