Katalog

Iwona Raoń, 2010-06-03
Izdebnik

Ogólne, Scenariusze

ON I ONA - skecz walentynkowy.

- n +

ON I ONA – SKECZ WALENTYNOWY
(W nawiasach podaję informację na temat wykonawców i tytułów piosenek, z których pochodzą fragmenty tekstów wykorzystanych w skeczu)
MĄŻ (wchodzi do mieszkania z kolegą, obaj są na lekkim rauszu, próbuje otworzyć mocno zakręconą butelkę)
„ Zakręcona , zakręcona….” (R.Jusis „Zakręcona”)
KOLEGA
„Zakręcona, zakręcona
Nie, to nie ja się kręcę, to zawirował świat…” (R.Jusis „Zakręcona”)
MĄŻ (dostrzegając śpiącą na fotelu żonę)
„O o o o o, śpij kochanie śpij…” (Kayah, „Śpij Kochanie, śpij”)
ŻONA (gniewnie)
„Gdzieżeś ty bywał czarny baranie,
czarny baranie, czarny baranie…” (przyśpiewka ludowa)
KOLEGA (uciekając w popłochu, chowa się za mebel)
MĄŻ (odzyskując animusz)
„Lecę, bo chcę, lecę , bo życie jest złe
Czy są pieniądze, czy nie, lecę , bo życie jest złe…” (Wilki, „Bohema”)
ŻONA
“Money, money , money…” (Abba, „Money, Money…)
MĄŻ (oddając powoli I opornie ostatnie pieniądze )
„Na miły Bóg, życie nie tylko po to jest, by brać
Życie nie po to, by bezczynnie trwać,
Lecz, aby żyć , siebie samego, trzeba dać…” (S. Sojka, „Tolerancja”)
ŻONA (Zalotnie już w znacznie lepszym humorze, nalewając wino)
„A teraz chodź tu do mnie poczuj się swobodnie przy mnie bądź, a przy mnie bądź…” (Feel „Jest już ciemno…”)
MĄŻ (ucieka chowa się za sprzęty)
ŻONA (próbuje złapać męża)
„Seksapil , to nasza broń kobieca
Seksapil , tralala la la la la …” (E. Bodo, „Seksapil”)


MĄŻ (mąż uciekając, z przerażeniem)
„Boże mój, pozwól jej zrozumieć
Że ja już dłużej tak nie umiem…” (Sz. Wydra, „Jak ja jej to powiem”)

ŻONA (zniecierpliwiona i wyraźnie rozgniewana)
„Babę zesłał Bóg, raz mu wyszedł taki cud
babę zesłał Bóg, coś innego przecież mógł
Z woli nieba jestem tu, z woli nieba jestem tu
Więc się do mnie módl…” (R. Przemyk, „Babę zesłał Bóg”)
MĄŻ (błagalnie klęcząc na kolanach)
„Nie mogę ci wiele dać, nie mogę ci wiele dać,
Bo sam niewiele mam Nie mogę dać wiele Ci,
nie mogę dać wiele ci, przykro mi…” (Perfect, „Nie mogę ci wiele dać”)
ŻONA (zniecierpliwiona, wychodząc i grożąc )
„Znów się zepsułeś i wiem co zrobię
Zamienię cię, na lepszy model
Jesteś zupełnie do niczego,
i na dodatek powiem, że
Pożytku z ciebie tu żadnego nie ma nie…” (wychodzi) (K. Klich, „Lepszy model”)
MĄŻ (nalewając sobie i przyjacielowi)
„Wypijmy za błędy , za błędy na górze
Niech wyjdą na dobre zmęczonej naturze…” (R. Rynkowski, „Wypijmy za błędy”)
RAZEM
„Za cały babski świat, za każdą z naszych bab
Za każdą co nas zna, pijmy do dna…” (Ich troje, „Babski świat”)
MĄŻ
„Baśka miała fajny biust, Ania styl,
a Zośka coś co lubię…” (Wilki, „Baśka”)
KOLEGA
„Ela całowała cudnie, nawet tuż po swoim ślubie…” (Wilki, „Baśka”)

RAZEM
„Piękne jak okręt pod pełnymi żaglami
Jak konie w galopie, jak niebo nad nami…” (Wilki, „Baśka”)

ŻONA (wchodzi zauważa libację)
„Facet to świnia !...” (Big cyc, „Facet to świnia”)


KOLEGA
„Nie płacz Ewka , bo tu miejsca brak
na twe babskie łzy…” (Perfect, „Nie płacz Ewka”)
MĄŻ
„W kinie w lublinie kocham cię ,
w metrze i swetrze kocham cię
Czy miasto , czy wiocha ty mnie z całej siły kochaj…” (Brathanki, „W kinie w lublinie”)
ŻONA
„I choćbyś upadł na kolana i choćbyś błagał
To już nie działa na mnie , żegnaj twoja strata
Zbieraj wszystkie swoje rzeczy nic tu po tobie
Twój czas już minął, od dziś jestem twoim wrogiem, ty moim wrogiem…” (K. Cerekwicka, „Na kolana”)
MĄŻ
„Monalizą byłaś mi marzyłem tylko o tobie
Rysowałem serca dwa , pytałaś po co to robię…” (Papa Dance, „Monaliza”)
ŻONA (z furią)
„Już ci nie uwierzę kolejny raz
Nie chcę więcej twoich kłamstw
Zima dokoła nas, jest noc i nie ma dnia…” (Kombii, „Już ci nie wybaczę”)
KOLEGA (broniąc przyjaciela)
„Czy te oczy mogą kłamać , chyba nie
Czy on mógłby, serce złamać itp….” (J. Pietrzak, „Czy te oczy…”)
ŻONA
„Sing , sing nazywają go, bo ma w oczach coś takiego samo zło
Cały dzień by spał, nocą w karty grał,
a ja nie wiem o co
Czy ja nie jestem lepsza niż,
cała reszta pań , cały babski wyż
Na mój widok czemu wołasz sos,
na mój widok sos, sos…” (M. Rodowicz, „Sing, Sing”)

MĄŻ (z wyższością)
„Już taki jestem zimny drań
i dobrze mi z tym bez dwóch zdań
I w tym jest rzeczy sedno,
że jest mi wszystko jedno
Już taki jestem zimny drań…” (M. Fogg, „Zimny drań”)
ŻONA (doprowadzona do ostateczności)
„ Józek ! nie daruję ci tej nocy…” (podwija rękawy, odpycha przyjaciela i rusza w stronę męża jakby chciała go pobić) (Bajm, „Józek, nie daruję ci tej nocy”)

MĄŻ (uciekając)
„Jesteś szalona mówię ci
zawsze nią byłaś , skończ już wreszcie śnić
nie jesteś aniołem mówię ci , jesteś szalona…” (Boys, „Jesteś szalona”)
(żona łapie męża wyprowadza za scenę, słychać łomot)
KOLEGA
„Jesteś sterem białym żołnierzem
Nosisz spodnie więc walcz…” (Bajm, „Biała armia”)
MĄŻ (zza sceny , pomiędzy kolejnymi okrzykami bólu)
„Ona ma siłę…” (Auuu) „Nie wiesz jak wielką..” (nie w twarz) (Varius Manx, „Ona ma siłę”)
KOLEGA
„Mniej niż zero o, Mniej niż zero…” (Lady Pank, „Mniej niż zero”)
(Po dłuższej chwili mąż wychodzi sponiewierany na scenę )
MĄŻ (ze zrezygnowaniem i smutkiem)
„It’s my life…” (Bon Jovi, “It's My Life”)
ŻONA (przechodząc przez scenę , z satysfakcją)
No, no , no , no ,no , no (Unlimited, „No limit”)
MĄŻ I KOLEGA (wychodząc)
„Gdzie nasza wolność, wolność i swoboda
Gdzie dobra zabawa i dziewczyna młoda…” (Boys, „Gdzie moja wolność”)
(Wychodzą za scenę, a następnie słychać wrzaski żony. Następnie panowie przechodzą przez scenę ze zwiniętym dywanem – dla spotęgowania komicznego efektu ze zwiniętego dywanu mogą wystawać damskie kozaki)
MĄŻ (wchodzi na scenę zmęczony , z trzepaczką do dywanów w dłoni)
Jaki tu spokój ,na, na, na, na,
Wszyscy się nudzą na, na , na, na (Stauros , „Jaki tu spokój”)
( To może mi ktoś pomoże trzepać ten nieszczęsny dywan, bo jak żona wróci i zobaczy, że dywan nie wytrzepany, to się spokój skończy)









Wyświetleń: 8126


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.