![]() | ||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||
Katalog Małgorzata Kępińska Zajęcia zintegrowane, Różne Program działalności Samorządu UczniowskiegoProgram działalności samorządu uczniowskiego klas I - III kształcenia zintegrowanego"Człowiek uczy się nieporównywalnie więcej, czyniąc coś i angażując się w to działanie niż słuchając kogoś, kto o tym tylko opowiada..."CELE: - rozwijanie wrażliwości społecznej i otwartości na problemy innych; - wzmacnianie poczucia więzi z własną szkołą i dumy z przynależności do społeczności uczniowskiej; - kształtowanie nawyków dbałości o bezpieczeństwo własne i innych; - kształtowanie odpowiednich postaw i zachowań prospołecznych (np. koleżeństwa, tolerancji, solidarności, pomoc potrzebującym); - inspirowanie do aktywnego działania na rzecz szkoły i środowiska lokalnego; - integrowanie grup rówieśniczych; - kształtowanie poczucia odpowiedzialności i wiary w sens podejmowanych działań; - organizowanie warunków do działań artystycznych; - uwrażliwianie dzieci na problemy ekologiczne; - zachęcanie do uczestniczenia w przedsięwzięciach o charakterze charytatywnym. HARMONOGRAM PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
SPOŁECZNOŚĆ UCZNIOWSKA: * angażuje się w przedsięwzięcia o charakterze charytatywnym; * uwrażliwia się na potrzeby innych; * poznaje sposoby bezpiecznego zachowania się na terenie szkoły; * integruje się i potrafi współdziałać w grupie; * rozwija swoje umiejętności i zdolności artystyczne; * staje się odpowiedzialna za powierzone zadania i podjęte przedsięwzięcia; * rozwija zachowania prospołeczne; * promuje szkołę w środowisku lokalnym; Opracowanie: Małgorzta Kępińska Wyświetleń: 963
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |