Katalog Joanna Tadla, 2010-05-13 Lubin Język angielski, Plany metodyczne Witamy w Szkocji- lekecja kulturowa. PLAN METODYCZNY (lekcja otwarta) (do hospitacji diagnozującej) język angielski 1.Nauczyciel Joanna Tadla 2.Dział programu: Kultura brytyjska 3.Klasa III a Temat: Witamy w Szkocji! – lekcja kulturowa. 4.Umiejętność kluczowa (z podstawy programowej): planowanie, organizowanie i ocenianie własnego uczenia się, przyjmowania coraz większej odpowiedzialności za własną naukę. 5.Środki dydaktyczne: zeszyt, tablica, płyta CD, materiały dodatkowe, kaseta video, mapa. 6.Cele operacyjne: a) wiadomości: U zna podstawowe informacje dotyczące Szkocji, zna gramatykę i słownictwo o tematyce ogólnej. b) umiejętności : poprawnie posługuje się gramatyką i słownictwem w komunikacji. Część lekcji: WSTĘPNA CZYNNOŚCI UCZNIÓW: DOCELOWE: Uczeń: zna cele operacyjne lekcji, poznaje temat słucha i rozumie pytania n-la ZADANIA: poznaje cele lekcji zapisuje temat lekcji do zeszytu rysuje skojarzenia ze Szkocją i odpowiada na pytania n-la UMIEJĘTNOŚCI PONADPRZEDMIOTOWE: UCZEŃ: organizuje i planuje pracę skutecznie porozumiewa się w różnych sytuacjach GŁÓWNA CZYNNOŚCI UCZNIÓW: DOCELOWE: Uczeń: czyta i rozumie wylosowany tekst o Szkocji słucha i rozumie film ZADANIA: Uczeń: wybiera i podkreśla najważniejsze informacje z tekstu tłumaczy nowe słownictwo ćwiczy wymowę słownictwa przedstawia uczniom wybrane informacje o Szkocji uzupełnia tabelkę w brakujące informacje zapisuje wybrane najważniejsze informacje na mapie słucha tradycyjnej szkockiej muzyki w tle podczas wykonywania zadań pyta i odpowiada na pytania uczniów dotyczące kultury szkockiej odpowiada na pytania do filmu UMIEJĘTNOŚCI PONADPRZEDMIOTOWE: Uczeń: planuje i organizuje pracę rozwija sprawności umysłow odnosi do praktyki zdobytą wiedzę buduje więzi międzyludzkie rozwiązuje problemy w sposób twórczy KOŃCOWA CZYNNOŚCI UCZNIÓW: DOCELOWE: Uczeń: zapisuje polecenie zadania domowego (kartka z wakacji ze Szkocji) EWALUACJA CZYNNOŚCI UCZNIÓW: DOCELOWE: Uczeń: potrafi dokonać samooceny zaangażowania na lekcji. potrafi dokonać oceny lekcji ZADANIA: Uczeń: dokonuje samooceny zaangażowania na lekcji dokonuje oceny lekcji (wypełnia ankietę) UMIEJĘTNOŚCI PONADPRZEDMIOTOWE: Uczeń: ocenia własne uczenie się przyjmuje odpowiedzialność za własną naukę Wyświetleń: 1054
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |