Katalog Beata Gratel-Woźniak, 2010-06-05 Pabianice Język angielski, Konspekty Konspekt lekcji języka angielskiego w klasie I szkoły podstawowej. Nazwy produktów spożywczych.SCENARIUSZ LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO Przedmiot: Język angielski Klasa: 1 szkoły podstawowej Temat: Nazwy produktów spożywczych. Cele operacyjne Uczeń: rozpoznaje i powtarza nazwy produktów spożywczych ice-cream, pizza, water, oranges, sandwiches, juice rozumie pytanie o upodobanie What do/ don't you like? powtarza odpowiedź na pytanie o upodobanie I like (pizza) określa upodobanie żywieniowe I like (oranges) rozpoznaje formę pisemną nazw produktów spożywczych Metody: elementy metody bezpośredniej, audiolingwalnej, komunikatywnej Formy pracy: zbiorowa, indywidualna Środki dydaktyczne: płyta CD , karty obrazkowe z nazwami produktów spożywczych, karty z „buźkami”, kserokopie kart do pracy indywidualnej na ocenę, kartki z wyrazami-produktami spożywczymi. Przebieg lekcji: 1.Czynności organizacyjne. 2.Rozgrzewka językowa- śpiewanie piosenki, mówienie wierszyka, powtórzenie słownictwa. 3.Zaprezentowanie nowego materiału z wykorzystaniem kart obrazkowych. 4.Praca z podręcznikiem „New Sparks 1”( str.56) 5.Praca indywidualna na ocenę- dopasowywanie wyrazu do ilustracji. 6.Ćwiczenia śródlekcyjne- Piosenka Head, shoulders... 7.Wyrażanie upodobań za pomocą czasownika „lubić- like” udzielanie odpowiedzi na pytania: Co lubisz, czego nie lubisz? użycie zdań typu: I like pizza. I don't like water. 8.Zadanie 3 z podręcznika ze strony 57- słuchanie 9.Zadanie pracy domowej- „New Sparks 1- workbook”ćwiczenie 1 str.25 10.Powtórzenie materiału wprowadzonego na lekcji- zabawa ruchowa w „dochodzenie” do karty obrazkowej. 11.Podsumowanie lekcji, ustna ocena pracy dzieci. Wyświetleń: 7868
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |