Katalog Agnieszka Michalik, 2011-01-12 Nowy Sącz Język angielski, Konspekty Czasowniki - gry i zabawy leksykalneKLASA: II szkoła podstawowa DATA: 28.04.2010 TEMAT LEKCJI: Czasowniki – gry i zabawy leksykalne CZAS: 45 minut CELE GŁÓWNY: Uczeń zna czasowniki: pływać, skakać, biegać, tańczyć, latać, chować się, wspinać się, spacerować. Potrafi je w miarę poprawnie wymówić i zapisać. CELE OPERACYJNE - uczeń powtarza i utrwala poznane na wcześniejszej lekcji czasowniki, - uczeń powtarza i utrwala poprawną wymowę poznanych czasowników, - uczeń powtarza i utrwala poprawną pisownię METODY: - gry leksykalne, - zabawy ruchowe FORMY PRACY: - w parach, - indywidualna, - grupowa, ŚRODKI DYDAKTYCZNE: - karty obrazkowe - karty z wyrazami, - podręcznik (English Adventure 2) - magnetofon, PRZEBIEG LEKCJI: 1.Przywitanie się. 2.Sprawdzenie pracy domowej. 3.Warm up – rozgrzewka językowa – przypomnienie poznanych lekcję wcześniej czasowników. 4.Zapoznanie dzieci z tematem lekcji. 5.Poukładanie kart obrazkowych w takiej kolejności, w jakiej występują w piosence a następnie podpisanie ich. 6.Wspólne odczytanie słów piosenki a następnie próby jej zaśpiewania. 7.Uczniowie w trakcie śpiewania wykonują czynności, o których w danym momencie jest mowa w piosence. 8.W podręczniku każdy uczeń indywidualnie dopasowywuje obrazki do podpisów. 9.Zabawa w głuchy telefon – ćwiczenie poprawnej wymowy oraz próby zapamiętania znaczenia poszczególnych słów. 10.Nauczyciel głośno wymawia nazwę poznanej wcześniej czynności a uczniowie podnoszą do góry karty z odpowiednim obrazkiem a następnie wykonują tą czynność. 11.Podsumowanie lekcji – kalambury. 12.Zadanie pracy domowej. Opracowała: Agnieszka Michalik Wyświetleń: 3262
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |