Katalog Katarzyna Krzanowska, 2010-10-13 Jarosław Informatyka, Plany wynikowe Plan dydaktyczny z przedmiotu "multimedia i grafika komputerowa"PLANOWANIE WYNIKOWE Multimedia i grafika komputerowa Klasa II TI Numer programu: 312[01]/T, SP/MENIS/2004.06.14 Liczba godzin w całym cyklu kształcenia: 3 Liczba godzin w II klasie: 114 Liczba godzin tygodniowo: 3 Godziny zaplanowane: 99 Godziny do dyspozycji nauczyciela: 15 Jarosław 2009/2010 Przedmiot: Multimedia i grafika komputerowa Klasy: KLASA 2 Technikum informatyczne Ilość godzin tygodniowo: 3 godziny Nauczyciel prowadzący: mgr inż. Katarzyna Krzanowska Nr programu: 312[01] L.P. Temat Liczba godzin Uwagi 1 Regulamin pracowni komputerowej. Przepisy BHP. 1 2 Lekcja organizacyjna – przedmiotowy system oceniania. Standardy wymagań egzaminacyjnych. 1 3 Grafika wektorowa i rastrowa – wprowadzenie. 1 4 Teoria postrzegania barw 1 5 Miary barw 1 6 Model przestrzeni kolorów RGB 1 7 Model przestrzeni kolorów CMY i CMYK 1 8 Rodzaje plików graficznych 1 9 Techniki kompresji obrazów 1 GRAFIKA RASTROWA (33 godziny) 10 Menu, paski narzędziowe, palety w programie Adobe Photoshop CS3 1 11 Rysowanie obiektów graficznych 1 12 Zastosowanie podstawowych narzędzi do podstawowych operacji edycyjnych 1 13 Transformacje obiektów graficznych 1 14, 15 Praca z warstwami – zastosowanie i opcje obsługi warstw 2 16, 17, 18 Praca z krzywymi w programie Photoshop 3 19, 20, 21 Rysowanie zaawansowanych obiektów w programie photoshop cs3 – ćwiczenia 3 22, 23, 24 Photoshop jako sposób na zaawansowany retusz postaci 3 wykład 25, 26, 27 Retusz postaci - ćwiczenia 3 28, 29, 30 Zmiana kolorystyki zdjęcia 3 31, 32, 33 Edycja obrazu na poziomie kanałów 3 34, 35, 36 Zaawansowane operacje edycyjne. 3 37, 38, 39 Projektowanie grafiki na stronę WWW 3 40, 41, 42 Projektowanie layout’u na stronę internetową – praca własna 3 CYFROWA OBRÓBKA DŹWIĘKU (9 godzin) 43 Formaty plików audio - charakterystyka 1 44 Import i eksport plików dźwiękowych 1 45 Konwersja plików audio 1 46, 47, 48 Obróbka plików dźwiękowych 3 49 Miksowanie utworów 1 50, 51 Dodawanie efektów dźwiękowych 2 CYFROWA OBRÓBKA VIDEO 12godzin 52 Formaty plików video 1 53, 54 Montaż scen, przejścia 2 55, 56 Przycinanie klatek 2 57, 58, 59 Efekty specjalne 3 60 Dodawanie tekstu do scen 1 61, 62, 63 Dodawanie ścieżki dźwiękowej do filmu 3 ANIMACJE 36 godzin 64 Zapoznanie z programem Flash 1 65 Menu główne, pasek narzędziowy i obszar roboczy programu 1 66 Listwa czasowa i rodzaje klatek. 1 67 Rodzaje obiektów w programie Flash 1 68 Podstawy animacji – rodzaje klatek 1 69 Tworzenie animacji - etapy 1 70, 71 Animacja po torze – rodzaje warstw 2 72, 73 Maska i warstwa maskowana 2 74, 75 Wskaźniki Shape hints (zakładki kształtów) 2 76, 77, 78 Tworzenie prostych animacji - ćwiczenia 3 79, 80, 81 Podstawy animacji tekstu 3 82, 83, 84 Animacja tekstu - ćwiczenia 3 85 Biblioteka obiektów 1 86, 87 Obiekt typu buton - stany 2 88, 89, 90 Tworzenie menu w programie Flash CS3 3 91, 92, 93 Zastosowanie obiektowych języków skryptowych przy tworzeniu prostych animacji - podstawy 3 94, 95, 96 Animacje z wykorzystaniem Action Scriptu - ćwiczenia 3 97, 98, 99 Animacje - zaliczenie 3 POZOSTAŁE GODZINY DO DYSPOZYCJI NAUCZYCIELA 15 Wyświetleń: 3042
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |