Katalog

Agnieszka Krzyżanska - Stańko, 2010-09-02
Międzychód

Awans zawodowy, Plany rozwoju zawodowego

Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela mianowanego ubiegającego się o awans na stopień nauczyciela dyplomowanego.

- n +

SPRAWOZDANIE
Z REALIZACJI PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO

AGNIESZKI KRZYŻAŃSKIEJ - STAŃKO
NAUCZYCIELA MIANOWANEGO UBIEGAJĄCEGO SIĘ
O AWANS NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO






§

WYMAGANIA
KWALI KWALIFIKACYJNE
OKREŚLONE
PRZEZ MEN

CO Z TEJ DZIEDZINY ZNALAZŁO SIĘ W MOIM PLANIE ROZWOJU ZAWODOWEGO?

CO ZOSTAŁO ZREALIZOWANE?
JAKIE EWENTUALNE MODYFIKACJE WPROWADZONO? DODATKOWO WYKONANE ZADANIA.

POTWIERDZENIE REALIZACJI ZADAŃ.





§ 8 ust.2 pkt1





Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły,
1.Udział w warsztatach dla specjalistów pracujących w Sali Doświadczania Świata „Snoezelen-droga współpracy”.

Zdobycie wiedzy i umiejętności, które pozwoliły na otwarcie Sali Doświadczania Świata w Ośrodku.

2.Udział w kursie pierwszej pomocy – „Resuscytacja krążeniowo-oddechowa”.

3.Uzyskanie certyfikatu „Warsztaty z podstaw dogoterapii”.

4.Ukończenie doskonalenia zawodowego
nauczycieli- „Kierownik wycieczek szkolnych i obozów wędrownych”.

5. Udział w spotkaniach szkoleniowych dotyczących zakażeń meningokokowych
oraz profilaktyki HIV/AIDS Opracowanie pomocy dydaktycznych dla innych nauczycieli.

6.Pełnienie funkcji opiekuna Samorządu Uczniowskiego
w szkole podstawowej:
- opracowanie planu pracy Samorządu Uczniowskiego
- opracowanie regulaminu SU
- organizacja apeli organizacyjno- porządkowych
- przeprowadzanie wyborów do SU
- opracowanie regulaminu dyżurów pełnionych przez uczniów

7 Opracowanie i wdrożenie planu wychowawczego klasy
zgodnego z Programem Wychowawczym Ośrodka.

8. Współpraca przy projekcie „Trzymaj Formę”.

9 Nabywanie umiejętności autorskiego projektowania własnych działań:
-przygotowanie prezentacji multimedialnej
-opracowywanie planów edukacyjnych dostosowanych do umiejętności uczniów,
-opracowanie planu indywidualnego nauczania dla dziecka z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym.

10.Pełnienie funkcji przewodniczącej zespołu matematyczno-przyrodniczego.
Opracowanie planu pracy zespołu matematyczno-przyrodniczego oraz planu naprawczego
Wymiana poglądów, dyskusje,

11 .Pełnienie funkcji przewodniczącej zespołu ds. promocji Ośrodka

12.Prace w zespole ds. przepisów oświatowych

13 Opracowanie testów diagnozujących poziom wiadomości i umiejętności z przyrody kl.IV-V

14.Opracowanie innych materiałów związanych z wykonywaną pracą- opracowanie przedmiotowego systemu oceniania z przyrody
- opracowanie kryteriów oceniania

15.Udział w realizacji programów edukacji zdrowotnej.

16 .Realizacja programu- „Każdy uczeń wie, co zrobić z ZSEE”.

17 .Opracowanie i wdrożenie ścieżek edukacyjnych
a) ścieżka ekologiczna
b) ścieżka prozdrowotna

18. Udział w opracowaniu i przeprowadzeniu ankiety, przedstawienie wyników „Ocena sytuacji wychowawczej w szkole”.

19. Opracowanie zestawu ćwiczeń do zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla dzieci z upośledzeniem w stopniu lekkim.- zamieszczenie na stronie internetowej Ośrodka

20.Pogłębianie wiedzy- studiowanie nowości wydawniczych dotyczących wychowania, pracy z dziećmi niepełnosprawnymi umysłowo.
Zrealizowano






Zrealizowano





Zrealizowano




Zrealizowano



Zrealizowano






Zrealizowano








Zrealizowano


















Zrealizowano






Zrealizowano



Zrealizowano
















Zrealizowano











Zrealizowano



Zrealizowano


Zrealizowano





Zrealizowano








Zrealizowano



Zrealizowano



Zrealizowano





Zrealizowano







Zrealizowano








Zrealizowano

Opis analiza
Zaświadczenie





Opis i analiza
Zaświadczenie




Opis i analiza
Certyfikat



Opis i analiza
Certyfikat


Opis i analiza
Zaświadczenie





Opis i analiza








Opis i analiza


















Opis i analiza.






Opis i analiza



Opis i analiza
















Opis i analiza











Opis i analiza



Opis i analiza


Opis i analiza





Opis i analiza








Opis i analiza



Opis i analiza



Opis i analiza





Opis i analiza







Opis i analiza








Opis i analiza



§ 8 ust.2 pkt2

Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
1. Zastosowanie technologii komputerowej i informacyjnej w pracy przy prowadzeniu Samorządu Uczniowskiego:
-pisanie planów pracy, regulaminów, sprawozdań,
zadań na dany miesiąc- zamieszczanie ich na stronie internetowej Ośrodka, wyszukiwanie informacji z internetu.

2. Wykonywanie pomocy dydaktycznych.
Opracowanie narzędzi do :
- nauczania przyrody ,
- prowadzenia godzin wychowawczych,
- prowadzenia zajęć z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym m.in. pisanie scenariuszy, referatów, kart pracy, sprawdzianów, sporządzanie ankiet, wzorów dyplomów, podziękowań, wyróżnień .

3. Opracowanie materiałów do prowadzenia zajęć korekcyjno- kompensacyjnych dla dzieci upośledzonych w stopniu lekkim
( zamieszczenie ich na stronie internetowej Ośrodka) oraz indywidualnych planów nauczania dzieci z upośledzeniem umiarkowanym.

4. Dokumentowanie przebiegu stażu.

5.Zamieszczenie planu SU, planu rozwoju zawodowego na stronach portali edukacyjnych .
Zamieszczanie scenariuszy imprez na stronie Ośrodka.
Pozyskiwanie informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego, korzystanie ze stron MEN i KO.

6..Przygotowanie prezentacji multimedialnej na RP dotyczącej SDŚ

7.Współudział w opracowaniu broszur informacyjnych, wizytówki multimedialnej dotyczących naszej szkoły.
Zrealizowano










Zrealizowano















Zrealizowano












Zrealizowano


Zrealizowano











Zrealizowano




Zrealizowano

Opis i analiza










Opis i analiza..















Opis i analiza.












Opis i analiza


Opis i analiza
-zaświadczenia










Opis i analiza




Opis i analiza






§ 8 ust.2 pkt3

Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi pracownikami
szkoły 1.Przygotowanie i przeprowadzenie rad szkoleniowych:
a)”ABC terapeuty Sali Doświadczania Świata”
b) „Podstawy udzielania pierwszej pomocy w przypadku krwotoków, resuscytacja krążeniowo-oddechowa”.

2.Aktywny udział w wewnątrzszkolnym doskonaleniu nauczycieli

3.Udział w szkoleniu zespołu przedmiotowego nauczycieli uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu umiarkowanym lub znacznym-Alternatywne sposoby porozumiewania się- piktogramy

4.Wygłoszenie referatu na temat zakażeń meningokokowych.

5. Prowadzenie zajęć otwartych dla nauczyciela stażysty i kontraktowego.

Zrealizowano









Zrealizowano



Zrealizowano









Zrealizowano



Zrealizowano


Opis i analiza









Opis i analiza



Opis i analiza









Opis i analiza



Opis i analiza


§ 8 ust2 pkt 4a

Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych opiekuńczych lub innych, związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich 1.Opracowanie i wdrożenie programu Kółka Ekologicznego- prowadzenie zajęć z uczniami klas IV, V, VI

2. Opracowanie programu Terapii SNOEZELEN prowadzonej w Sali Doświadczania Świata.

3. Opracowanie indywidualnych programów edukacyjno-wychowawczych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym.
Zrealizowano





Zrealizowano





Zrealizowano

Opis i analiza





Opis i analiza





Opis i analiza








§ 8 ust. 2 pkt 4 c


Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych 1. Rozwijanie zainteresowań dzieci i młodzieży poprzez:
a) organizowanie wyjazdów do kina, teatru muzycznego, wyjścia do muzeum, wycieczek dydaktyczno-krajoznawczych
b)koordynowanie akcją
’ Sprzątanie Świata”,
c) koordynowanie kampanią antynikotynową,
d)sadzenie drzew i krzewów ozdobnych na terenie Ośrodka i ich całoroczna pielęgnacja
e) praca leśnika- Szkółka Leśna Kaplin

3.Przygotowywanie i prowadzenie konkursów przyrodniczych, ekologicznych
a) wewnątrzszkolnych
b)zewnętrznych

1.Przygotowanie uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym do Wojewódzkiego Przeglądu Grup Kolędniczych

2.Współorganizowanie pedagogizacji dla rodziców uczniów na temat „Uczeń w świetle prawa karnego”- spotkanie z kuratorem sądowym.

3. Przygotowanie uczniów I klasy gimnazjum do międzyszkolnego konkursu „Nie bój się pomagać”.

4.Opracowanie regulaminu powoływania Rady Rodziców i jej kompetencji w SOSzW w Międzychodzie.

5. Przeprowadzenie zajęć z psem- z zakresu dogoterapii.

6.Prowadzenie kroniki
Ośrodka.


Zrealizowano


















Zrealizowano






Zrealizowano









Zrealizowano







Zrealizowano






Zrealizowano






Zrealizowano


Zrealizowano



Opis i analiza


















Opis i analiza






Opis i analiza









Opis i analiza







Opis i analiza






Opis i analiza






Opis i analiza


Opis i analiza


§8 ust.2 pkt 4 e













































Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami
1 Podejmowanie działań na rzecz tworzenia tradycji szkolnej. poprzez :organizowanie uroczystości szkolnych, udział w różnych imprezach organizowanych. na terenie Ośrodka.

2. Pogłębianie wiedzy na temat problemów uczniów, ich sytuacji rodzinnej poprzez
- prowadzenie zebrań
- spotkania indywidualne z rodzicami
-prowadzenie wywiadów środowiskowych poprzez rozmowy z rodzicami w szkole lub w domach rodzinnych.

3.Przeprowadzenie akcji charytatywnej ”Góra grosza”.

4. Współpraca z pedagogiem szkolnym, psychologiem oraz kuratorami sądowymi uczniów.

5. Współpraca z Międzychodzkim Domem Kultury, Muzeum Regionalnym .

6.Współpraca z Powiatową Komendą Policji
-udział w akcjach
„Bezpieczne ferie”.
„Bezpieczne wakacje”.

7.Współpraca z Nadleśnictwem Międzychód-systematyczna współpraca, pozyskiwanie ozdobnych krzewów i drzew na rzecz Ośrodka.

8. Współpraca z uczelnią- pełnienie funkcji opiekuna praktyk studenckich.

Zrealizowano









Zrealizowano












Zrealizowano



Zrealizowano





Zrealizowano




Zrealizowano






Zrealizowano








Zrealizowano


Opis i analiza









Opis i analiza












Opis i analiza



Opis i analiza





Opis i analiza




Opis i analiza






Opis i analiza








Opis i analiza

§ 8 ust.2 pkt 4f

Uzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej. 1.Uzyskanie podziękowania za dzielenie się wiedzą i materiałami z zakresu Terapeuty SDŚ z nauczycielami ze Szkoły Specjalnej
nr 101 w Poznaniu.

2. Uzyskanie Nagród Dyrektora. Zrealizowano








Zrealizowano
Opis i analiza
Podziękowanie







Kserokopia nagród

§8 ust.2 pkt5
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły 1.Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów edukacyjnych lub wychowawczych.

Zrealizowano



Opis i analiza dwóch przypadków rozpoznania i rozwiązania problemów.


Wyświetleń: 3476


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.